پیشنهاد GBP پس از داده های قوی بازار مشاغل انگلستان


پوند استرلینگ نکات صحبت کردن

  • داده های شغلی بریتانیا پوند را تقویت می کند.
  • دور چهارم رای رهبری محافظه‌کاران در کانون توجه قرار گرفت.

GBP/USD پیشینه اساسی

را پوند جلسه اروپایی در پای جلو با پشتیبانی از داده های قوی نیروی کار بریتانیا (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) آغاز شد. بیکاری کاهش یافت اما رشد مشاغل خالی (سه ماهه) رو به کاهش است. شرکت‌های بریتانیایی برای پر کردن موقعیت‌های خالی سخت‌تر هستند که می‌تواند به تاکید بیشتر بر حفظ کارکنان اشاره کند، اما به طور کلی، مثبت بودن چاپ داده‌های مشاغل بریتانیا در میان محیطی غرق شده، مقداری پوند حمایت می‌کند. رکودی ترس ها

GBP/USD تقویم اقتصادی

تقویم اقتصادی gbpusd

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

از بانک انگلستان (BoE) چشم انداز بازارهای پول پیش بینی الف 50bpsنرخ بهره افزایش در ماه اوت با روایت کمبود کارگر در دستان BoE تهاجمی تر در ارتباط با شاهین فدرال رزرو

وضعیت سیاسی در بریتانیا واقعاً تأثیر مادی بر پوند نداشته است، بنابراین با ادامه رأی‌گیری محافظه‌کاران به تغییر در روند مشکوک نیستم. ریشی سوناک در موقعیت قطبی باقی می ماند در حالی که رقابت برای مقام دوم با نتایج برنامه ریزی شده در حدود 1500BST امروز تشدید می شود.

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

نمودار روزانه gbpusd

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

GBP/USD روزانه اقدام قیمت گاوهای نر دارد که 20 روزه را آزمایش می کنند EMA (بنفش) منطقه مقاومت در حالی که RSI به نقطه میانی 50 نزدیک می شود که حاکی از کند شدن حرکت نزولی است. به نظر می‌رسد که واگرایی صعودی (سبز) در عملکرد RSI در مقابل قیمت‌ها در حال انجام است، اما هنوز خیلی زود است که تغییر آن به‌ویژه با وجود ابهام زیاد در مورد بحران انرژی بالقوه اروپا و دلار آمریکا قوی باشد.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 1.2080
  • EMA 20 روزه (بنفش)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساسات مشتری IG صعودی

احساسات مشتری IG داده ها (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر GBP/USD، با 73% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های خرید و فروش کوتاه مدت، ما روی یک سوگیری صعودی کوتاه‌مدت می‌نشینیم.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع