نوسانات بانک خنک کننده و شرط های سیاست فدرال رزرو


نفت خام، دبلیو تی آی، بانک فریست ریپابلیک، چشم انداز سیاست فدرال رزرو – نکات گفتگو:

  • قیمت نفت خام در میان مضامین بنیادی رقیب معامله شد
  • اولین بانک ریپابلیک آماده دریافت کمک های نجات است که نوسانات را کاهش داد
  • اما، بازارها مقداری از فدرال رزرو را نیز قیمت گذاری کردند کاهش نرخ انتظارات پیش رو

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

نحوه تجارت نفت

قیمت نفت خام WTI در 24 ساعت گذشته در یک جلسه نوسان کلی معاملات نسبتاً ثابت معامله شد. از یک سو، گزارش‌ها حاکی از آن بود که بانک فرست ریپابلیک آماده دریافت کمک اضطراری به مبلغ 30 میلیارد از وام دهندگان بزرگ است. اما، به دلیل مشکلات سرمایشی در بخش مالی، بازدهی خزانه داری بالاتر رفت.

این مورد اخیر با معامله گرانی صحبت می کند که کاهش نرخ های پیش بینی شده از سوی فدرال رزرو را در اواخر امسال به دلیل سقوط بانک سیلیکون ولی در هفته گذشته قیمت گذاری می کنند. نرخ‌های سیاست ضمنی بازار در افق 3 ماهه حدود 50 واحد پایه افزایش یافته است. این نرخ ها را به جای 4.5 درصدی که در اوایل هفته مشاهده شد، حدود 5 درصد خواهد داشت.

به این ترتیب، نفت خام مرتبط با احساسات با نیروهای بنیادی مخالف روبرو شد. از یک طرف، ریسک اشتها بهبود یافت. از سوی دیگر، فدرال رزرو که می تواند به انقباضات خود ادامه دهد، می تواند برای تقاضای نفت آینده بد باشد. با نگاهی به 24 ساعت باقیمانده، نگاه ها به داده های دانشگاه میشیگان در ساعت 14:00 به وقت گرینویچ معطوف می شود. یک نتیجه ملایم تر در صحبت با مصرف کنندگان نگران ممکن است فشار فروش WTI را افزایش دهد.

تحلیل فنی نفت خام – نمودار روزانه

در نمودار روزانه، نفت خام شکست زیر یک نمودار مستطیل نزولی را تایید کرد. این ممکن است دری را برای از سرگیری روند نزولی باز کند. به نظر می رسد پشتیبانی کلیدی محدوده وسیعی بین 61.69 و 65.60 باشد. دومی در می 2021 ایجاد شد. از سوی دیگر، چرخش به سمت بالاتر تمرکز را بر روی پایین ترین سطح دسامبر در 70.10 قرار می دهد که ممکن است به عنوان مقاومت حفظ شود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تحلیل فنی نفت خام – نمودار روزانه

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

تحلیل احساسات نفت خام – نزولی

با نگاهی به احساسات مشتری IG (IGCS)، که تمایل دارد به عنوان یک شاخص مخالف عمل کند، حدود 90٪ از معامله گران خرده فروشی نفت خام خالص هستند. از آنجایی که بیشتر آنها طولانی هستند، این نشان می دهد که قیمت ها ممکن است کاهش یابد. قرار گرفتن در معرض صعودی نسبت به دیروز 2.86 درصد کاهش یافت. اما، در مقایسه با هفته گذشته، خالص شرط‌بندی‌ها تقریباً 50 درصد افزایش یافت. با در نظر گرفتن این موضوع، ترکیب موقعیت‌یابی کلی و تغییرات اخیر در مواجهه، یک سوگیری معاملاتی نزولی را ارائه می‌دهد.

تحلیل احساسات نفت خام - نزولی

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع