پیش بینی بیت کوین (BTC/USD)، کاردانو (ADA).


چشم انداز ارزهای دیجیتال:

  • بیت کوین (BTC/USD) در تلاش برای شکستن 24000 دلار است مقاومت روانی
  • هکرهای سولانا و Nomad احساسات را کاهش می دهند، نرخ بهره همچنان در حال افزایش است
  • مشارکت کوین بیس و بلک راک باعث جلب توجه می شود

نرخ بهره و Crypto

بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) با مجموعه‌ای از داده‌های اقتصادی که بر احساسات تاثیر می‌گذارد، در حال کاهش هستند.

با افزایش نرخ بهره و جنگ (اوکراین و روسیه) که به سرعت به مرز شش ماهه نزدیک می شود، نگرانی های فزاینده از رکود، از سرگیری حرکت صعودی که قیمت ها را به سطوح تاریخی در سال گذشته سوق داد، ممنوع کرده است.

اگرچه سهام توانسته اند بخش بزرگی از زیان های ژوئن را جبران کنند، اما سقوط Terra (Luna)، Three Arrows Capital و Celsius صنعت را تحت نظارت دقیق قرار داده است.

برای BTC، ETH، XRP و ADA، روایت اقتصادی همچنان به محدود کردن حرکت صعودی ادامه می‌دهد زیرا سرمایه‌گذاران ریسک‌های اساسی را زیر نظر دارند.

با این حال، علیرغم تشدید ژئوپلیتیک، قیمت بیت کوین بالای 20000 دلار باقی مانده است، سطحی کلیدی که به عنوان حمایت کوتاه مدت و میان مدت باقی مانده است. با حفظ 24000 دلار به عنوان مقاومت روانی، شکست خط روند نزولی می تواند حرکت را به سمت پایین ترین سطح ژوئن یعنی زیر 18000 دلار سوق دهد.

بیت کوین (BTC/USD) نمودار روزانه

چشم انداز ارزهای دیجیتال: پیش بینی بیت کوین (BTC/USD)، کاردانو (ADA)

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

اگر قیمت ها به بالای 22000 دلار افزایش یابد، BTC/USD می تواند شاهد افزایش بعدی مقاومت در برابر باشد. تقریباً 26000 دلار با یک بار فشار وارد کردن به 28000 دلار آشکار می شود.

با این حال، استراحت زیر 22000 دلار و 20000 دلار، 18000 دلار برای بازی به عنوان منطقه پشتیبانی بعدی به ارمغان می آورد.

تجزیه و تحلیل فنی کاردانو

پس از اعلام همکاری احتمالی بین کوین‌بیس و بلک راک، آلت‌کوین‌ها همچنان تحت فشار هستند و Cardano (ADA) پشتیبانی را در 0.50 پیدا کرد.

نمودار روزانه کاردانو (ADA).

چشم انداز ارزهای دیجیتال: پیش بینی بیت کوین (BTC/USD)، کاردانو (ADA)

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

برای حرکت نزولی، سقوط به زیر 0.47 می تواند منجر به آزمایش مجدد پایین ترین سطح ماه مه در 0.39 شود که در را برای ضررهای اضافی باز می کند که ممکن است تا پایان سال ادامه داشته باشد.

اگر قیمت ها موفق به بازگشت شوند، نگه داشتن بالای 0.50 و 0.55 سطح بعدی مقاومت را به 0.60 با منطقه بعدی در اوج ژوئن (0.67) می آورد. اگر قیمت ها از آنجا به افزایش خود ادامه دهند، ADA ممکن است این فرصت را داشته باشد که حرکت صعودی را از سر بگیرد.

— نوشته شده توسط Tammy Da Costa، ​​تحلیلگر DailyFX.com

با تامی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @Tams707





منبع