پیش بینی بیت کوین و اتریوم برای هفته پیش رو


بیت کوین، اتریوم – نکات صحبت

  • بیت کوین پس از رالی قوی در روز پنجشنبه در حال چرخش است، حمایت Fib در نظر گرفته شده است
  • اتریوم حدود 1200 دلار پشتیبانی می کند، همچنان محدود است
  • محیط اقتصاد کلان همچنان به افزایش قیمت ها ادامه می دهد

توصیه شده توسط برندان فاگان

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز بیت کوین و اتریوم: خنثی

بیت کوین و اتریوم به تجارت در محدوده های کاملاً مشخص ادامه می دهند، زیرا سایر دارایی های ریسک همچنان تحت فشار قرار دارند پس از چاپ CPI این هفته. با ادامه بدتر شدن چشم انداز اقتصاد کلان، ریسک به طور کلی تحت فشار باقی می ماند. چاپ داغ CPI در این هفته باعث شد که بازار یک بار دیگر انتظارات افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را مجدداً قیمت گذاری کند، که ترس از رکود بالقوه را بیشتر برانگیخته است.

در حالی که معیارهای سهام در گرداب قیمتی که پس از چاپ CPI در روز پنجشنبه رخ داد، پایین‌ترین سطح YTD را ایجاد کردند، بیت‌کوین و اتریوم هر دو توانستند در کانال‌های کاملاً تعریف شده خود باقی بمانند. پایین‌ترین قیمت پس از CPI متعاقباً در یک معکوس گیج‌کننده در تمام ریسک‌ها در جلسه روز پنجشنبه خریداری شد. به نظر می رسد که بیت کوین عنوان خود را به عنوان یک “دارایی ریسک نامرتبط” به دست می آورد، زیرا از بازتاب عملکرد قیمت نزدک 100 منحرف می شود.

نمودار ۲ ساعته بیت کوین

image1.png

نمودار ایجاد شده با TradingView

بیت کوین (BTCUSD)

پس از فروش صبح پنج‌شنبه قبل از بازار، بیت‌کوین خریدارانی را پیدا کرد که در منطقه پشتیبانی بالای 18000 دلار فرو رفته بودند. همانطور که در مورد اکثر دارایی‌های ریسکی اتفاق افتاد، بیت‌کوین در نیمه دوم جلسه رشد خیره‌کننده‌ای داشت و به بالاتر از سطوح قبل از CPI معامله شد. لحن شدید ریسک کردن در روز جمعه باعث شد که بیت کوین بخشی از این سودها را پس بگیرد، زیرا قیمت به سمت حمایت فیب در 19225 دلار کاهش یافت.

بیت کوین در محدوده تعریف شده ای بین 18200 تا 20400 دلار باقی می ماند و نه گاو نر و نه خرس قادر به انجام “شات کشتار” نیستند. ناتوانی بیت کوین در تعریف روند اخیر چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا به نظر می رسد (در حال حاضر) از قتل عام در سراسر بازارهای مالی جهانی مصون مانده است. در حالی که ممکن است در بلندمدت قیمت در نهایت کاهش یابد زیرا ما به سمت رکود می رویم، من طرفدار ادامه ریزش در کوتاه مدت هستم زیرا فعالان بازار از نقطه به نقطه داده معامله می کنند.

نمودار 2 ساعته اتریوم

image2.png

نمودار ایجاد شده با TradingView

اتریوم (ETHUSD)

اتریوم تا حد زیادی در همان قایق بیت کوین قرار می گیرد، زیرا بر قیمت اخیر غالب شده است. در حالی که افت روز پنجشنبه در اتریوم بسیار شدیدتر از بیت کوین بود، ETHUSD به طور قاطعانه در عرض چند ساعت کاهش 7.7 درصدی CPI را دنبال کرد. قیمت پس از یافتن خریداران در هفته گذشته زیر 1160 دلار، بالاتر از سطح حمایت کلیدی در 1270 دلار معامله شد.

اتریوم به طور قابل توجهی پس از تکمیل ارتقای شبکه که مدت‌ها در انتظار آن بود به نام «ادغام» با مشکل مواجه شد و ثابت شد که این ارتقا یک رویداد «فروش اخبار» است. اتریوم که بار دیگر جای خود را پیدا کرده است، ممکن است به دنبال آزمایش نوسان بالای 6 اکتبر در حدود 1385 دلار باشد، در صورتی که هرگونه پیشنهادی برای دارایی های ریسک در کوتاه مدت تحقق یابد. اگر فشار نزولی باقی بماند، ممکن است به درب حمایت 1270 دلار برگردیم.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های سه ماهه معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند.

— نوشته برندان فاگان

برای تماس با برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





منبع