نحوه معامله پس از انتشار خبری


تجارت اخبار فارکس پس از انتشار

معامله گران باید بیاموزند که چگونه با اجرای یک برنامه معاملاتی قوی و اتخاذ مدیریت ریسک صحیح، در بازارهای بی ثبات حرکت کنند. این مقاله ابزارهای موثری را ارائه می دهد برای معامله گرانی که به دنبال تجارت هستند انتشار پست

Oمقالات این مجموعه:

استراتژی های معاملاتی پس از انتشار

1. استراتژی پیروی از روند

این استراتژی شامل استفاده از فریم های زمانی متعددو همچنین سطوح کاملاً مشخصی از حمایت و مقاومت که پس از انتشار خبری وارد عمل می‌شوند.

معامله‌گران می‌توانند این استراتژی را زمانی اتخاذ کنند که قیمت فعلی بازار به سطح مشخصی از حمایت یا مقاومت نزدیک می‌شود، اما هنوز کاملاً وجود ندارد. نوسانات پس از انتشار اخبار این پتانسیل را دارد که بازار را به سمت خط روند سوق دهد. اگر قیمت به خط روند احترام بگذارد، معامله‌گران می‌توانند به دنبال معامله در جهت روند باشند و جهش بالقوه را معامله کنند.

4 نکته زیر برای این نوع تجارت کمک کننده است:

  1. جهت روند را در نمودار روزانه تعیین کنید
  2. خطوط حمایت و مقاومت بکشید
  3. a را انتخاب کنید بازه زمانی فارکس از 1 تا 4 ساعت
  4. در روند صعودی حمایت نزدیک بخرید و در روند نزولی نزدیک به مقاومت بفروشید

به خاطر داشته باشید که انتشارات خبری پتانسیل شکستن سطوح طولانی مدت حمایت و مقاومت را دارند که بر اهمیت استفاده فشرده تاکید می کند. متوقف می شود هنگام دنبال کردن این استراتژی

روند پس از انتشار به دنبال استراتژی

2. استراتژی شکست دوگانه سنبله

این استراتژی شامل انتظار برای نوسانات بازار برای نشان دادن یک محدوده قبل از معامله شکستن آن محدوده و باعث می شود استفاده از نمودار پنج دقیقه ای برای اهداف توضیحی، این بخش شامل انتشار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) است، زیرا این بخش اغلب بیشترین پتانسیل را برای حرکت بازار دارد.

پس از انتشار NFP، 15 دقیقه صبر کنید تا سه شمع پنج دقیقه ای بسته شوند. به بالاترین قیمت و کمترین قیمت سه شمع بسته توجه کنید. در مرحله بعد، یک سفارش ورود به لانگ با بالاترین قیمت و یک ورودی برای خرید کوتاه با کمترین قیمت قرار دهید. هنگامی که یک سفارش آغاز شد، اهداف را می توان در فاصله دو برابر کانال بالا/پایین تنظیم کرد در حالی که می توان استاپ ها را برای معاملات کوتاه بالاتر از مقاومت و برای معاملات طولانی زیر سطح حمایت قرار داد.

نقطه ضعف این استراتژی این است که نوسان می‌تواند قیمت را به بالاتر یا پایین‌تر از محدوده کوتاه‌مدت برساند، یک دستور ورود را آغاز کند، و سپس بلافاصله معکوس شود تا به حد ضرر برسد.

این استراتژی را می توان به روش زیر اعمال کرد:

  1. تنظیمات نمودار را برای نمایش نمودارهای 5 دقیقه ای سفارشی کنید
  2. به اوج و پایین بودن سه شمع اول توجه داشته باشید
  3. هنگامی که قیمت از محدوده بالاتر یا پایین تر می شکند، سفارش های ورودی را تنظیم کنید
  4. توقف ها و محدودیت ها را تعیین کنید
  5. سفارش پر نشده را حذف کنید

استراتژی معاملاتی اخبار فارکس اسپایک دوگانه

استراتژی تجارت اخبار فارکس دو اسپایک

3. استراتژی معکوس اخبار

بازار می تواند بلافاصله پس از انتشار اخبار اصلی در یک جهت معامله کند و فقط در جهت معکوس معامله کند.

استراتژی معکوس اخبار به دنبال معامله اخبار پس از انتشار است و بر یک تغییر ناگهانی و پایدار در جهت پس از یک حرکت اولیه قوی در قیمت تمرکز می کند.

معکوس شدن می تواند نتیجه الگوریتم ها باشد یا بازار به عنوان یک کل احساس می کند که یک واکنش بیش از حد در قیمت وجود دارد و معاملات را در جهت مخالف ترغیب می کند.

نقطه ضعف این استراتژی این است که هیچ برگشتی رخ نمی دهد و قیمت در جهت صعود اولیه به معاملات ادامه می دهد.

نحوه اجرای استراتژی معکوس اخبار:

  1. جهش اولیه قیمت: اخبار با پتانسیل متحرک بازار عالی معمولاً با انتشار اخبار منجر به افزایش قیمت می شود.
  2. مراقب یک معکوس باشید: معامله گران می توانند 10 تا 15 دقیقه منتظر بمانند تا قیمت معکوس به حالت قبل از انتشار بازگردد.
  3. ورودی: به عنوان شکاف قیمت بالاتر/زیر سطوح قبل از انتشار وارد کنید.
  4. چندین سطح هدف را تنظیم کنید: معامله گران باید چندین سطح هدف را در نظر بگیرند. زمانی که یکی فعال می شود، معامله گران می توانند از نیمی از پوزیشن سود ببرند و توقف در پوزیشن باقیمانده را به نقطه سربه سر تنظیم کنند.

استراتژی معاملاتی معکوس اخبار

تجارت فارکس پس از انتشار: نتیجه گیری

معامله اخبار پس از انتشار می تواند روش محافظه کارانه تری برای نزدیک شدن به معاملات اخبار باشد. این به دلیل کاهش احساسات ناشی از انتشار اخبار است که به معامله‌گر اجازه می‌دهد تا یک تنظیم فنی برای تجارت خود برنامه‌ریزی کند. صرف نظر از رویکرد معاملاتی شما در معاملات خبری، مدیریت ریسک و استفاده از مقادیر کم یا بدون اهرم برای حفظ سرمایه در حساب شما برای انجام معامله بعدی بسیار مهم است.

دانش تجارت فارکس خود را تقویت کنید

  • رایگان ما را دانلود کنید پیش بینی های ارزی برای همراهی با دیدگاه متخصص DailyFX در مورد حرکات بازار فارکس.
  • اگر به تازگی سفر تجارت فارکس خود را شروع کرده اید، ما را رایگان دانلود کنید جدید در فارکس راهنمای تجارت برای دستیابی به اصول اولیه.

معامله بعد از بخش سوالات متداول اخبار

چه نوع اخباری بیشترین احتمال را دارد که بازار را به حرکت درآورد؟

داده‌های اقتصادی ایالات متحده آنقدر در بازار ارزهای جهانی تأثیرگذار است که به طور کلی به عنوان مهمترین خبر در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، مهم است که توجه داشته باشید که همه اخبار منتشر شده منجر به افزایش نوسان نمی شود. در عوض، تعداد محدودی از اخبار اصلی وجود دارد که قبلاً بیشترین پتانسیل را برای حرکت بازار ایجاد کرده اند و برخی از آنها عبارتند از:

  • ایالات متحده حقوق و دستمزد غیر کشاورزی
  • ایالات متحده تولید ناخالص ملی
  • اعلام نرخ وجوه فدرال ایالات متحده
  • نرخ بازپرداخت بانک مرکزی اروپا
  • تغییر شغل استرالیا





منبع