پوند بی‌تردید توسط سخنرانان فدرال‌رزم شکن، بیلی از BoE در تمرکز


تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • مقامات فدرال رزرو نتوانستند حرکت صعودی پوند را مختل کنند.
  • بازارها برای جهت گیری به بانک انگلستان نگاه می کنند.
  • 200-SMA بعید به نظر می رسد که نقض شود.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD پیشینه اساسی

علیرغم تلاش مقامات فدرال رزرو برای تقویت لفاظی های تهاجمی، پوند انگلیس همچنان در مرحله تثبیت در سطوح نسبتاً بالایی قرار دارد. در حالی که این تلاش ها بیهوده بوده اند، بیانیه آتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و متعاقب آن داده های متمرکز ایالات متحده می تواند منجر به کاهش ارزش پوند شود. درخواست‌های وام مسکن در ایالات متحده در حال افزایش است و صحبت‌ها در مورد افزایش تعدیل‌شده نرخ‌ها تمرکز فعلی است، که در نهایت می‌تواند به سطوح بالایی از فشار تورمی منجر شود – همان چیزی که فدرال رزرو تلاش می‌کند با آن مبارزه کند!

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

GBP/USD تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

برنامه امروز از نقطه نظر نوسان چندان هیجان انگیز نیست، اما بیلی، رئیس بانک انگلستان، قرار است در مجلس اعیان سخنرانی کند و می تواند بینشی از اقدامات BoE برای تصمیم گیری نرخ بهره در ماه دسامبر ارائه دهد. بازارهای پول در حال حاضر 54 واحد در ثانیه قیمت گذاری می کنند که مطابق با a است 50bps افزایش با توجه به وضعیت فرسوده اقتصاد بریتانیا. BoE’s Mann همچنین وضعیت کنونی امور را روشن خواهد کرد و در غیاب داده‌های بنیادی بریتانیا در سال‌های اخیر، بازارها ممکن است نسبت به هرگونه راهنمایی غافلگیرکننده BoE واکنش تندتری نشان دهند.

دانش تجارت پایه

مبانی کلان

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

احتمالات نرخ بهره بانک انگلستان

image2.png

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

قیمت روزانه GBP/USD به طور جزئی بالاتر از قیمت روانی است 1.2000 دسته با شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به سطوح بیش از حد خرید. هنوز جا برای صعود بیشتر به سمت وجود دارد 1.2154 نوسان بالا که باید مصادف با SMA 200 روزه (آبی) باشد، اما با در نظر گرفتن بادهای معکوس اقتصادی که بریتانیا بر سر ایالات متحده با آن روبروست، ممکن است جریان گاوی اخیر روی کابل تمام شود.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساسات مشتری IG مختلط

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در GBP/USD، با 55% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع