پایه نگهدارنده دریچه کولری موبایل یسیدو مدل C71 موبوپرشین

این دریچه ها را می توان هم بصورت با دمپر و هم بصورت بدون دمپر تولید و استفاده دریچه کولر آلومینیومی کرد. دمپر این دریچه دارای ساختاری متفاوت با دیگر دریچه ها می باشد. شما می توانید از دریچه های آلومینیومی در دیوار استفاده نمایید.

  • بیشترین فروش کارخانه های تولید محصولات تهویه مربوط به خرید دریچه کولر قابل تنظیم می باشد.
  • در پشت بدنه براکت نگهدارنده این هولدر موبایل یک کلیپس با روکش سیلیکونی تعبیه شده که بدون ایجاد خط و خراش و آسیب به گوشی برروی دریچه کولر خودرو نصب میشود.
  • دسته دمپر های دریچه های آهنی بر روی قاب فرم نصب می شود که به کمک آن می توان میزان پرتاب هوا را تنظیم نمود.
  • شما میتوانید طول و پهنای گیره را با کمک این بازوها تنظیم کنید تا برای اکثر گوشی هایبین 4.7 تا 6.5 اینچمناسب باشد.
  • اولین دریچه کولر تولید شده توسط متخصصین در ابتدای صنعت تهویه مطبوع از ورق گالوانیزه بود.

پایه نگهدارنده دریچه کولری موبایل یسیدو مدل C71 موبوپرشین

کاربری هر کدام از این دریچه ها بستگی به نوع محیط و محل نصب و نوع کاربری آن قابل تغییر می باشد. شرکت پخش نیرو سپهر مهار این امکان را دارد که تمامی این دریچه ها را با متریال های مختلف و با کیفیت تولید و عرضه کند . این نوع محصول به دلیل متریال آن، قیمت کم تری نسبت به سایر کالاها دارد. این مواد اولیه در بازار قیمت پایینتری در مقایسه با پروفیل آلومینیومی و ورق ام دی اف دارد. بیشترین فروش کارخانه های تولید محصولات تهویه مربوط به خرید دریچه کولر قابل تنظیم می باشد. با گذشت بیش از نیم قرن از تولید این کالا مردم همچنان از خرید دریچه کولر قابل تنظیم استقبال می کنند.

دریچه کولر درب دار

این سبک از دزیچه کولرها با توجه به نیاز مشتریان تولید و پخش می گردد. برای ایجاد دمایی مناسب در خانه ها و سایر مکان های فیزیکی از دریچه کولر برای تنظیم دما و هوا استفاده می نمایند. افراد می توانند با دریچه تنظیم هوا را به راحتی به هر جهتی که می خواهند تغییر دهند. از ویژگی های مثبت دریچه کولر جدید تعبیه نمودن دمپر می باشد. دمپر این امکان را می دهد تا با باز و بسته نمودن آن به راحتی پره های دریچه کولرها را ببندیم.

ممانعت از ورود حشرات از درون دریچه کولر

این دریچه ها هم برای سیستم های دمنده و هم سیستم های مکنده هوا میتواند استفاده شود. این نوع دریچه در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی بدون محدودیت قابل استفاده می شود. یعنی اگر به جای دمنده ی کولر از دمنده های گرماساز نیز استفاده شود به راحتی می توان از انواع دریچه کولری استفاده نمود.

از نکته های مهم دیگر در مورد قیمت گذاری دریچه کولری جنس آن می باشد. می توان گفت دریچه های استیل در مقام اول از لحاظ قیمت و دریچه های آلومینیومی در مقام دوم از نظر قیمت و دریچه های کولر آهنی در مقام سوم از نظر قیمت می باشد. به علت اینکه حدود چهار برابر مواد اولیه آلومینیوم نسبت به آهن بالاتر می باشد.

همان طور که می دانید، استفاده از وجود سیستم گرمایشی و سرمایشی در هر ساختمان یکی از الزامات مهم و کلیدی است. با توجه به این که ، دریچه کولر یکی از بخش های مهم سیستم های سرمایشی و گرمایشی است؛ می توان به نقش مهم آن در فراهم آوردن آسایش زندگی افراد پی برد. به همین دلیل است که دریچه هوای کولری با کاربردهای متنوع و ویژگی های خاص خود به یکی از اجزای لاینفک سیستم هوادهی هر ساختمان تبدیل شده است. در برابر رطوبت هیچ آسیبی نمی بیند و حتی نیازی به رنگ کردن ندارد. البته اگر بخواهید، می توانید رنگ آن را با رنگ دیوارها هماهنگ کنید. این محصول در برابر ضربه مقاوم است اما به پای انواع فلزی نمی رسد.

پایه نگهدارنده دریچه کولری موبایل یسیدو YESIDO C136

محصول دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار یک کالای بینظیر و کاربردی به منظور نصب در سقف یک محیط است. در تصویر پایین این مدل از دریچه تنظیم هوا را مشاهده می کنید. کارشناسان فروش شرکت تهران دما شما را در انتخاب بهترین دریچه کولر برای محیط کاربری تان راهنمایی می کنند. مشتریان تهران دما با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت به راحتی می توانند به صورت رایگان مشاوره دریافت کنند. افراد می توانند تمامی انتظارات، سلایق و دیگر نکات را به کارشناسان دریچه کولر تهران دما ارائه نمایند. در پایان مدیران فروش تهران دما پس از بررسی درخواست مشتریان بهترین نوع دریچه کولری که نیاز آن ها را تامین کند، به آن ها معرفی می کنند.