پیش بینی دارایی های متقابل برای سه ماهه سوم 2022


پیش بینی های اساسی:

پیش بینی دلار استرالیا در سه ماهه سوم 2022: اعتبار از دست رفته فدرال رزرو توسط RBA ذکر شده است

دلار استرالیا در ماه مه در برابر دلار آمریکا به پایین ترین حد خود در 2 سال اخیر رسید، زیرا بانک های مرکزی جهانی به دنبال موقعیت در مبارزه با تورم بودند.

پیش‌بینی بیت‌کوین Q3 2022: پایین کجاست؟

اگر Q1 برای گاوهای رمزنگاری دشوار بود، Q2 یک فاجعه مطلق بود… همانطور که به سه ماهه سوم می رویم، چشم انداز کلان همچنان برای ارزهای دیجیتال چالش برانگیز است، اما ممکن است به چرخه پایین نزدیک شویم.

پیش بینی پوند بریتانیا در سه ماهه سوم 2022: بانک انگلستان: زمان تصمیم گیری فرا رسیده است

سه ماهه دوم سال برای بانک انگلستان (BoE) سه ماه دشوار بود، زیرا تورم همچنان به اوج خود ادامه می دهد – و انتظار می رود بیشتر هم افزایش یابد – در حالی که رشد تا حد خزیدن کند شد و این نگرانی ها را در مورد احتمال ورود بریتانیا به رکود ایجاد کرد..

پیش بینی سهام در سه ماهه سوم 2022: حرکت نزولی در میان افزایش ریسک های رکود باقی می ماند

پیش‌بینی سه‌ماهه دوم ما برای سهام حول یک تغییر ذهنیت از «سوگیری نزولی خرید» به «فروش ریزش» با فدرال رزرو و بانک‌های مرکزی به طور یکسان در یک فشار بیش از حد برای مبارزه با فشارهای تورمی متمرکز بود.

پیش بینی یورو در سه ماهه سوم 2022: یورو ممکن است دوباره سقوط کند زیرا بحران بدهی باعث کاهش افزایش نرخ بانک مرکزی اروپا شده است

یورو از دسامبر 2020 به طور پیوسته در برابر سبدی از ارزهای اصلی کاهش یافته است. مشخصاً، آن نقطه عطف همزمان بود با بالا رفتن قیمت طلا و شروع افزایش انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره.

پیش بینی طلا در سه ماهه سوم 2022: چشم انداز بنیادی ضعیف می شود

همانطور که در پیش بینی طلا در سه ماهه دوم سال 22 پیش بینی می شد، کاتالیزور اصلی که باعث افزایش قیمت طلا در سه ماهه اول سال 22 شد – حمله روسیه به اوکراین – یک کاتالیزور کوتاه مدت بود.

پیش بینی ین ژاپن در سه ماهه سوم 2022: آیا یک ین ضعیف بانک مرکزی آمریکا را وارد عمل خواهد کرد؟

ین ژاپن توسط بازارها در سه ماهه دوم چکش خورد. USD/JPY به بالاترین حد خود در سال 2002 رسید و به بالاترین حد خود از سال 1998 رسید. یکی از عوامل اصلی ضعف ین، واگرایی سیاست بانک مرکزی ژاپن از سایر همتایان اصلی خود بوده است.

پیش بینی نفت در سه ماهه سوم 2022: افزایش تولید همزمان با کاهش تقاضا

قیمت نفت تقریباً 20 درصد از بالاترین قیمت سال 2022 (130.50 دلار) کاهش یافته است زیرا جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده اقدامات بیشتری برای مبارزه با قیمت های بالای انرژی انجام می دهد.

پیش بینی دلار آمریکا در سه ماهه سوم 2022: رشد دلار به نرخ ها، رکود و ریسک بستگی دارد

دلار در نیمه اول سال 2022 عملکرد فوق العاده ای داشت – و به طور کلی در سال قبل.

پیش بینی های فنی:

پیش بینی فنی دلار استرالیا سه ماهه سوم 2022: تغییر در ثروت دلار استرالیا

نسبت به پیش‌بینی دلار استرالیا در سه ماهه دوم من از یکی از معدود ارزهای سبز در برابر دلار آمریکا به تقریباً 4.6 درصد کاهش نسبت به سال قبل، چیزهای زیادی تغییر کرده است..

پیش بینی فنی بیت کوین Q3 2022

با رفتن به سه ماهه گذشته، من به بیت کوین/دلار آمریکا این شک را می دادم که ممکن است افزایش یابد، اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید به سرعت علاقه تازه ای به خود جلب کند.

پیش‌بینی فنی پوند بریتانیا در سه ماهه سوم: آیا استرلینگ بهبود می‌یابد یا خرس‌ها در کنترل باقی می‌مانند؟

GBP/USD از اواخر سال گذشته تا کنون پایین مانده است زیرا این جفت ارز همچنان تحت تأثیر ژئوپلیتیک قرار دارد.

پیش بینی فنی Equities Q3 2022: Rebound سپس Lower Again

در یک مقطع سه ماهه گذشته، بازار سهام ایالات متحده حدود 25 درصد کاهش یافت و تمام زیان ها در نیمه اول سال رخ داد.

پیش بینی فنی یورو در سه ماهه سوم 2022: EUR/USD الگوی برگشت صعودی را نشان می دهد، اما احتیاط لازم است

یورو در سه ماهه دوم به کاهش جایگاه خود در برابر دلار آمریکا ادامه داد و کاهش بی امان را که کمی بیش از یک سال پیش آغاز شد، افزایش داد.

طلا در سه ماهه سوم 2022 پیش بینی فنی: تصحیح طلا برای پایین ترین سطح جستجو می کند

قیمت طلا در ابتدای معاملات سه ماهه سوم کمی بالاتر از هدف سالانه باز می شود، در حالی که XAU/USD همچنان روند صعودی چند ساله خود را حفظ می کند.

پیش بینی فنی سه ماهه سوم 2022 ین ژاپن: اهداف USD/JPY 1998 بالا

ین ژاپن بیش از 10 درصد در برابر دلار آمریکا در سه ماهه دوم سقوط کرد زیرا گاوهای USD/JPY با قدرتی تقریباً بی امان افزایش یافتند.

پیش بینی فنی نفت در سه ماهه سوم 2022: روند صعودی WTI نشانه هایی از کند شدن، نه شکسته شدن را نشان می دهد

پیش‌بینی‌های فنی برای نفت همیشه چالش برانگیز است زیرا بازار به شدت تحت تأثیر عوامل اساسی مانند تقاضا و عرضه، عدم اطمینان ژئوپلیتیک، جنگ، ارزش دلار، وضعیت اقتصاد جهانی و موارد دیگر قرار دارد.

پیش بینی فنی دلار آمریکا در سه ماهه سوم 2022: آیا ازدحام گاوها فضای بیشتری برای پرسه زدن دارد؟

روند صعودی دلار در ماه گذشته یک ساله شد. و در نظر گرفتن همه چیزهایی که از آن زمان تاکنون رخ داده است می‌تواند دشوار باشد، اما همین ماه می گذشته، DXY در همان سطح 90 بود که در ابتدای سال پایین‌ترین سطح را حفظ کرده بود.





منبع