نشانگرهای احساسات: استفاده از احساسات مشتری IG


نشانگرهای احساسات: استفاده از احساسات مشتری IG

احساسات مشتری IG (IGCS) منحصر به فرد، اختصاصی و به طور بالقوه برای معامله گران مفید است. این مقاله به تشریح نکات زیر اشاره خواهد کرد:

احساسات مشتری IG (IGCS) چیست؟

احساسات مشتری IG (IGCS) ابزاری است که معامله‌گران می‌توانند در ارتباط با استراتژی فنی و/یا اساسی‌تر از آن استفاده کنند. IGCS از موقعیت‌یابی معامله‌گران خرده‌فروش (بلند و کوتاه) برای فرمول‌بندی یک سوگیری احساسات استفاده می‌کند. این به شکل درصد نشان داده شده است (تصویر زیر را ببینید) که به معامله گران در شناسایی عدم تعادل بازار کمک می کند که می تواند به فرصت های احتمالی منجر شود.

IGCS در EUR/USD:

نشانگرهای احساسات: استفاده از احساسات مشتری IG

شاخص های احساسات

شاخص های احساسات بسیار اندک هستند. دو مورد از معروف‌ترین آن‌ها عبارتند از علاقه آزاد به گزینه‌ها، که تا حد زیادی در مورد سهام صدق می‌کند گزارش تعهد معامله گران (CoT). چیزی که IGCS را متمایز می کند، حجم نمونه بزرگ معامله گران خرده فروشی است که داده های قابل استفاده بیشتری را از نظر قرائت اندیکاتور، مجموعه داده های بازار چندگانه (FX، کالاهای سهام) و به روز رسانی به موقع برای این بازارها ارائه می دهند که چندین بار در روز به روز می شوند.

IGCS به عنوان یک شاخص پیشرو

استفاده از IGCS به عنوان یک شاخص فنی می تواند به معامله گران اجازه دهد تا سیگنال های تولید شده توسط استراتژی تجاری گسترده تر خود را تأیید یا رد کنند. هم تکنیک های اساسی و هم تکنیک های تکنیکی دیگر برای سنجش روندها، محدوده ها، معکوس های بالقوه و غیره استفاده می شوند، بنابراین ترکیب IGCS لایه دیگری از داده ها را برای کمک به تأیید یک فرضیه فراهم می کند.

IGCS را می توان به عنوان یک در نظر گرفت شاخص پیشرو از آنجایی که از داده‌های گذشته و فعلی برای پیش‌بینی تغییرات احتمالی قیمت در آینده استفاده می‌کند، با این حال، از آنجایی که IGCS (خرده‌فروشی) تنها یک جزء از معادله بازار را پوشش می‌دهد، معامله‌گران نباید تنها به ابزار IGCS برای تصمیم‌گیری‌های معاملاتی متکی باشند. به عبارت ساده تر، معامله گران خرده فروشی تنها درصد معینی از ورودی بازار را مشارکت می دهند، بنابراین به طور طبیعی عوامل دیگر بر بازار مربوطه تأثیر خواهند داشت.

به عنوان مثال، نمودار EUR/USD زیر ماهیت قابل نمایش را نشان می دهد که می تواند با IGCS رخ دهد. موارد برجسته در نمودار نشان‌دهنده افزایش در موقعیت‌های فروش خالص معامله‌گران خرده‌فروشی است که همزمان با افزایش قیمت (افزایش یورو) در نمودار قیمت است.

IGCS EUR/USD:

نشانگرهای احساسات: استفاده از احساسات مشتری IG

IGCS به عنوان یک شاخص فنی: خلاصه

ما نشان دادیم که چگونه احساسات/IGCS می تواند یک باشد منحصر به فرد، اختصاصی و بالقوه افزودنی مفید به a رویکرد معامله گر در مقالات بعدی IGCS در این ماژول فرعی احساسات بازار، پیاده سازی و انعطاف پذیری این ابزار را در شرایط مختلف معاملاتی طی خواهیم کرد.





منبع