نرخ USD/JPY سالانه قبل از گزارش NFP بالا می‌رود


نقاط صحبت ین ژاپن

USD/JPY از بالاترین قیمت ماهانه جدید (139.08) عقب نشینی می کند تا تا حد زیادی منعکس کننده ضعف اخیر در بازدهی خزانه داری ایالات متحده باشد، اما چاپ داده های منتشر شده از ایالات متحده ممکن است نرخ ارز را همچنان که انتظار می رود گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) ثابت نگه دارد. برای نشان دادن بهبود بیشتر در بازار کار.

نرخ USD/JPY سالانه قبل از گزارش NFP بالا می‌رود

به نظر می رسد رالی اخیر در USD/JPY جلوتر از بالاترین سطح سالانه (139.39) متوقف شده است، زیرا تلاش می کند مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر از اوایل این هفته را گسترش دهد، با شاخص قدرت نسبی (RSI) که منعکس کننده پویایی مشابه است. به نظر می رسد در حال تغییر مسیر پیش از قلمروی است که بیش از حد خرید شده است.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

با این وجود، گزارش NFP ممکن است یک واکنش صعودی در USD/JPY ایجاد کند، زیرا انتظار می‌رود این به‌روزرسانی نشان دهد که اقتصاد ایالات متحده در ماه آگوست 300 هزار دلار اضافه خواهد کرد و یک تحول مثبت ممکن است فدرال رزرو را وادار کند تا رویکرد فعلی خود را در مبارزه با تورم حفظ کند. رئيس هیئت مدیره جروم پاول هشدار می دهد که «رحفظ ثبات قیمت احتمالاً مستلزم حفظ یک سیاست محدودکننده برای مدتی است.

در نتیجه، یک تحول مثبت ممکن است یک واکنش صعودی در دلار ایجاد کند زیرا گمانه‌زنی‌ها را برای افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ‌های فدرال رزرو افزایش می‌دهد و نرخ ارز ممکن است به دنبال شیب مثبت SMA ۵۰ روزه (۱۳۵.۹۱) ادامه دهد. بانک ژاپن (BoJ) همچنان تمایلی به دور شدن از چرخه کاهش خود ندارد.

به نوبه خود، USD/JPY ممکن است تلاش های بیشتری را برای آزمایش آن انجام دهد بالاترین سالانه (139.39) از آنجایی که بالاتر از میانگین متحرک باقی می‌ماند، در حالی که به نظر می‌رسد شیب در تمایل خرده‌فروشی همچنان ادامه دارد، زیرا معامله‌گران در بیشتر سال 2022 این جفت را کوتاه کرده‌اند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/JPY

این گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 24.40 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/JPY، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 3.10 تا 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 1.97 درصد و نسبت به هفته گذشته 4.18 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 3.53 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.95 درصد افزایش داشته است. کاهش در پوزیشن لانگ خالص به صورت USD/JPY است عقب نشینی از بالاترین قیمت ماهانه (139.08)، در حالی که افزایش سود خالص کوتاه مدت به رفتار ازدحام دامن می زند زیرا 30.42 درصد معامله گران هفته گذشته این جفت ارز خالص را داشتند.

با توجه به آنچه گفته شد، USD/JPY ممکن است قبل از گزارش NFP تثبیت شود، زیرا تلاش می کند مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر از اوایل این هفته را گسترش دهد، اما نرخ ارز ممکن است مرحله به مرحله باشد. تلاش های بیشتر برای آزمایش بالاترین سالانه (139.39) همانطور که به نظر می رسد شیب مثبت در SMA 50 روزه (135.91) را دنبال می کند.

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/JPY پس از عقب نشینی از SMA 50 روزه (135.91) به بالاترین سطح ماهانه (139.08) مبادله می شود و نرخ ارز ممکن است سعی کند بالاترین سالانه (139.39) را آزمایش کند زیرا به نظر می رسد شیب مثبت در حرکت را دنبال می کند. میانگین.
  • مورد بعدی مورد علاقه در اطراف می آید حداکثر سپتامبر 1998 (139.91)، با شکستن/بستن بالای منطقه 140.30 (78.6 درصد گسترش). آوردن 141.70 (161.8٪ گسترش) منطقه روی رادار
  • با این حال، فقدان حرکت برای گسترش مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر از اوایل این هفته ممکن است منجر به عقب نشینی کوتاه مدت USD/JPY، با حرکت به زیر قیمت شود. منطقه 137.40 (61.8٪ گسترش) تا 137.80 (361.8٪ گسترش) منطقه افزایش دامنه حرکت به سمت 135.30 (50٪ گسترش) حوزه.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع