پیش بینی پوند انگلیس (GBP/USD) – آیا BoE در این پنجشنبه سخت خواهد بود؟


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • بانک مرکزی انگلیس ممکن است در روز پنجشنبه 50 واحد افزایش یابد.
  • پوند برای تقویت قدرت اخیر خود نیاز به حمایت دارد.

آخرین تصمیم سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس (BoE) در روز پنجشنبه اعلام خواهد شد، در حالی که بازارها در حال حاضر تصمیمی ندارند که آیا نرخ بانکی 25 یا 50 واحد پایه از سطح فعلی 1.25 درصد افزایش یابد. در آخرین جلسه، شش عضو از 9 عضو MPC به افزایش 25 بشکه‌ای رای دادند، در حالی که سه عضو دیگر خواهان افزایش بیشتر و 50 واحدی بودند. در گزارش می MPC، تورم قبل از کاهش در سه ماهه چهارم سال 2022 دو رقمی شد، انتظار می‌رفت که بازار کار بیشتر تنگ شود، در حالی که رشد کاهش یافت. BoE باید این داده های سخت را در نظر بگیرد، میزان تورم وارداتی را از طریق مجتمع ضعیف استرلینگ در نظر بگیرد و انتخاب کند. افزایش 50 واحدی نرخ بهره در روز پنجشنبه پیامی قوی به بازار می دهد مبنی بر اینکه بانک مرکزی تورم را دو برابر می کند.

رقابت مداوم رهبری برای کلیدهای خیابان داونینگ شماره 10 در حال حاضر لیز تراس را به عنوان گزینه مورد علاقه برای رهبری و نخست وزیر محافظه کار بعدی نشان می دهد. خانم تراس اخیراً چند عکس از BoE گرفته است و پیشنهاد می‌کند که در صورت انتخاب شدن، به بررسی سیاست‌های بانک مرکزی نگاه کند تا مطمئن شود که این سیاست به اندازه کافی در برابر تورم سخت است. بانک انگلستان از سال 1997 مستقل از کنترل دولت است.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

GBP/USD در حدود سطح 1.2070 تغییر می کند، حدود سه رقم بزرگ بالاتر از نادر 14 جولای. سری اخیر پایین‌ترین و اوج‌های بالاتر همچنان پابرجا هستند، در حالی که sma 20 روزه پشتیبانی می‌کند. اگر این جفت بتواند بالاتر از sma 50 روزه شکسته و بسته شود، ممکن است GBP/USD به سمت بالاتر حرکت کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 29 ژوئیه 2022

پیش بینی پوند انگلیس (GBP/USD) - آیا BoE در این پنجشنبه سخت خواهد بود؟

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 69.27 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.25 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 4.73 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 11.19 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 14.71 درصد و نسبت به هفته گذشته 4.95 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری GBP/USD مختلط.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع