پیش بینی یورو (یورو) – افزایش شدید نرخ بهره فدرال رزرو باعث کاهش هرچه بیشتر یورو/دلار خواهد شد


EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • تورم سرفصل سالانه منطقه یورو 9.1 درصد تایید شد.
  • EUR/USD برای حفظ 1.0000 تلاش می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

تورم کل منطقه یورو (اوت) امروز 9.1 درصد تایید شد که یک رکورد جدید است. قیمت انرژی به همراه مواد غذایی، الکل و تنباکو و خدمات همچنان در حال افزایش است. به صورت ماهانه، قیمت مصرف کننده 0.6 درصد افزایش یافت، کسری بالاتر از قرائت اولیه 0.5 درصدی و 0.1 درصد قبلی در ماه جولای.

image1.png

نمودار از طریق TradingEconomics.

image2.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

هفته آینده چهار بانک مرکزی بزرگ آخرین تصمیمات سیاست پولی خود را اعلام می‌کنند که احتمالاً انتشار FOMC در روز چهارشنبه مهم‌ترین آنهاست. انتظارات بازار برای افزایش 100 واحد پایه فوق العاده در اوایل این هفته پس از آخرین آمار تورم ایالات متحده نشان داد که فشار قیمت ها بیشتر شده است، به شدت افزایش یافت. یک هفته پیش، اگر کسی پیشنهاد می‌کرد که فدرال رزرو یک امتیاز افزایش می‌یابد، مشکوک بود، اما بازار اکنون شاهد 24 درصد احتمال افزایش در هفته آینده است.

image3.png

نمودار از طریق CME Group

EUR/USD در ماه گذشته در دو طرف برابری (1.0000) معامله می‌شود، زیرا خریداران و فروشندگان برای کنترل این جفت اقدام می‌کنند. اظهار نظر مقامات بانک مرکزی اروپا با اشاره به افزایش بیشتر نرخ های بهره، همچنان مخالف است. نشست بعدی سیاست پولی بانک مرکزی اروپا تقریباً شش هفته باقی مانده است (27 اکتبر) و اگر فدرال رزرو نرخ بهره را 100 واحد در ثانیه افزایش دهد، یا با دیدگاهی جنگ طلبانه 75 واحد در ثانیه افزایش دهد، به نظر می رسد EUR/USD بیشتر کاهش یابد.

انتظارات نرخ بهره در ایالات متحده در این هفته بیشتر افزایش یافته است. UST 2 ساله حساس به نرخ در حال حاضر با بازدهی 3.90 درصد ارائه می شود، نسبت به حدود 3.44 درصد یک هفته پیش، و به سطح آخرین بار در 15 سال پیش بازگشته است.

image4.png

نمودار از طریق Investing.Com

برای یافتن سطوح بعدی حمایت از EUR/USD، باید به نمودار بلندمدت (ماهانه) نگاه کنیم. با بازگشت به آگوست 2002، نمودار سه شمع را با 0.9610 نشان می دهد و اگر EUR/USD به روند پایین تر خود ادامه دهد، این منطقه ممکن است نقطه توقف بعدی باشد. در بلندمدت، و تا زمانی که بانک مرکزی اروپا با معضل تورم/رشد مداوم خود برخورد نکند، نمی توان از بازگشت کامل به پایین ترین سطح اکتبر 2001 در 0.82310 کاست.

نمودار قیمت ماهانه EUR/USD 16 سپتامبر 2022

image5.png

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 61.90 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 1.62 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 9.82 درصد کمتر از دیروز و 8.62 درصد بیشتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در طول خالص 1.62 درصد است. معامله گران نت شورت 12.96 درصد بیشتر از دیروز و 7.90 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد تعصب تجاری EUR/USD ترکیبی




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -7٪ -5٪ -6٪
هفتگی 11% -11٪ 2%

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع