نزدک 100 از درآمد مایکروسافت و آلفابت جلوتر است


چشم انداز بازار سهام:

  • S&P 500 و Nasdaq 100 برای دومین روز متوالی با وجود فروش سهام در چین افزایش یافتند.
  • داده‌های ضعیف اقتصادی ایالات متحده باعث واکنش منفی در مورد شرط‌بندی‌ها نمی‌شود مبنی بر اینکه کندی رشد می‌تواند فدرال رزرو را به سمت اتخاذ موضع کمتر جنگ طلبانه سوق دهد.
  • همه نگاه ها به نتایج سه شنبه شرکت مایکروسافت و آلفابت برای سرنخ هایی در مورد چشم انداز بخش فناوری خواهد بود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: پیش بینی S&P 500 – سود فناوری Megacap در تمرکز با ورود فدرال رزرو به خاموشی

علیرغم فروش عمده سهام چین پس از اینکه شی جین پینگ سومین دوره ریاست جمهوری خود را به دست آورد و کمیته دائمی دفتر سیاسی را مملو از وفاداران کرد، شاخص های سهام ایالات متحده روز دوشنبه در یک هفته شلوغ برای فصل درآمد، بهبود خود را تمدید کردند.

در همین حال، داده‌های ناامیدکننده اقتصادی ایالات متحده، که انقباض شدیدی را در فعالیت‌های تجاری در ماه اکتبر نشان می‌داد، نتوانست واکنش نزولی را در وال استریت برانگیزد، در این شرط که چشم‌انداز رشد سریع رو به وخامت می‌تواند باعث شود که فدرال رزرو هرچه زودتر موضع جنگ طلبانه خود را ارزیابی کند. راه را برای یک چرخه پیاده روی کمتر تهاجمی هموار می کند.

وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، S&P 500 1.19% افزایش یافت و در پایان روز به 3797 رسید، در حالی که بخش مراقبت های بهداشتی پیشتاز سودها و مواد و املاک و مستغلات بود که روند مثبت را پشت سر گذاشت. در جای دیگر، نزدک 100 با 1.06 درصد افزایش به 11430 رسید و بهترین بسته شدن خود از 6 اکتبر را به ثبت رساند.

در اینجا نگاهی به انتظارات سرمایه گذاران و آنچه در نتایج سه ماهه باید داشته باشند، می پردازیم

image1.png

منبع: EarningsWhisper

مایکروسافت (MSFT)

مایکروسافت نتایج سه ماهه اول مالی 2023 خود را در روز سه شنبه پس از زنگ پایانی اعلام خواهد کرد. تحلیلگران انتظار دارند سود هر سهم 2.30 دلار با درآمد 50.08 میلیارد دلار باشد که این شاخص 9.6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که پایین ترین نرخ رشد از سال 2020 است.

در حالی که اجرا در سال‌های اخیر فوق‌العاده بوده است، رکود اقتصادی تأثیر مضری بر تجارت دارد، در غیر این صورت شرکت 1000 کارگر را در مناطق و بخش‌های مختلف اخراج نمی‌کند.

با توجه به اینکه احتمالاً تقاضا برای محصولات مایکروسافت ضعیف تر است و نوسانات ارز نامطلوب بر سود تأثیر می گذارد، نتایج مالی می تواند تخمین های وال استریت را ناامید کند، اما معامله گران باید سعی کنند به جای عملکرد گذشته، روی راهنمایی تمرکز کنند.

اگر مدیریت به توانایی خود برای عبور از آب‌های خائنانه اعتماد نشان دهد و سیگنال دهد که مدل کسب‌وکار متنوع آن تا حد زیادی در برابر بادهای معکوس اقتصادی، به‌ویژه بخش ابر هوشمند تاج‌دار مقاومت می‌کند، سهام MSFT می‌تواند پس از سقوط نزدیک به 30 واحد در کوتاه‌مدت در موقعیت خوبی قرار بگیرد. ٪ امسال.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

مربوط: فصل سود چیست و در گزارش های درآمد به دنبال چه چیزی باشیم؟

الفبا (GOOGL)

آلفابت قرار است نتایج مالی سه‌ماهه سوم را در روز سه‌شنبه در ساعت 4:05 بعد از ظهر به وقت شرقی اعلام کند و برآوردهای وال‌استریت برای EPS 1.25 دلار با درآمد 71.03 میلیارد دلاری درخواست می‌کند. با این حال، برخی از تحلیلگران بر این باورند که به دلیل رکود مداوم در تبلیغات دیجیتال، منبع اصلی درآمد شرکت، انتظارات اجماع بیش از حد خوش بینانه است.

در حالی که ممکن است مایکروسافت با توجه به سبد کسب و کار متنوع تر و دوره ای کمتر خود، از برخی بادهای مخالف اقتصادی مصون باشد، اتکای زیاد آلفابت به دلارهای تبلیغات آنلاین می تواند بر روی خط اصلی و پایین آن تاثیر بگذارد. شکی نیست که چشم‌انداز کلان جریان‌های درآمد مرتبط با تبلیغات را کاهش می‌دهد، اما برخی از این ضعف را می‌توان با حرکت در بخش ابری جبران کرد.

به طور کلی، بسیاری از اخبار بد قبلاً تخفیف داده شده اند، بنابراین نتایج و پیش بینی های سه ماهه باید فاجعه ای باشد تا سهام به طور چشمگیری فروخته شود. در نهایت، هر اتفاقی که بیفتد، غول فناوری در یک افق بلندمدت، پایه های محکمی را حفظ می کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

نمودار روزانه اس اند پی 500، نزدک 100 و داو جونز

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع