هفته آینده FX – 5 رویداد برتر: نرخ تورم کانادا؛ تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره تصمیم BOJ نرخ. تصمیم نرخ SNB; تصمیم نرخ BOE


نمای کلی هفته آینده FX:

  • در حالی که تقویم به نیمه دوم ماه می رسد، بانک های مرکزی در روزهای آینده کاملاً در کانون توجه قرار دارند.
  • انتظار می رود هر دو فدرال رزرو و بانک ملی سوئیس نرخ بهره را 75 واحد در ثانیه افزایش دهند.
  • پیش‌بینی می‌شود که پس از به تأخیر انداختن جلسه آنها به دلیل مرگ ملکه الیزابت، بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را 50 واحد در ثانیه افزایش دهد. در همین حال، بانک مرکزی ژاپن احتمالا در حالت تعلیق باقی خواهد ماند.

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

26 سپتامبر

( 13:09 GMT )

دوشنبه، 26 سپتامبر برای هفته آینده بازارهای آینده: جلسه استراتژی معاملات ریسک رویداد به من بپیوندید

هفته پیش رو بازارها: استراتژی معاملات ریسک رویداد

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

برای هفته کامل پیش رو، لطفا از تقویم اقتصادی DailyFX.

20/09 سه شنبه | 12:30 GMT | نرخ تورم CAD (CPI) (AUG)

نرخ سریع افزایش نرخ توسط بانک کانادا تا کنون در سال 2022 ممکن است در نهایت تورم در کانادا را کاهش دهد. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز، نرخ تورم ماه اوت کانادا (CPI) با 0.1- درصد در متر از 0.1+ درصد و 7.3+ درصد در سال از 7.6+ درصد سالانه در ماه اوت است، در حالی که تورم اصلی انتظار می‌رود 0.4% m/m از +0.5% m/m و +6% سالی از +6.1% سالی در سال باشد. از آنجایی که BOC پیشنهاد می‌کند که افزایش نرخ بهره پیشرو بوده است – که نشان می‌دهد سرعت افزایش نرخ در آینده کند خواهد شد – نشانه‌هایی از کاهش فشار تورم ممکن است به کاهش ارزش دلار کانادا کمک کند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

21/09 چهارشنبه | 18:00، 18:30 GMT | تصمیم نرخ فدرال رزرو آمریکا و کنفرانس مطبوعاتی

با در نظر گرفتن همه چیز، این یک هفته نسبتاً سبک در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. اما برنامه محدود عرضه‌ها با تصمیم فدرال رزرو در ماه سپتامبر، که مهم‌ترین آیتم در تقویم در میان ارزهای اصلی در روزهای آینده است، مشخص می‌شود.

سپتامبر تاکنون با افزایش سریع شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تعریف شده است. در اول آگوست، تا پایان سال 2022، یک افزایش 25 بیتی بر ثانیه وجود داشت که با احتمال 34 درصدی برای دومین افزایش نرخ 25 بیتی بر ثانیه (در مجموع 50 واحد در ثانیه تا پایان سال) قیمت گذاری شد. اکنون، افزایش نرخ 75 بیتی بر ثانیه به طور کامل تخفیف داده شده است، با احتمال 44 درصد برای چهارمین افزایش نرخ 25 واحد در ثانیه.

تا حدودی، بازار پیشنهاد می‌کند که چند افزایش اخیر نرخ بهره فدرال رزرو ممکن است در ماه‌های آینده محقق شود – با توجه به اینکه بخش عمده تلاش‌های انقباضی در این هفته انجام می‌شود، جایی که افزایش نرخ بهره ۷۵ واحدی در ثانیه سناریوی موردی پایه است. با توجه به احتمال افزایش 100 واحدی نرخ بهره، در صورتی که فدرال رزرو 75 واحد در ثانیه ارائه دهد و راهنمایی های پیشروی جنگ طلبانه ارائه ندهد، نشست فدرال رزرو در سپتامبر می تواند به عنوان رویدادی برای دلار آمریکا «شایعه را بخر، خبر را بفروش» باشد. .

09/22 پنجشنبه | 03:00 GMT | تصمیم بانک ژاپن برای نرخ ین

تصمیمات نرخ بانک مرکزی ژاپن از نظر اهمیت نسبت به سایر بانک های مرکزی – به ویژه در این هفته – در قطب توتم پایین است. اما با تداوم ین ژاپن در ضعیف‌ترین نرخ ارز خود در دهه‌های اخیر، سؤالاتی در مورد تعهد BOJ به خرید دارایی و محدود نگه داشتن بازدهی 10 ساله JGB در 0.25٪ (همچنین به عنوان QQE با کنترل منحنی بازده) مطرح شده است. در حالی که ممکن است غیر از این به نظر برسد، نشست این هفته BOJ ریسک زیادی برای بازارهای FX دارد: سناریوی موردی پایه این است که BOJ مجدداً متعهد می شود که بازدهی خود را محدود نگه دارد، که به این معنی است که ین احتمالاً یک پای دیگر را کاهش می دهد. یا، به احتمال بسیار کمتر، BOJ با سیاست کنترل منحنی بازده، QQE خود را کنار گذاشته و مسیر را برای بازگشت مجدد ین ژاپن هموار می کند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

09/22 پنجشنبه | 07:30 GMT | CHF تصمیم نرخ بانک ملی سوئیس

در ماه ژوئن، SNB بازارها را با افزایش 50 واحدی در ثانیه غافلگیر کرد که اولین اقدام از این دست از سال 2015 است. به نظر می رسد که سیاست گذاران SNB آماده هستند تا در این هفته اقدامات را یک گام فراتر بردارند، جایی که افزایش 75 واحدی در ثانیه نرخ اصلی را به ارمغان می آورد. از -0.25٪ تا 0.50٪ – انتظار می رود. با توجه به اینکه تورم سوئیس در بالاترین سطح خود در 30 سال گذشته قرار دارد، مقامات SNB از اجازه دادن به فرانک قوی‌تر سوئیس برای جلوگیری از فشارهای قیمتی راضی هستند. SNB به همین ترتیب ممکن است راهنمایی های رو به جلوی جنگ طلبانه ارائه دهد که نشان دهنده افزایش بیشتر نرخ در ماه های آینده است.

09/22 پنجشنبه | 11:00 GMT | GBP بانک انگلستان تصمیم نرخ

خطرات رکود تورمی در بریتانیا با کاهش رشد و افزایش نرخ تورم همچنان بالاست. اما سیاست گذاران BOE همچنان بر روی دومی از این دو موضوع متمرکز هستند، زیرا بازارهای نرخ بهره در حال کاهش 50 واحدی در ثانیه هستند – نرخ اصلی را از 1.75٪ به 2.25٪ در این هفته افزایش می دهند. احتمالاً افزایش‌های بیشتری پیشنهاد می‌شود، زیرا نرخ پایانه مورد انتظار BOE برای سال 2022 اکنون به 3.608 درصد رسیده است، نسبت به 3.365 درصد یک ماه پیش، که به این معنی است که حداقل 125 bps افزایش اضافی پس از نشست سپتامبر BOE قیمت گذاری شده است. .

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





منبع