نزدک 100، داو جونز، دلار آمریکا، طلا، جروم پاول، RBA


توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

جو بازارهای جهانی در پایان هفته گذشته با احتیاط پایان یافت. در وال استریت، نزدک 100 و داو جونز در روز جمعه -1.59٪ و -0.38٪ سقوط کردند. با این حال، اولی دوره را در سبز به پایان رساند. در سراسر اقیانوس اطلس، FTSE 100 و DAX 40 به ترتیب 1.76 و 1.91 درصد افزایش یافتند. اوضاع در آسیا بدبینانه تر بود و شاخص هانگ سنگ 4.53 درصد سقوط کرد.

بازارها در ابتدا با اعلام سیاست پولی فدرال رزرو افزایش یافتند. به نظر می‌رسید که رئیس جروم پاول در تلاش است تا بازارها را متقاعد کند که ممکن است چرخشی تا پایان سال رخ ندهد. داده‌های مربوط به ادعاهای بیکاری بسیار خوب بود لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی مطلق از فوران گزارش می دهد تا بازارها را به واقعیت نزدیکتر کند.

این به معنای بهترین هفته برای دلار آمریکا (با نگاهی به صعود 1.05 درصدی DXY) از اواسط سپتامبر بود. بازدهی خزانه داری نیز افزایش یافت. این ترکیب برای طلا که در 5 جلسه معاملاتی گذشته 3.24 درصد سقوط کرد، چالش برانگیز بود. ریسک گریزی به این معناست که دلار استرالیا و نیوزلند وابسته به احساسات عملکرد ضعیفی داشته اند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در هفته پیش رو همه نگاه ها به سمت Fedspeak معطوف می شود. رئیس جروم پاول سخنرانی خواهد کرد. آیا سیاست‌گذاران در پی گزارش مشاغل به توبیخ شرط‌بندی‌های سیاست‌های بدخواهانه ادامه خواهند داد؟ سایر خطرات قابل توجه رویداد شامل تصمیم نرخ RBA، داده های تولید ناخالص داخلی انگلستان و گزارش اشتغال کانادا است. در هفته پیش رو چه چیز دیگری برای بازارها در نظر گرفته شده است؟

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

نحوه عملکرد بازارها – هفته 1/30

نحوه عملکرد بازارها - هفته 1/30

پیش بینی های اساسی:

پیش بینی های S&P 500، Nasdaq 100 برای هفته پیش رو

پس از اینکه آخرین گزارش NFP نشان داد 517 هزار شغل جدید در ژانویه ایجاد شده است، بازارهای سهام ایالات متحده در حال مبارزه برای حفظ سودهای این هفته هستند.

پیش‌بینی بنیادین پوند: BoE انتظار دارد بریتانیا از رکود اقتصادی جلوگیری کند

بانک مرکزی انگلیس ممکن است افزایش نرخ بهره را در روز چهارشنبه متوقف کرده باشد اما در صورت لزوم در را برای افزایش نرخ باز کرد. پیش‌بینی BoE اکنون شاهد یک فرار محدود از رکود فنی است.

چشم انداز دلار استرالیا: دلار آمریکا جلوتر از RBA برتری دارد

دلار استرالیا به دلیل سقوط دلار آمریکا پس از اینکه بازارها فدرال رزرو را نه بیش از حد جنگ طلبانه تعبیر کردند، به شدت افزایش یافت. آیا افزایش RBA باعث افزایش AUD/USD خواهد شد؟

دلار هفته شلوغ خود را با افزایش نرخ به پایان می رساند، آیا درخواست تجدیدنظر پناهگاه امن آن آغاز می شود؟

تقویم اقتصادی هفته گذشته مملو از ریسک رویدادهای با سابقه بود که نوسانات جدی در دارایی ها و موضوعات ایجاد کرد. در مجموع، به نظر می رسد ریسک رویداد پیش بینی های فدرال رزرو مبتنی بر بازار را تقویت کرده است، که به دلار کمک کرده است. با این حال، ویژگی‌های پناهگاه امن آن احتمالاً پتانسیل بیشتری را در پیش رو دارند.

پیش بینی قیمت طلا: XAU/USD در انتظار Fedspeak پس از گزارش Blowout Absolute Jobs

قیمت طلا برای یک هفته پر نوسان دیگر آماده می شود و تمرکز بر روی Fedspeak پس از یک گزارش انفجار مطلق مشاغل تغییر می کند. آیا توقعات بدخواهانه کاهش می یابد و XAU/USD سقوط می کند؟

پیش بینی های فنی:

پیش بینی فنی دلار آمریکا: USD Prints Hammer Candle به دنبال گزارش Blockbuster NFP

شاخص دلار آمریکا با یافتن حمایت از نوسان پایین ماه مه 2022 جان می گیرد. بیشتر وارونه در پیش است؟

چشم انداز فنی S&P 500 و NASDAQ 100 INDEX: چقدر بهتر است؟

در حالی که تصمیم بانک‌های مرکزی کلیدی در مورد نرخ بهره ممکن است مطابق با انتظارات بوده باشد، اما سهام ایالات متحده را در وضعیت صعودی قرار داده است. شاخص S&P 500 و Nasdaq 100 چقدر بیشتر صعودی هستند؟

— متن مقاله نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

— مقالات فردی که توسط اعضای تیم DailyFX تشکیل شده است

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع