پوند در برابر گرین‌بک یک خط باخت پنج روزه ثبت کرد، عدم قطعیت سیاست بریتانیا همچنان ادامه دارد


پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD پس زمینه بنیادی

استرلینگ دیروز شاهد جهش در برابر دلار بود و در این روند یک زنجیره باخت پنج روزه را شکست. همانطور که بازارها دوست دارند باور کنند که ما شاهد پایان حرکت اخیر قیمت الاکلنگ هستیم که اخیراً به موضوع تبدیل شده است، ممکن است خوش بینی نابجا باشد. بانک انگلستان (BoE) در این هفته هیچ شکوهی از خود نشان نداد زیرا لفاظی ها در مورد پایان طرح خرید اوراق قرضه خود با عدم اطمینان بر پوند تغییر می کند.

BoE خلاصه سیاست مالی خود را دیروز منتشر کرد و بیان کرد که آنها به خطرات جدی برای ثبات مالی بریتانیا پاسخ می دهند. در ادامه این گزارش آمده است که خانوارها و مشاغل بریتانیا تحت فشار مالی قرار دارند و تنها نکته مثبت آن این است که مصرف کنندگان بدهی کمتری نسبت به قبل از بحران مالی جهانی دارند. این به نوبه خود باید نکول ها را نسبتاً پایین نگه دارد و اکنون بانک ها باید در پاسخ خود انعطاف پذیر باشند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

شایعات مبنی بر اینکه نخست وزیر تراس تحت فشار فزاینده ای قرار دارد ادامه دارد و برخی از مشاوران ارشد او معتقدند که بودجه کوچک ماه گذشته باید از بین برود. گسست فزاینده بین صدراعظم کوارتنگ و اندرو بیلی، فرماندار BoE، کمکی به این مسائل نکرده است، اظهار نظر در نشست سالانه صندوق بین المللی پول در واشنگتن دی سی نشان می دهد. رئیس‌جمهور اعلام کرد که هرگونه نوسان و آشفتگی پس از لغو حمایت بانک مرکزی در روز جمعه «مسئله رئیس‌جمهور است». این عدم اطمینان ادامه دار در مورد ترکیب سیاست های مالی و پولی بریتانیا همچنان مانع استرلینگ می شود.

image1.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

بعداً در روز ما داده‌های مربوط به CPI ایالات متحده را داریم که نوید بخشی از نوسانات و احتمالاً جهت حرکت جفت را به جلو می‌دهد. با وجود ادامه لفاظی‌های جنگ‌طلبانه سیاست‌گذاران فدرال رزرو، چاپ ملایم‌تر CPI از ایالات متحده می‌تواند منجر به افزایش این جفت ارز شود. افزایش بیشتر در چاپ تورم می تواند جفت را به پایین تر از سطح 1.10 برساند و امکان نزول بیشتر را ایجاد کند.

نمودار روزانه GBP/USD – 13 اکتبر 2022

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

از منظر فنی، از زمان رسیدن به سطح روانشناختی کلیدی 1.15، شاهد کاهش پلکان جفتی بوده ایم. استرلینگ دیروز با کسب حدود 120 پیپ فرد، یک زنجیره باخت 5 روزه در برابر دلار آمریکا ثبت کرد.

بسته شدن شمع روزانه صعودی روز گذشته به صعود بیشتر این جفت اشاره دارد و CPI ایالات متحده به طور بالقوه کاتالیزور را فراهم می کند. یک جهش بالاتر برای این جفت ابتدا باید سطح روانشناختی 1.15 را که در حال حاضر با 50-SMA همخوانی دارد، پاک کند. از طرف دیگر، در صورت بازگشت قدرت دلار پس از CPI، می‌توانیم شاهد شکستن زیر سطح 1.10 با احتمال پشتیبانی 0f 1.0860 باشیم.

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

مناطق پشتیبانی

•1.1000

•1.0860

•1.0500

مناطق مقاومت

•1.1175

•1.1363

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدان

پیشنهاد شده توسط زین وودا

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص‌هایی برای ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های فصلی معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع