پوند/دلار آمریکا ممکن است به پایین‌ترین حد در چند دهه برسد


پوند استرلینگ نکات صحبت کردن

  • داده های ضعیف اقتصادی بریتانیا به کاهش پوند کمک می کند.
  • Hawkish Fed به مشکلات پوند اضافه می کند.
  • نوسان مارس 2020 چیزی از گذشته است؟

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

نحوه معامله GBP/USD

GBP/USD پیشینه اساسی

هفته گذشته پوند هفته‌ای بد را پشت سر گذاشت، زیرا ما در انتظار بانک مرکزی پر درآمدی هستیم. بانک انگلستان (BoE). کار سختی در پیش دارد، اما حداقل بانک مرکزی یک هفته دیگر فرصت داشته تا وضعیت فعلی را پس از به تعویق افتادن تاریخ جلسه قبلی به دلیل مرگ ناگوار کوئینز، تجزیه و تحلیل کند.

در حال حاضر بازارهای پول تقریباً قیمت گذاری می کنند 50% شانس هر یک 50bps یا 75bps افزایش نرخ بهره، اما پس از بررسی داده های اقتصادی هفته گذشته بریتانیا، من تمایل دارم که اولی را ترجیح دهم. با GBP بسیار ضعیف در حال حاضر، 50bps این افزایش ممکن است به کاهش بیشتر و افزایش فشارهای تورمی برای بریتانیا بیفزاید. علاوه بر این، فدرال رزرو به دنبال ادامه مسیر تهاجمی خود در جهت فرونشاندن تورم خواهد بود، بنابراین جالب است که ببینیم آیا BoE به فدرال رزرو واکنش نشان می دهد یا خیر، به خصوص اگر آنها تصمیم بگیرند که نرخ های فوق العاده شاهین و بار جلویی را داشته باشند. 100bps.

GBP/USD تقویم اقتصادی

رابط کاربری گرافیکی، متن، برنامه، ایمیل توضیحات به طور خودکار تولید می شود

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

اقدام قیمت GBP/USD نفوذ را به زیر نوسان مارس 2020 نشان می دهد 1.1410، اکنون این امکان را برای مناطق پشتیبانی بعدی باز می کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) ممکن است پایین‌ترین مقدار (سبز) را نشان دهد در حالی که کابل پایین‌ترین مقدار را چاپ می‌کند. این پدیده به عنوان واگرایی صعودی شناخته می شود و می تواند منجر به برگشت به سمت صعودی شود. اصول و مبانی هنوز با این چشم انداز مطابقت ندارند، به ویژه با ورود بریتانیا به ماه های زمستان در بحبوحه بحران انرژی.

بسته شدن شمع در بالای سطح نوسان 1.1410 ممکن است گاوها را وادار کند که دوباره وارد شوند و بنابراین پوند را قبل از جلسه BoE شناور نگه می دارد.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری نزولی IG

احساسات مشتری IG داده ها (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر GBP/USD، با 81% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به سوگیری کوتاه مدت نزولی می شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع