نکات پرچم خرس در نزولی بیشتر


تحلیل طلا (XAU/USD).

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

رکود فروش طلا در آستانه ریسک رویداد اصلی: شاخص قیمت مصرف کننده در ایالات متحده

نمودار هفتگی طلا کاهش قابل توجهی را در فروش طلا نشان می دهد، به ویژه در هفته گذشته که یک شمع دوجی تولید کرد – نماینده عدم تصمیم گیری در بازار. عدم تمایل به فشار دادن به بالاتر از منطقه 1910 از طریق چندین فیتیله بالایی روی شمع های هفتگی مشهود بود که در نهایت منجر به یک نوسان عظیم به سمت پایین شد.

طلا (XAU/دلار آمریکا) نمودار هفتگی

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه فروش انبوهی را نشان می دهد که یک روز پس از FOMC رخ داد و پس از یک شکست عظیم در داده های مشاغل ایالات متحده و داده های “سفارش های جدید” ستاره PMI ادامه یافت. ضربه مضاعف خوش‌بینی باعث یک اثر ضربه‌ای شد که منجر به قیمت‌گذاری مجدد بیشتر در دارایی‌های وابسته به دلار شد و طلا تفاوتی نداشت.

با افزایش قیمت دلار و بازدهی خزانه داری ایالات متحده – به ویژه بازدهی 2 ساله – از سوی بازار، طلا جذابیت نسبتاً کمتری پیدا کرد زیرا بازدهی ندارد.

در روزهای پس از فروش انبوه، قیمت طلا چیزی را به وجود آورد که به نظر می رسد یک پرچم خرس باشد، زیرا گاوها تلاش می کردند تا حدی از زمین های از دست رفته را به دست آورند. اگر بخواهیم شاهد پر شدن این الگو باشیم، هنوز فاصله ی نسبتاً زیادی باقی مانده است، اما ادامه ی ساییدن پایین تر نشان می دهد که حرکت به سمت میانگین متحرک ساده 200 (SMA) در 1775 قابل رد نیست.

با این حال، خرس ها باید ابتدا قیمت ها را از سطح روانی 1800 عبور دهند. خطرات چشم انداز نزولی طلا در قالب CPI ایالات متحده در ساعت 13:30 ظاهر می شود. اگر نرخ کاهش تورم افزایش یابد و ما به سمت نزولی غافلگیر شویم، ممکن است دور دیگری از قیمت گذاری مجدد دلار رخ دهد، اما این بار به سمت نزولی که می تواند در کوتاه مدت طلا را حمایت کند. مقاومت در سال 1875 و پس از آن 1910/1915 نهفته است.

نمودار روزانه طلا (XAU/USD).

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع