پس از اینکه فدرال‌رزرو کیبوش کرد، دلار آمریکا ثابت ماند و برداشت چرخشی برای افزایش بازدهی خزانه‌داری


دلار آمریکا، بازدهی خزانه داری، فدرال رزرو، طلا، نفت خام، NZD، ین – نکات صحبت

  • پس از آن که سخنرانان فدرال رزرو مجدداً موضع جنگ طلبانه خود را تأیید کردند، دلار آمریکا مورد حمایت قرار گرفت
  • بازدهی خزانه و واقعی پس از تفسیر بیشتر و طلا پایین تر است
  • سفر نانسی پلوسی به تایوان تاثیر چندانی نداشته است. آیا اقدام چین به دلار آمریکا ضربه خواهد زد؟?

ایالات متحده پس از یک رالی قوی در نزدیکی نیویورک که یک شبه بسته شد، در آسیا اندکی پایین تر است. رؤسای فدرال رزرو از چهار ناحیه به سیم‌ها ضربه زدند و جبهه‌ای متحد ارائه کردند تا هرگونه تصوری مبنی بر اینکه متعهد به مهار تورم نیستند را رد کنند.

شاهین های فدرال رزرو بودند لورتا مستر از کلیولند، چارلز ایوانز شیکاگو، مری دالی از سانفرانسیسکو و جیمز بولارد، تشویق کننده مشهور افزایش نرخ، سنت لوئیس. همه آنها به روش خود گفتند که افزایش نرخ ها بدون محدودیت ادامه خواهد داشت تا زمانی که افزایش قیمت ها کنترل شود.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده در هر نوبت بالاتر می رفت و اسکناس 10 ساله معیار 17 واحد پایه بالاتر می رفت و بیش از 2.70 درصد معامله می شد.

بازده واقعی نیز تا حدودی بالاتر رفت تضعیف قیمت طلا، اکنون در زمان چاپ حدود 1769 دلار در هر اونس معامله می شود. این فلز گرانبها پس از ورود نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، اندکی افزایش یافت.

پیامدهای این بازدید همچنان نامشخص است و در زمانی که چین در حال انجام مانورهای نظامی هستند، سر و صدای زیادی از چین به گوش می رسد.

نفت خام ادامه دارد در آستانه نشست امروز اوپک پلاس. تیموسسه نفت آمریکا (API) 2.165 میلیون بشکه گزارش دادبذخایر نفت خام آمریکا در هفته افزایش می یابد. بازار به دنبال این خواهد بود اداره اطلاعات انرژی بعداً به امروز گزارش دهید تا سطح تغییرات موجودی را در آنجا ببینید.

دلار نیوزلند پس از ناامید شدن آمار مشاغل به سمت جنوب رفت در حالی که ین ژاپن بیشترین افزایش را در جلسه آسیایی امروز داشت.

سهام APAC پس از برتری ملایم وال استریت با هم مخلوط شدند. پس از یک سری PMI اروپایی، در ایالات متحده، PMI غیر تولیدی ISM آزاد خواهد شد.

تقویم اقتصادی کامل قابل مشاهده است اینجا.

USD (DXY) تحلیل تکنیکال

شاخص دلار آمریکا (DXY) از خط روند صعودی جهش کرد. این می تواند نشان دهد که این روند در حال حاضر دست نخورده باقی مانده است.

در حالی که قیمت زیر 10 و 21 روز است میانگین متحرک ساده (SMA)، بالاتر از SMA های 55 روزه و 100 روزه باقی می ماند. این می تواند نشان دهنده شتاب صعودی میان مدت و بلندمدت باشد، اما با چالش حرکت کوتاه مدت نزولی مواجه است. حرکت بالاتر از SMA 10 و 21 روزه ممکن است شاهد از سرگیری حرکت صعودی باشد.

مقاومت می تواند در قله های قبلی 107.43، 108.74 و 109.29 باشد. در جهت نزولی، حمایت ممکن است در خط روند صعودی یا در پایین‌ترین سطح 103.67 و 103.42 قرار گیرد.

نمودار USD

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع