نرخ EUR/USD در برابر افزایش دیگری در PCE آمریکا آسیب پذیر است


نقاط صحبت نرخ EUR/USD

یورو/دلار آمریکا از بالاترین نرخ ماهانه (1.0094) کاهش می‌یابد، حتی در شرایطی که بانک مرکزی اروپا (ECB) نرخ بهره را 75 بشکه دیگر افزایش می‌دهد، و چاپ داده‌های تازه از ایالات متحده ممکن است به کاهش اخیر نرخ ارز به عنوان مصرف شخصی دامن بزند. پیش بینی می شود که شاخص قیمت هزینه (PCE) تورم چسبنده را نشان دهد.

نرخ EUR/USD در برابر افزایش دیگری در PCE آمریکا آسیب پذیر است

EUR/USD در تلاش برای حفظ پیشرفت از اوایل این هفته است زیرا بانک مرکزی اروپا تاکید می کند که شورای حاکم “پیشرفت قابل توجهی در برداشتن تطبیق سیاست پولی” با رئیس جمهور داشته است. کریستین لاگارد و شرکت علاقه چندانی به دنبال کردن یک سیاست محدودکننده نشان نمی‌دهند، زیرا «تصمیم‌های نرخ‌های سیاستی آینده همچنان وابسته به داده‌ها هستند و از رویکرد جلسه به جلسه پیروی می‌کنند».

در نتیجه، EUR/USD ممکن است در باقیمانده سال با باد مخالف روبرو شود زیرا فدرال رزرو قصد دارد چرخه پیاده روی خود را تا سال 2023 ادامه دهد و به روز رسانی گزارش PCE ایالات متحده ممکن است بانک مرکزی را تشویق کند تا رویکرد موجود خود را در مبارزه حفظ کند. انتظار می رود که تورم به عنوان قرائت اصلی، سنج ترجیحی فدرال رزرو برای تورم، از 4.9 درصد در سال در ماه قبل به 5.2 درصد در سپتامبر افزایش یابد.

افزایش دیگری در PCE اصلی ممکن است کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) را مجبور به افزایش نرخ 75 واحدی دیگر کند و EUR/USD ممکن است برای حفظ جایگاه خود قبل از تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره در 2 نوامبر به دلیل بهبود کوتاه مدت در به نظر می رسد نرخ ارز در آستانه بالاترین سطح سپتامبر (1.0198) متوقف شده است.

به نوبه خود، عدم تمدید سری اخیر بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها ممکن است EUR/USD را در محدوده سپتامبر نگه دارد، در حالی که به نظر می‌رسد تلنگر اخیر در احساسات خرده‌فروشی کوتاه مدت بوده است، زیرا معامله‌گران در بیشتر سال‌ها این جفت ارز را به طور خالص حفظ کرده‌اند. 2022.

گزارش IG Client Sentiment (IGCS) نشان می دهد که 53.29 درصد معامله گران در حال حاضر EUR/USD خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.14 به 1 است.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 14.78 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 8.67 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 12.33 درصد و نسبت به هفته گذشته 4.20 درصد افزایش داشته است. کاهش پوزیشن لانگ خالص در حالی رخ می‌دهد که یورو/دلار آمریکا از بالاترین قیمت ماهانه (1.0094) عقب‌نشینی کرده است، در حالی که افزایش سود خالص کوتاه‌مدت کمک چندانی به مهار چرخش در تمایل خرده‌فروشی نکرده است، زیرا 48.48 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند. این جفت در اوایل این هفته

با این اوصاف، شکست بیش از محدوده افتتاحیه در ماه اکتبر ممکن است منجر به بهبود بیشتر یورو/دلار آمریکا شود، زیرا باعث افزایش سری بالاتر و پایین‌ترین قیمت‌ها نسبت به اوایل این هفته می‌شود، اما افزایش در PCE اصلی ممکن است نرخ ارز را در داخل نگه دارد. محدوده سپتامبر در حالی که FOMC یک سیاست محدود کننده را دنبال می کند.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط دیوید سانگ

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

منبع: نمای معاملاتی

  • EUR/USD به دنبال تلاش ناموفق برای آزمایش پایین ترین سطح سالانه (0.9536) به بالاترین قیمت ماهانه (1.0094) رسید و سری اخیر بالاترین و پایین ترین نرخ ها ممکن است نرخ ارز را به سمت 1.0070 (161.8% انبساط) برگرداند. بالاتر از SMA 50 روزه (0.9888).
  • به نظر می رسد EUR/USD دیگر به شیب منفی در میانگین متحرک پاسخ نمی دهد زیرا بازه افتتاحیه ماه اکتبر را پاک می کند، اما عدم وجود حرکت برای نگه داشتن بالاتر از شاخص ممکن است نرخ ارز را در محدوده سپتامبر نگه دارد.
  • عدم حفظ بالای 1.0070 (161.8% انبساط) ممکن است EUR/USD را به پایین تر از 0.9910 (78.6% اصلاحی) به 0.9950 (50% انبساط) بازگرداند، با حرکت به زیر حداقل ماهانه (0.9632) که به پایین ترین حد سالانه (0.9536) می رسد. بازگشت به رادار

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع