نکات مهم از FED، BoE و ECB


جمع بندی و تحلیل بانک مرکزی عمده

  • فدرال رزرو: فدرال رزرو هنوز درباره تورم ملایم تر سوال دارد، اما بازارها آن را بلوف می نامند
  • بانک انگلستان به توقف نرخ اشاره می کند اما در را برای افزایش بیشتر در صورت لزوم باز نگه می دارد
  • یک بانک مرکزی اروپا یکپارچه خواستار افزایش چندگانه 50 واحدی در ثانیه پس از این افزایش است زیرا تورم اصلی از جابجایی خودداری می کند.
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ویژگی های معامله گران موفق

فدرال رزرو هنوز درباره تورم ملایم تر سوال دارد، اما بازارها به دنبال افزایش نرخ بهره هستند.

تصمیم: افزایش 25 bps (مطابق با اجماع)

فدرال رزرو در نشست چهارشنبه FOMC به کاهش نرخ بهره رای مثبت داد و نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد. این آخرین پیشرفت در مبارزه با تورم بالای چند دهه ای بود، زیرا سیاست گذاران آماده می شوند تا به صعود تهاجمی نرخ بهره به سطحی که «به اندازه کافی محدودکننده» تلقی می شود پایان دهند.

پس این سطح کجاست؟ جروم پاول در کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان کرد که کمیته هنوز تصمیم نگرفته است که نرخ بهره در کجا افزایش یابد، اما همچنان برای افزایش مستمر باز است، که پاول با بیان اینکه “ما در مورد چند افزایش نرخ دیگر صحبت می کنیم تا به دست آوریم صحبت می کنیم.” به موضع محدود کننده مناسب». این نشان دهنده افزایش ۲۵ واحدی دیگر در ماه مارس و سپس در ماه مه است که نرخ وجوه فدرال رزرو را به 5.00 – 5.25٪ می رساند – که با پیش بینی میانگین نقطه نقطه فدرال رزرو در دسامبر برابر با 5.1٪ است.

با این حال، بازارها موافق نیستند. در واقع، اعتراف فدرال رزرو مبنی بر اینکه “تورم تا حدودی کاهش یافته است اما همچنان بالا مانده است” تنها چیزی بود که برای دو برابر کردن شرط بندی های dovish که فدرال رزرو بالاتر از 5 درصد افزایش نمی دهد و حتی مشاهده اولین کاهش نرخ بهره در نیمه دوم سال 2018 نیاز داشت. سال بر اساس نرخ ضمنی زیر که از معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو به دست می آید.

احتمالات ضمنی نرخ وجوه فدرال رزرو

image1.png

منبع: Refinitiv تهیه شده توسط ریچارد اسنو

مفاهیم بازار

اشتهای ریسک پس از انتشار بیانیه افزایش یافت و آنچه که در ابتدا به عنوان یک شکست امیدوارکننده از مقاومت خط روند بلندمدت در سهام ایالات متحده به نظر می رسید، اکنون در حال شکل گیری برای یک روند معکوس است زیرا S&P 500 پیشرفت 20 درصدی را نسبت به پایین ترین سطح اکتبر خود لمس کرد. نشانه ای از یک بازار گاوی فنی

نمودار روزانه S&P 500 با 20% کاهش به پایین

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

به نظر می‌رسد این اقدام نگرانی‌ها در مورد رکود در ایالات متحده را نادیده می‌گیرد، اما علیرغم اینکه داده‌های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده دو فصل متوالی رشد را برای سه ماهه سوم و چهارم منتشر کرده است، هنوز نادیده گرفته نشده است. بازدهی ایالات متحده و دلار کاهش یافته و به نظر می رسد با وجود پیش بینی نرخ های بالاتر در آینده، مستعد کاهش بیشتر هستند. افزایش نرخ های کوچکتر اما با این وجود افزایش نرخ.

بانک انگلستان به توقف نرخ اشاره می کند اما در را برای افزایش بیشتر باز نگه می دارد

تصمیم: افزایش 50 جفت بر ثانیه (در راستای گسترده اجماع، وفاق)

بانک مرکزی انگلیس بیشتر از همتایان خود یک کوهنورد بی میل است که با توجه به پیش بینی های اقتصادی وخیم و تهدید تورم دو رقمی قابل درک است. کمیته سیاست پولی (MPC) زبان قبلی را در گزارش خود حذف کرد که حاکی از افزایش بیشتر نرخ در آن زمان بود، عبارتی مانند “به شدت به نرخ ها پاسخ خواهد داد” و “ممکن است افزایش بیشتری در نرخ بانکی مورد نیاز باشد” – که نشان می دهد احتمال وجود دارد. مکثی که پوند را پایین آورد.

GBP/USD نمودار روزانه نشانه های عقب نشینی را نشان می دهد

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

برخی از خبرهای خوب، یا بهتر است بگویم «خبر کمتر بد» این است که بانک انقباض اقتصادی کم‌عمق‌تری را در افق زمانی کوتاه‌تر از قبل پیش‌بینی می‌کند. با این حال، این اجازه نمی دهد که بانک مجوز بیشتری برای افزایش داشته باشد، بلکه صرفاً به عنوان یک پوشش نقره ای برای اقتصاد قرارداد عمل می کند.

مفاهیم بازار

اخبار مربوط به توقف احتمالی باعث شد بازدهی UK Gilt در چندین طبقه بندی (عمدتا بازدهی 2 و 10 ساله) پایین تر باشد، که باعث توقف بهبود نسبتاً چشمگیر پوند/دلار آمریکا از سطوح پایینی شد که در دوره کوتاه مدت Liz Truss شاهد بودیم. دولت. همه موارد در نظر گرفته شده در بالا برای استرلینگ خوب به نظر نمی رسند، اما باعث تقویت شاخص محلی FTSE 100 می شود که همچنان از کمبود سهام فناوری و ترکیب آن که شامل سهام معدنی و نفت است که همچنان از سودهای بزرگ برخوردار هستند، سود می برد.

بازده طلایی 10 ساله بریتانیا (نمودار روزانه)

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ایجاد اعتماد در معاملات

یک بانک مرکزی اروپا یکپارچه خواستار افزایش چندگانه 50 واحدی در ثانیه پس از این افزایش است زیرا تورم اصلی از جابجایی خودداری می کند.

تصمیم گیری: افزایش 50 bps (مطابق با اجماع)

اعضای شورای حاکم ECB زمان را برای اطلاع رسانی افزایش 50 امتیازی اعلام شده دیروز در آستانه جلسه تلف نکردند و بنابراین وقتی این خبر منتشر شد، تعجبی نداشت. برای هرکسی که میزان افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا را زیر سوال می‌برد، این موضوع کاملاً روشن شد زیرا کریستین لاگارد، رئیس ECP، نیاز به ادامه افزایش شدید نرخ‌ها را تکرار کرد.

همچنین تصمیم گرفته شد که بانک باید با سرعتی مسئولانه از برنامه‌های خرید اوراق قرضه تحریک‌آمیز خود عقب‌نشینی کند و دستورالعمل دسامبر مبنی بر عدم سرمایه‌گذاری مجدد بخشی از ابزارهای سررسید را تکرار کرد، که در غیر این صورت با نام کاهش می‌گویند.

اندکی پس از این نشست، «منابع بدنام بانک مرکزی اروپا» که افشای ناشناس برخی از اعضای شورا هستند که مایلند نامشان فاش نشود، ترجیح دادن نرخ پایانی 3.5 درصد (یک درصد بالاتر از سطح فعلی) را پیشنهاد کردند.

مفاهیم بازار

اقتصاد تا حدودی انعطاف‌پذیرتر در اروپا شاهد چرخش شدیدی در احساسات و خوش‌بینی بوده است، که وقتی با افزایش اختلاف نرخ بهره با ایالات متحده ترکیب می‌شود، نویدبخش ادامه پیشرفت یورو است. بازدهی اوراق قرضه آلمان اخیراً افزایش یافته است زیرا بازدهی ایالات متحده همچنان در حال کاهش است.

یورو/دلار آمریکا نمودار روزانه تلاش برای ایجاد ادامه صعودی

image5.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع