نفت خام سقوط می کند زیرا بازارها بانک ها را پیش از فدرال رزرو ارزیابی می کنند. آیا WTI کاهش می یابد؟


نفت خام، WTI، برنت، دلار آمریکا، SNB، FOMC، فدرال رزرو، RBA، AUD/USD – نکات صحبت

  • قیمت نفت خام همچنان که بازارها خطرات را وزن می کنند، به رکود ادامه می دهند
  • نگرانی های مداوم در مورد بخش بانکی ممکن است بیشتر ظاهر شود
  • جلسه چهارشنبه فدرال رزرو در کانون توجه قرار دارد. آیا یک پیاده روی WTI را غرق خواهد کرد؟

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه تجارت نفت

نفت خام امروز پس از رسیدن به پایین ترین سطحی که از اواخر سال 2021 مشاهده نشده بود، همچنان در عقب مانده است زیرا بازارها تلاش های مقامات برای تقویت اعتماد به بخش بانکی را ارزیابی می کنند.

قرارداد آتی WTI نزدیک به 67 دلار آمریکا است در حالی که قرارداد برنت کمی بالاتر از 73 دلار آمریکا است.

همزمان که بانک ملی سوئیس قرارداد Credit Suisse – UBS را تنظیم کرد، مقامات ایالات متحده در حال بررسی امکان تضمین تمامی سپرده‌ها نزد بانک‌ها هستند. در حال حاضر، کمیسیون فدرال بیمه سپرده (FDIC) سپرده ها را با موسسات شناخته شده تا سقف 250000 دلار آمریکا پوشش می دهد.

در حالی که نگرانی‌ها همچنان بر ادراک بازار از آسیب‌پذیری ترازنامه در میان بانک‌های کوچک و منطقه‌ای نفوذ می‌کند، جلسه کمیته بازار باز فدرال (FOMC) در روز چهارشنبه به تمرکز جدی می‌رود.

بازارهای نرخ بهره به سمت افزایش ۲۵ واحد پایه متمایل هستند، اما قیمت گذاری کاملاً با احتمال حدود ۷۰ درصد قیمت همدست نیست.

وال استریت جلسه نقدینگی خود را در سبز به پایان رساند و امیدوار بود که فدرال رزرو کمی تسکین دهد و معاملات آتی نشان دهنده یک شروع ثابت بالقوه روز معاملاتی آنها در زمان چاپ است.

سهام APAC با حرکت صعودی همه شاخص‌های اصلی، روحیه پررونق خود را حفظ کردند، اگرچه ژاپن امروز به دلیل تعطیلات اعتدال بسته بود. بازدهی خزانه داری در نشست آسیایی با ژاپن به سختی تغییر کرده است.

بازارهای ارز تا کنون نسبتاً آرام بوده اند، به استثنای کاهش ارزش دلار استرالیا. پس از اینکه صورتجلسه بانک مرکزی استرالیا (RBA) تغییری به سمت توقف چرخه افزایش نرخ را نشان داد، کاهش یافت. آنها از ماه می سال گذشته ده بار نرخ ها را افزایش داده اند. کیوی هم

پس از معاملات دیروز بالای 2000 دلار آمریکا برای اولین بار از آوریل سال گذشته، قیمت طلا امروز در حدود 1980 دلار ثابت ماند.

پس از نظرسنجی ZEW آلمان، CPI کانادا از نزدیک تحت نظر خواهد بود.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام WTI

در روزهای قبل از سقوط SVB Financial، WTI کمتر از میانگین‌های متحرک ساده روزانه (SMA) بود.

شکل گیری میانگین متحرک سه گانه نزولی (TMA) مستلزم آن است که قیمت کمتر از SMA کوتاه مدت باشد، دومی کمتر از SMA میان مدت و SMA میان مدت زیر SMA بلند مدت باشد. همه SMA ها همچنین باید یک گرادیان منفی داشته باشند.

در روزهای پس از سقوط SVB، معیارهای TMA برآورده شد. اگر این شرایط حاکم باشد، حرکت نزولی ممکن است باقی بماند. یک وقفه بالاتر از هر SMA می تواند نشان دهنده پایان این حرکت باشد.

پشتیبانی ممکن است در پایین ترین سطح قبلی یعنی 64.36، 62.43، 61.74 و 61.56 قرار داشته باشد. در سمت بالا، مقاومت نزدیک ممکن است در اوج اخیر 69.83 باشد، درست جلوتر از نقطه شکست 70.08.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع