پتانسیل صعودی طلا زیر 1750 دلار محدود به نظر می رسد، FOMC Minutes بعدی


امتیاز کلیدی:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

خوانده شده ترین: به نظر می رسد جهش ضد دلاری طلا وزن پیش بینی های مداوم فدرال رزرو را احساس کند

طلا (XAU/USD) پس زمینه اساسی

پس از شکست رالی صعودی دیروز در حدود 1750 دلار، طلا در نزدیکی پایین ترین سطح هفتگی خود به تثبیت ادامه می دهد. این فلز گرانبها به دلیل مشکلات فزاینده کووید در چین و فدرال رزرو که دقایقی بعد امروز منتشر می شود، در راستای جو عمومی بازار محتاط است.

بازارها در این هفته محتاط هستند زیرا مشکلات ناشی از کووید در چین همچنان احساسات را آزار می دهد. مقامات چینی در تلاشی برای کنترل تعداد فزاینده عفونت‌های کووید، محدودیت‌های بیشتری را اعمال کردند، زیرا قرنطینه در منطقه هایزو گوانگژو تا 27 نوامبر تمدید شده بود. ناآرامی در بزرگترین کارخانه آیفون جهان در ژنگژو رخ داد در حالی که پکن به عنوان شهروندان به شهر ارواح شباهت دارد. از آنها خواسته می شود در خانه بمانند. این موضوع به نگرانی‌های سرمایه‌گذاران افزوده است و آسیب‌های اجتماعی و مالی بر اقتصاد چین را برجسته می‌کند.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله طلا

سیاستگذاران فدرال رزرو به لفاظی های جنگ طلبانه خود در این هفته ادامه دادند و صورتجلسه فدرال رزرو برای ماه نوامبر را که اواخر امروز منتشر می شود، ادامه دادند. بازارها بدون شک به انتشار به ویژه بیانیه پیش بینی های اقتصادی برای هرگونه سرنخ در مورد چشم انداز افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در حرکت رو به جلو توجه زیادی خواهند داشت. با این حال، قبل از رویداد کلیدی، ما ادعاهای اولیه بیکاری، احساسات مصرف کننده میشیگان، PMI S&P و البته اطلاعات کالاهای بادوام را منتشر می کنیم. مجموعه ای از داده های منتشر شده می تواند نوسانات و فرصت های کوتاه مدتی را در مورد فلز گرانبها ایجاد کند. این نسخه ها درست قبل از تعطیلات دو روزه شکرگزاری در ایالات متحده منتشر می شود که می تواند منجر به کاهش نقدینگی با نزدیک شدن به هفته شود.

رابط کاربری گرافیکی، متن، برنامه، ایمیل توضیحات به طور خودکار تولید می شود

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

از منظر فنی، طلا در بازه زمانی روزانه، شمع داخلی میله ای صعودی را چاپ کرده است، زیرا با پایین ترین سطح هفتگی معاشقه می کند. بسته شدن شمع روزانه دیروز به افزایش بیشتر اشاره دارد، اما هر حرکتی احتمالا به دلار آمریکا بستگی دارد. این جفت در بالای منطقه حمایتی کلیدی (بالاترین قیمت های سپتامبر و اکتبر) در حدود 1730 دلار باقی می ماند در حالی که در صورتی که فلز گرانبها کاهش یابد، MA 100 روزه در اطراف منطقه 1712 دلار قرار دارد. اگر می‌خواهیم بالاتر برویم و بالاترین قیمت‌های اخیر در حدود 1786 دلار را با انتشار داده‌های امروزی که به‌طور بالقوه کاتالیزور را فراهم می‌کند، دوباره آزمایش کنیم، طلا باید 1750 دلار را پاک کند.

نمودار روزانه طلا (XAU/USD) – 23 نوامبر 2022

image2.png

منبع: TradingView

پیشنهاد شده توسط زین وودا

ویژگی های معامله گران موفق

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می‌دهد که معامله‌گران خرده‌فروش در حال حاضر LONG در XAU/USD هستند و 68 درصد از معامله‌گران در حال حاضر موقعیت‌های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما طرفدار یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت هستیم.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع