نفت از پشتیبانی فیبوناچی پرش می کند


نکات بحث نفت خام:

  • پس از حمایت از سطح فیبوناچی در روز جمعه، قیمت نفت برای دومین روز متوالی افزایش می یابد.
  • در اینجا یک گوه نزولی کوتاه مدت وجود دارد و مقاومت با سطح فیبوناچی دیگر همخوانی دارد، در صورتی که خریداران بتوانند موضوع را پیش ببرند، دری را برای پتانسیل برگشت صعودی باز می کند.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

نفت خام WTI تا کنون در این هفته جهش خود را حفظ کرده است، به طوری که سطح فیبوناچی در جمعه گذشته برای کمک به ایجاد پایین ترین سطح در حال افزایش است. این حمایت در بازه این هفته حفظ شد و WTI توانسته است به بالای سطح روانی 75 برود. البته سوال بزرگ این است که آیا این یک کاهش معنی‌دار است یا صرفاً یک افت سرعت در راه بازگشت به دهه 60 است.

از نمودارهای کوتاه‌مدت، احتمالاً چیزی برای کار وجود دارد، زیرا امروز صبح شاهد افزایش قیمت‌ها به بالاترین سطح جدید بودیم که درها را برای آزمایش مجدد ناحیه مقاومت ۷۷-۷۸.۴۹ دلاری باز نگه داشت.

نمودار قیمت دو ساعته نفت خام WTI

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; CL1 در Tradingview

با برداشتن یک گام به عقب، می‌توانیم این جهش اخیر را در محدوده خود قرار دهیم و روند نزولی همچنان برجسته است. با این حال، رویکرد آهسته‌تری از سوی خرس‌ها در حوالی یا نزدیک حمایت وجود داشته است، با این حال، منجر به ایجاد ساختار گوه در حال سقوط می‌شود. این می‌تواند در را برای سناریوهای معکوس صعودی با تصاویر بزرگتر باز نگه دارد، اما گاوها ابتدا باید با مقاومت سربار که از دسته 77 تا 78.49 ادامه دارد، که 76.4 و 78.6% فیبوناچی اصلاحی از 21 دسامبر تا مارس هستند مقابله کنند. حرکت بزرگ 2022

توصیه شده توسط جیمز استنلی

نحوه تجارت نفت

نمودار قیمت چهار ساعته نفت خام WTI

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; CL1 در Tradingview

با برداشتن یک گام بیشتر به عقب، می‌توانیم متوجه شویم که چرا جنبه صعودی این تا حدودی هیجان‌انگیز است. با نزدیک‌تر شدن قیمت‌ها به رقم شایعه‌ای که در آن ایالات متحده ممکن است شروع به ذخیره مجدد ذخایر نفت خام در SPR کند، هیجان‌زده شدن در مورد ادامه حرکت نزولی دشوار است، مگر اینکه عامل غافلگیرکننده دیگری ظاهر شود.

اما، اگر گاوها بخواهند حرکت کنند، ساختار برای پتانسیل برگشت صعودی وجود دارد. شکستن گوه سقوط کوتاه‌مدت دری را برای آزمایش مجدد نقطه‌ای بزرگ از مقاومت تبدیل شده به حمایت، که حول سطح 81.30 ترسیم شده است، باز می‌کند.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

آشنایی با مبانی اصلی تجارت نفت

نمودار قیمت روزانه نفت خام WTI

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; CL1 در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





منبع