نفت خام به امید توافق سقف بدهی افزایش یافت. آیا WTI محدوده را می شکند؟


نفت خام، دلار آمریکا، سقف بدهی، TOPIX، ASX 200، فدرال رزرو – نکات صحبت

  • نفت خام با چشم انداز راه حل سقف بدهی ایالات متحده حمایت هایی را به دست آورد
  • فدرال رزرو به بازارها یادآوری کرد که مسیر نرخ پیش رو برای حدس و گمان است
  • اگر احساسات با حذف عدم قطعیت بدهی کمک شود، آیا WTI افزایش خواهد یافت؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نفت خام پس از تحولات به ظاهر مثبت پس از مذاکرات بین جو بایدن، رئیس‌جمهور و کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، از روز سه‌شنبه افزایش‌های اندکی داشت.

پس از بسته شدن آمریکای شمالی، هر دو طرف گفتند که پیش‌فرض روی کارت‌ها نیست. مک کارتی ادامه داد که این بحث “در زمینه هایی که آنها اختلاف نظر دارند” سازنده بود.

معاملات آتی وال استریت نشان دهنده شروع مثبت جلسه نقدی خود پس از دوشنبه مختلط است که نزدک 0.50 درصد افزایش یافت در حالی که شاخص داو جونز 0.42 درصد کاهش یافت. به نظر می رسد که نام های بزرگ فناوری در نزدک همچنان مورد توجه قرار می گیرند.

سهام APAC عمدتا قرمز هستند، اگرچه ASX 200 استرالیا درجه شناوری را نشان داد. شاخص TOPIX ژاپن قبل از عقب نشینی به بالاترین حد خود در 33 سال گذشته رسید.

بازارهای ارز تا کنون سه شنبه آرامی را سپری کرده اند و به نظر می رسد تا زمانی که وضعیت بدهی آمریکا حل نشود، در یک الگوی نگهداری قرار دارند.

پس از تسویه حساب، توجه ممکن است به سمت فدرال رزرو و مسیر نرخ برگردد. در طول یک شب شاهد بودیم که چندین سخنران فدرال رزرو در مورد سمت و سوی سیاست‌گذاری‌های خود نظرات متفاوتی را بیان کردند.

نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو و جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، لفاظی های عمدتاً جنگ طلبانه بیان شد.

اظهارات کمتر جنگ طلبانه ای که حاکی از توقف افزایش ها بود از سوی رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا انجام شد، در حالی که تام بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، از پیش داوری درباره تصمیم بعدی در نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) به تعویق افتاد.

جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان نیز هشدار داد که نرخ بهره ممکن است تا 6 یا 7 درصد افزایش یابد. او اظهارات مشابهی را در ماه فوریه انجام داد. نرخ هدف صندوق های فدرال رزرو در حال حاضر 5.0 تا 5.25 درصد است و جلسه بعدی در اواسط ژوئن خواهد بود.

طلا نزدیک به 1960 دلار در هر اونس و نقره نیز نرم شده و نزدیک به 23.56 دلار در هر اونس است.

قرارداد آتی WTI بیش از 72 دلار آمریکا است در حالی که قرارداد برنت کمی بالاتر از 76 دلار آمریکا است. آتش‌سوزی‌های جنگلی کانادا همچنان بر تولید این کشور تأثیر می‌گذارد.

داده های هفتگی آژانس اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) در روز چهارشنبه منتشر خواهد شد و پس از جهش غیرمنتظره موجودی نفت در هفته گذشته، از نزدیک تحت نظر قرار خواهد گرفت.

شاخص‌های PMI اروپا و آمریکای شمالی امروز منتشر خواهند شد و اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، در مورد سیاست‌های پولی شهادت خواهد داد.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه تجارت نفت

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام WTI

WTI جمعه گذشته نتوانست بر مقاومت 73.93 غلبه کند، زمانی که به 73.58 رسید و این سطوح ممکن است به مقاومت خود ادامه دهند.

میانگین متحرک ساده 34 و 100 روزه (SMA) درست بالاتر از این سطوح است و ممکن است مقاومت ایجاد کند.

در جهت نزولی، پشتیبانی ممکن است در نقاط شکست و پایین ترین سطح های قبلی 69.41، 66.82، 66.12، 64.36، 63.64 و 62.43 قرار گیرد.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCarthyFX در توییتر





منبع