پیش‌بینی یورو (یورو) – بانک مرکزی اروپا باید نرخ‌های بهره را افزایش داده و سریع کند


EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • قیمت بازار انتظار افزایش 75 واحد پایه را دارد.
  • هر گونه ناامیدی و ناامیدی باعث سقوط یورو خواهد شد.

نشست بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه آینده احتمالا شاهد افزایش 75 واحدی نرخ بهره بانک مرکزی به 1.25 درصد در تلاش برای جلوگیری از تورم بالا خواهد بود. این تصمیم و کنفرانس مطبوعاتی متعاقب آن، در شکل‌دهی به عملکرد ارز واحد در هفته‌ها و ماه‌های آینده کمک زیادی خواهد کرد. ایده افزایش 75 واحدی در چند هفته مورد خنده قرار می گرفت و انتظار می رفت بانک مرکزی اروپا با افزایش 25 واحدی در ثانیه حرکت کند، اما با تداوم تورم به تخریب تک بلوک، بانک مرکزی اکنون به نظر می رسد احتمالاً در سریع ترین زمان ممکن نرخ بهره را افزایش دهد. .

بر اساس طیف وسیعی از گزارش های بازار، گفته می شود وزرای دارایی گروه 7 آماده اعمال سقف قیمتی بر نفت روسیه هستند. این ایده، کاهش درآمدهای نفتی روسیه در تلافی حمله روسیه به اوکراین، همچنین برای کاهش هزینه های فزاینده انرژی در سراسر جهان، که یکی از اجزای اصلی قرائت تورم سرفصل است، مورد نیاز است. در حالی که کشورهای G7 احتمالاً طرحی را برای محدود کردن قیمت ها تصویب خواهند کرد، روسیه قبلاً گفته است که به کشورهایی که سقف را اعمال می کنند فروش نخواهد داشت و نتیجه حرکت G7 را حداقل در کوتاه مدت نامشخص می گذارد.

در حالی که جلسه ECB نقطه کانونی اصلی معامله گران یورو در هفته آینده است، سومین نگاه به رشد سه ماهه سوم منطقه یورو در روز چهارشنبه منتشر خواهد شد. رشد در بلوک در بهترین حالت کم‌خون است و در حالی که تخمین دوم برای سه‌ماهه سوم قوی‌ترین رقم در سه فصل گذشته بود، نرخ رشد 0.6 درصدی اعتمادی را ایجاد نمی‌کند.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

با توجه به آخرین گزارش NFP ایالات متحده که نسبتاً مطابق با انتظارات بازار است، سرنوشت یورو و EUR/USD در هفته آینده کاملاً در دست بانک مرکزی اروپا قرار دارد. یک افزایش 75 واحدی و یک کنفرانس مطبوعاتی جنگ‌طلبی باعث می‌شود که یورو/دلار آمریکا به بالای برابری بازگردد، در حالی که افزایش 50 واحدی باعث می‌شود این جفت ارز به سمت 0.9900 و پایین‌تر سقوط کند. در نمودار ماهانه، در صورت شکستن 0.98475، سه پایین ترین سطح ماهانه که در اواخر سال 2002 به 0.9610 رسید، هدف منطقی بعدی برای جفت به نظر می رسد.

نمودار قیمت ماهانه EUR/USD 2 سپتامبر 2022

پیش‌بینی یورو (یورو) – بانک مرکزی اروپا باید نرخ‌های بهره را افزایش داده و سریع کند

داده های معامله گر خرده فروشی 67.86 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند که نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.11 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 4.85 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 7.40 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 11.70 درصد و نسبت به هفته گذشته 3.89 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد تعصب تجاری EUR/USD ترکیبی.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع