پیش بینی پوند بریتانیا – سیاست و داده ها بر GBP/USD غالب هستند


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • سیاست بریتانیا دوباره در کانون توجه قرار گرفت.
  • معامله گران GBP/USD باید مراقب انتشار داده های سنگین وزن ایالات متحده باشند.

لیز تراس و ریشی سوناک، دو نامزدی که به دنبال نخست‌وزیری بعدی بریتانیا هستند، در یک سری مناظره‌های تلویزیونی رودررو که از امشب شروع می‌شود، شرکت خواهند کرد تا تصمیم‌گیری شود که چه کسی کلید نه را دریافت کند. .10 داونینگ استریت. نظرسنجی کنونی نشان می‌دهد که تراس، وزیر امور خارجه، در میان رای‌دهندگان محافظه‌کار و اعضای حزب، صدر اعظم سابق را رهبری می‌کند.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

در حالی که سیاست بریتانیا ممکن است در این هفته خبرساز شود و بر استرلینگ تأثیر بگذارد، طیف وسیعی از داده ها و رویدادهای سنگین وزن ایالات متحده در این هفته احتمالاً محرک هر حرکتی در پوند/دلار خواهد بود. رویداد برجسته جلسه FOMC در روز چهارشنبه است که در آن فدرال رزرو انتظار می رود نرخ بهره را 75 واحد پایه دیگر افزایش دهد. آخرین قیمت گذاری بازار احتمال 76.3 درصد افزایش 75 واحد پایه و 23.7 درصد حرکت 100 واحد پایه را نشان می دهد. علاوه بر این، اولین نگاه به تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم ایالات متحده در روز پنجشنبه – احتمالاً منفی – و Core PCE در روز جمعه به معامله گران دیدگاه بهتری نسبت به وضعیت اقتصاد ایالات متحده خواهد داد.

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا – نشست ژوئیه فدرال رزرو با تمرکز

پیش بینی پوند بریتانیا - سیاست و داده ها بر GBP/USD غالب هستندپیش بینی پوند بریتانیا - سیاست و داده ها بر GBP/USD غالب هستند

همزمان با شروع هفته با روندی نسبتاً ضعیف، کابل در دو طرف 1.2000 معامله می شود. شکست بالای 1.2064 باعث می شود که این جفت در نزدیک به سه هفته در بهترین سطح خود معامله شود، در حالی که به غیر از میانگین متحرک ساده 20 روزه در 1.1968، امکان حمایت کمی وجود دارد تا از شکستن جفت به زیر 1.1900 جلوگیری کند. کابل در حال حاضر نامشخص به نظر می رسد و فرصت های معاملاتی بهتر در جای دیگری نهفته است.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 25 ژوئیه 2022

پیش بینی پوند بریتانیا - سیاست و داده ها بر GBP/USD غالب هستند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 75.75 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 3.12 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 1.39 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 7.87 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 3.52 درصد و نسبت به هفته گذشته 2.27 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد بیشتر سوگیری تجاری GBP/USD مختلط است.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع