نشست G7 برای بررسی سقف قیمت نفت روسیه و افزایش WTI


اخبار و تحلیل نفت خام (WTI).

  • کشورهای گروه 7 امروز برای افزایش سقف قیمت نفت برای نفت روسیه گرد هم می آیند
  • لفاظی کاهش عرضه اوپک + قادر به مقابله با روند نزولی و ترس از کندی جهانی نیست. سطوح فنی کلیدی در نظر گرفته شده است
  • احساسات طولانی مدت، موارد مخالفی را برای ادامه فروش فراهم می کند

کشورهای G7 امروز برای تصمیم گیری در مورد سقف قیمت نفت روسیه گرد هم می آیند

گروه‌های سنگین صنعتی که گروه 7 را تشکیل می‌دهند (بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و ایالات متحده) قرار است امروز برای اطمینان از برنامه‌هایی برای تعیین سقف قیمت نفت روسیه گرد هم بیایند. بریتانیا به عنوان قطب جهانی بیمه دریانوردی مشتاق به دست آوردن توافقی برای کاهش قیمت نفت و کاهش درآمدهای نفتی روسیه است که تامین مالی “عملیات ویژه” خود در اوکراین را دشوارتر می کند.

کشورهای G7 مسئول بیمه کردن حدود 90 درصد از ترافیک جهانی کشتیرانی هستند، به این معنی که محدودیت‌های پیشنهادی در مورد چنین توافق‌نامه‌های بیمه‌ای که تحت حداکثر قیمت هر بشکه نفت قرار می‌گیرند، می‌تواند قیمت نفت را در سطح جهانی محدود کند.

سقف بالقوه قیمت برخی از انتقادات را از سوی کسانی دریافت کرده است که می‌گویند روسیه می‌تواند نفت خود را به کشورهایی مانند چین و هند که امضاکننده این سقف نیستند، هدایت کند. با این حال گزارش شده است که چین و هند، در حالی که بخشی از G7 نیستند، طرفدار قیمت ارزان‌تر نفت هستند.

تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی نفت خام WTI

طبق آخرین گزارش اداره اطلاعات انرژی (EIA)، ذخایر نفت خام سریعتر از حد انتظار کاهش یافت و شاهد کاهش 3326 میلیونی در هفته منتهی به 26 آگوست بود.هفتم، در مقایسه با قرعه کشی مورد انتظار 1.483 میلیون.

به‌روزرسانی نفت خام WTI: نشست G7 برای بررسی سقف قیمت نفت روسیه، افزایش WTI

قیمت نفت یک روند نزولی بلندمدت را نشان داده است که به عنوان یک تسکین بسیار مورد نیاز برای رانندگانی که برنامه سفر در تعطیلات آخر هفته آینده روز کارگر دارند، خواهد بود. قیمت بنزین در ایالات متحده پس از میانگین حدود 5 دلار در هر گالن در اوایل سال، برای 11 هفته متوالی کاهش یافته است.

قیمت WTI در حالی که امروز صبح بالاتر بود، به پایین ترین سطح اخیر یعنی 85.75 نزدیک شد و اکنون در 88.40 معامله می شود. روند نزولی خطر قابل توجهی را برای تغییر روند بلندمدت نشان نمی دهد که به دلیل کاهش تقاضا برای سوخت در ایالات متحده نسبت به این زمان در سال گذشته کمک می کند. تقاضا برای سوخت 8.6 میلیون بشکه در روز است که نزدیک به 1 میلیون بشکه در ثانیه نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

اشاره به کاهش عرضه اوپک + در واکنش به نوسانات بازار نفت باعث اختلال در روند بلندمدت نشد. حمایت در 85.75 باقی می ماند در حالی که مقاومت در 88.40، 93 و 96.44 ظاهر می شود.

نمودار روزانه نفت خام WTI

به‌روزرسانی نفت خام WTI: نشست G7 برای بررسی سقف قیمت نفت روسیه، افزایش WTI

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

بعداً امروز ما داده‌های NFP ایالات متحده را داریم که اگرچه مستقیماً به بازارهای نفت مرتبط نیست، اما تأثیر غیرمستقیم از طریق دلار آمریکا دارد زیرا نفت به دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

احساسات طولانی مدت یک مورد مخالف را برای ادامه فروش فراهم می کند

به‌روزرسانی نفت خام WTI: نشست G7 برای بررسی سقف قیمت نفت روسیه، افزایش WTI

روغن – نفت خام آمریکا: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 82.22 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 4.62 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد روغن – قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به روز گذشته 10.18 درصد و نسبت به هفته گذشته 33.05 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 10.62 درصد و نسبت به هفته گذشته 46.84 درصد کاهش داشته است.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما قدرت بیشتری می دهد. نفت – گرایش تجاری مخالف نفت خام آمریکا.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع