نفت خام برنت از دلار ضعیف تر، چشم انداز آژانس بین المللی انرژی و وقفه های عرضه بهره می برد


نقطه صحبت و تجزیه و تحلیل نفت خام برنت (LCOc1)

  • همه نگاه ها به جروم پاول، رئیس فدرال رزرو برای راهنمایی در اواخر امروز اشاره می کند.
  • تقاضای آتی نفت خام مورد تاکید گزارش آژانس بین المللی انرژی در حالی که وقفه در پایانه صادراتی کلیدی ترکیه از قیمت نفت خام حمایت می کند.
  • منطقه مقاومت کلیدی تحت فشار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی نفت خام برنت

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نفت خام برنت صبح امروز سه شنبه با هجوم عوامل بنیادی حمایتی در حال افزایش است. با شروع دلار آمریکا، یک مقام تندرو فدرال رزرو (Bostic) به افزایش بیشتر نرخ بهره و احتمالا بازگشت به 50bps افزایش متأسفانه برای دلار، شاخص دلار (DXY) تا حد زیادی به دلیل این واقعیت که سخنرانی امروز رئیس فدرال رزرو جرومی پاول توجه بازارها را به خود جلب خواهد کرد، آنطور که انتظار می رفت افزایش پیدا نکرد. با در نظر گرفتن گزارش برجسته حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) هفته گذشته، جالب است که ببینیم آیا آقای پاول موضع تهاجمی خود را در قبال سیاست های پولی تقویت می کند یا خیر. اولی می‌تواند برای قیمت نفت خام مضر باشد و دستاوردهای صعودی اخیر را نفی کند.

با پایان یافتن روز معاملات، داده های هفتگی API در کانون توجه قرار خواهند گرفت و در صورت انتشار مجدد سهام های اخیر، ممکن است نفت خام بار دیگر تحت فشار قرار گیرد.

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

آژانس بین‌المللی انرژی گزارش داد که تقریباً «نیمی از تقاضای جهانی نفت از چین تأمین می‌شود» که به روند بازگشایی چین دامن می‌زند و نفت خام را افزایش می‌دهد. فاجعه اخیری که ترکیه و سوریه را تحت تاثیر قرار داد، از طریق ویران کردن یک پایانه صادراتی کلیدی در ترکیه، به بازار نفت نیز رسیده است. اختلال در زنجیره تامین از 6 تا 8 فوریه ادامه خواهد داشت و عرضه به بازارها را محدود می کند.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت خام برنت (LCOc1).

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

عملکرد قیمت در نمودار روزانه نفت برنت در بالا نشان می دهد که گاوهای نر از حمایت خط روند کوتاه مدت (سیاه) مصادف با 80.00 دسته روانی SMA 50 روزه (زرد) در معرض تهدید است، اما همانطور که توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) فاش شده است، فعالان بازار احتیاط می کنند که در این مرحله نه صعودی و نه حرکت نزولی را دنبال می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، آدرس جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بسیار مورد انتظار است و می تواند در کوتاه مدت کاتالیزور را فراهم کند.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی در نفت خام، با 81% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم. با این حال، با توجه به تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما به یک موقعیت محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع