پوند انگلیس متوقف می شود زیرا دلار آمریکا چشم انداز فدرال رزرو را تحت تأثیر قرار می دهد. آیا GBP/USD بالاتر خواهد رفت؟


پوند انگلیس، GBP/USD، دلار آمریکا، FOMC، NZD/USD، FTX، نفت خام – نکات صحبت

  • پوند انگلیس در یک الگوی نگهداری با تعطیلات تأثیرگذار است
  • فدرال رزرو همچنان در کانون توجه قرار دارد و مسیر نرخ آنها همچنان به ایجاد حدس و گمان ادامه می دهد
  • نوسانات پوند در حال حاضر آرام شده است. اگر خراب شود، آیا سقف GBP/USD تمام می شود؟

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

پوند انگلیس در نشست آسیایی امروز به رشدهای دیروز خود ادامه داد و دلار آمریکا پس از اظهار نظر فدرال رزرو تحت فشار باقی ماند.

به نظر می رسد اظهارات لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند و استر جورج، رئیس کانزاس سیتی، بازار را به این باور سوق داده است که ممکن است خصومت تهاجمی فدرال رزرو کند شود.

با این حال، بازار در پیش بینی افزایش 50 واحدی نرخ هدف خود در نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در ماه آینده بدون تغییر است. این کاهش نسبت به افزایش 75 bp متوالی در 3 جلسه قبل خواهد بود.

در جاهای دیگر، RBNZ مبارزه با تورم را تسریع کرد و 75 bp به نرخ رسمی نقدی خود (OCR) امروز اضافه کرد. NZD/USD در نتیجه افزایش یافت و آن را به بهترین ارز تا کنون در روز چهارشنبه تبدیل کرد.

افزایش دیگری در موارد کووید-19 چین باعث تعطیلی بیشتر در روز چهارشنبه شد و با وجود پیشروی قوی از وال استریت، بازارهای سهام را با اقدامات قیمتی خوش خیم تضعیف کرد.

حماسه FTX با تشکیل پرونده ورشکستگی در دلاور یک شبه ادامه دارد. یافته های اولیه به مقدار قابل توجهی از دارایی ها اشاره دارد که مفقود یا به سرقت رفته اند. دادگاه همچنین گفت که نام 50 طلبکار برتر اعلام نخواهد شد.

نفت خام از زمانی که آمریکای شمالی با قرارداد آتی WTI نزدیک به 81 دلار آمریکا بسته شد، به سختی تغییر کرده است، در حالی که قرارداد برنت کمی بالاتر از 88 دلار آمریکا است.

به نظر می رسد یک تعطیلات ژاپنی به بازارهای بی رونق قبل از تعطیلات روز شکرگزاری پنجشنبه در ایالات متحده کمک کند.

با نگاهی به آینده، اعداد PMI در سراسر اروپا، ایالات متحده و سایر کشورها و همچنین داده های شغلی ایالات متحده وجود دارد. صورتجلسه آخرین جلسه FOMC فدرال رزرو بعداً در روز منتشر خواهد شد.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله GBP/USD

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

زمانی که GBP/USD به بالای 1.2000 رسید، باند بالای میانگین متحرک ساده 21 روزه (SMA) مبتنی بر باند بولینگر را شکست. هنگامی که قیمت به داخل باند بازگشت، به سمتی تثبیت شد.

این نوع حرکت می تواند سیگنالی از توقف در رالی صعودی یا یک معکوس بالقوه باشد.

پشتیبانی ممکن است در نقاط شکست 1.1738 و 1.1646 یا در پایین ترین سطح های قبلی 1.1334، 1.1148، 1.1061، 1.0924 و 1.0354 قرار گیرد.

در سمت بالا، مقاومت می تواند به بالاترین سطح قبلی 1.2029، 1.2293 و 12333 برسد.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع