نزدک 100، اس اند پی 500، دلار آمریکا، پوند انگلیس، یورو، طلا


مجموعه بازار جهانی و نگاه به آینده.

  • دلار آمریکا پس از FOMC روند کاهشی خود را از سر گرفت.
  • شاخص های ایالات متحده همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهند.
  • جریان دائمی داده‌ها و رویدادهای اقتصادی با اهمیت بالا.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

تقویم اقتصادی این هفته مملو از طیف گسترده ای از انتشارات اقتصادی متحرک بازار است که به موقعیت بازار در آستانه تصمیمات سیاست پولی جهانی در اواسط دسامبر کمک می کند. از جمله، تورم و مشاغل آلمان، اعداد تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم کانادا و سوئیس، تورم منطقه یورو، سخنرانی های جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و کورودای بانک مرکزی ژاپن، اشتغال در کانادا، و PCE مرکزی ایالات متحده و غیره. – انتشار حقوق و دستمزد مزرعه

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX.

بازار تعطیلات هفته گذشته تحت سلطه کاهش بیشتر دلار آمریکا بود، پس از اینکه دقیقه FOMC نشان داد که اکثریت اعضا فکر می کردند که کاهش سرعت افزایش نرخ ممکن است مناسب باشد. تنها با اشاره فدرال رزرو مبنی بر اینکه ممکن است پایش را از روی شتاب‌دهنده برداشته باشد، دلار آمریکا را کاهش داد و طیفی از بازارهای ریسک را افزایش داد. بازار اکنون انتظار افزایش 50 واحدی نرخ بهره در نشست اواسط دسامبر FOMC را دارد.

image1.png

پیش‌بینی‌های اساسی برای w/c در 28 نوامبر 2022

رویدادهای جدی بازار برای S&P 500، FTSE 100، DAX و Nikkei در پیش است

نقدینگی هفته آینده به بازاری بازخواهد گشت که هم شاهد سرکوب فصلی و هم ساختاری نوسانات بوده است. در حالی که ما به دوره تعطیلات پایان سال می رویم که معمولاً انتظارات برای کاهش فعالیت و مشارکت را تقویت می کند، هیچ تضمینی وجود ندارد که سکوت حاکم شود.

پیش بینی بنیادی پوند: خرده فروشان به افزایش فروش جمعه سیاه امیدوارند

خرده فروشان بریتانیا امیدوارند که خرید جمعه سیاه در یکی از بدترین بحران های هزینه زندگی که بریتانیا در سال های اخیر شاهد آن بوده است، هزینه ها را پیش از فصل جشن افزایش دهد.

چشم انداز دلار استرالیا: یک دلار در حال غرق شدن در همه قایق ها شناور است

دلار استرالیا در پایان هفته گذشته با کاهش ارزش دلار آمریکا به دلیل درک بازار از تغییر در سیاست فدرال رزرو، به بالاترین حد در دو ماه اخیر رسید.

چشم انداز دلار آمریکا: آیا داده های سنگین وزن باعث کاهش مداوم دلار آمریکا می شود؟

دلار آمریکا با پیش‌بینی چشم‌انداز کمی کمتر جنگ‌طلبانه فدرال رزرو، به کاهش خود ادامه می‌دهد. دلار آمریکا در بیشتر سال 2022، قبل از چرخش اخیر، یک تجارت یک طرفه بود. DXY نسبت به اواخر سپتامبر 8 درصد سقوط کرده است.

هفته یورو پیش رو: یورو/دلار آمریکا به بهترین ماه از سال 2010 می رسد؟ چشم به CPI منطقه یورو

یورو احتمالا به بهترین ماه خود از سپتامبر 2010 می رسد زیرا بازارها بر نسبیت بین فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا تمرکز می کنند. EUR/USD در مرحله بعدی به CPI منطقه یورو و داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی چشم دوخته است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

ویژگی های معامله گران موفق

پیش بینی های فنی برای w/c 28 نوامبر 2022

طلا (XAU/USD) در اطراف منطقه کلیدی پشتیبانی فنی جامد می شود

قیمت طلا به منطقه حمایت فنی و مقاومت در اطراف دستگیره روانی کلیدی 1750 دلار بازگشته است. آیا گاوهای نر می توانند XAU را بالاتر ببرند یا خرس ها وارد عمل خواهند شد؟

پیش بینی فنی دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

روند صعودی دلار آمریکا پس از ثبت بالاترین سطح بیست سال اخیر در ماه سپتامبر همچنان متوقف می شود. اقدام قیمت اکتبر باعث عدم تصمیم گیری در ترکیب شد، اما تا کنون، نوامبر یک بازگشت سریع بوده است زیرا قیمت ها به عقب کشیده شده اند.

پیش‌بینی هفتگی بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH): احتمال جهش کوتاه‌مدت در آینده

بیت کوین و اتریوم هر دو در حال ایجاد ساختارهای فنی قابل توجهی هستند که ممکن است منجر به شکست های کوتاه مدت شود.

چشم انداز فنی S&P 500 و Nasdaq Composite Index: به دنبال شکست صعودی هستید؟

پس از یک هفته تعطیلات کوتاه، S&P 500 در یک دوراهی حیاتی قرار دارد، شکستی که بالاتر از آن می تواند احتمال بازگشت ضعف میان مدت در سهام ایالات متحده را افزایش دهد.

پیش بینی هفتگی ین ژاپن: 140 کلید برای USD/JPY پیش از داده های اقتصادی ایالات متحده

تحلیل فنی نقطه عطف 140.00 را برای سوگیری جهت کوتاه مدت برای USD/JPY مهم می داند.

دیدگاه شما در مورد احساسات بازار چیست؟ – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع