پیش بینی قیمت طلا: نشانه های شوم برای XAU/USD


چشم انداز و تحلیل طلا

  • سخنرانان فدرال رزرو و احساسات مصرف کننده در تمرکز هستند.
  • تجزیه و تحلیل فنی حاکی از جنبه منفی بیشتری در آینده است – صلیب مرگ احتمالی، شکست پرچم خرس.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی XAU/USD

قیمت طلا با حمایت از دلار پس از NFP تحت فشار قرار گرفته است. این جمعه، دلار آمریکا اندکی افت کرد و باعث شد تا قیمت طلای نقطه ای در آستانه انتشار احساسات مصرف کننده در میشیگان در اواخر امروز کمی تسکین یابد (تقویم اقتصادی زیر را ببینید). انتظارات برای ماه فوریه نسبت به ژانویه خوش‌بینانه‌تر است و هر حرکت صعودی می‌تواند دلار را بالاتر و طلا را بار دیگر تحت فشار قرار دهد. همانطور که گفته شد، من یک نوسان بزرگ را از طریق چاپ احساسات مصرف کننده پیش بینی نمی کنم، به دلیل تاکید قابل توجهی که بر گزارش هفته آینده سه شنبه CPI ایالات متحده صورت می گیرد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

از دیدگاه فدرال رزرو، مقامات فدرال رزرو به طور فزاینده‌ای نسبت به صحبت‌های اخیر بدبین‌تر شده‌اند و صحبت‌های تهاجمی‌تر در اواخر امروز می‌تواند یک بار دیگر دلار را تقویت کند.

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

میانگین های متحرک

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

نمودار 4 ساعته قیمت طلا

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

قیمت 4 ساعته XAU/USD از نقطه نظر تحلیل تکنیکال بسیار جالب است، زیرا پرچم خرس اخیر (سبز) منجر به سوراخ شدن خرس ها می شود. 1850.00 دسته حمایت روانی به‌طور سنتی، انتظار می‌رود روند نزولی بیشتری از شکست پرچم خرس وجود داشته باشد، اما با حداقل داده‌های بنیادی در دست، فعالان بازار طلا رویکرد محتاطانه‌تری را اتخاذ می‌کنند. همانطور که قبلاً ذکر شد، CPI ایالات متحده احتمالاً یا حرکت نزولی را دنبال می کند یا احساسات معکوس را دنبال می کند. با نگاهی به میانگین متحرک 50 (زرد) و 200 روزه (آبی)، به نظر می رسد همگرایی وجود دارد که ممکن است منجر به تلاقی مرگ شود که می تواند از تورم چسبنده در هفته آینده شکل بگیرد.

سطوح مقاومت:

  • 1880.00
  • مقاومت خط روند (سیاه)

سطوح پشتیبانی:

احساس مشتری IG: مردد

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر مشخص هستند بلند روی طلا، با 63% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک سوگیری ترکیبی کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع