نحوه تجارت فارکس نیوز: مقدمه


معامله گر اخبار فارکس که به صفحه نمایش نگاه می کند

داده های عمده اقتصادی این پتانسیل را دارد که بازار فارکس را به شدت به حرکت درآورد. این همان حرکت یا نوسان است که اکثر معامله گران جدیدتر هنگام یادگیری نحوه تجارت اخبار فارکس به دنبال آن هستند. این مقاله اخبار مهم را در زمان وقوع پوشش می‌دهد و روش‌های مختلفی را که معامله‌گران می‌توانند اخبار را مبادله کنند، ارائه می‌کند.

چرا اخبار را در فارکس معامله کنیم؟

معامله گران به دلایل مختلف به سمت معاملات اخبار فارکس کشیده می شوند، اما بزرگترین دلیل آن نوسان است. به عبارت ساده تر، معامله گران فارکس به دلیل توانایی خود در حرکت در بازارهای فارکس به سمت انتشار اخبار جذب می شوند. «اخبار» به انتشار داده‌های اقتصادی مانند تولید ناخالص داخلی و تورم اشاره دارد، و معامله‌گران فارکس تمایل دارند چنین انتشاراتی را که «اهمیت بالایی» در نظر گرفته می‌شوند، رصد کنند.

بزرگ‌ترین حرکت‌ها به دنبال یک «غافلگیرکننده» در داده‌ها هستند – جایی که داده‌های واقعی با آنچه بازار انتظار می‌رفت در تضاد است – خبر خوب در اینجا این است که شما مجبور نیستید دکترای اقتصاد داشته باشید زیرا ما تقویم اقتصادی در حال حاضر انتظارات اقتصاددانان را فراهم می کند.

علاوه بر این، انتشار اخبار در تاریخ‌ها و زمان‌های از پیش تعیین‌شده تنظیم می‌شود که به معامله‌گران فرصت کافی برای آماده‌سازی یک استراتژی محکم می‌دهد.

معامله گرانی که می توانند به طور مؤثر ریسک های نوسانات را در زمان از پیش تعیین شده انتشار اخبار مدیریت کنند، در راه تبدیل شدن به معامله گران ثابت هستند.

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

کدام ارز برای تجارت اخبار بهتر است؟ در اینجا پیدا کنید

تاثیر انتشار اخبار مهم بر بازار فارکس

درست قبل از انتشار اخبار مهم، معمول است که شاهد حجم معاملات کمتر، نقدینگی کمتر و اسپردهای بالاتر باشیم که اغلب منجر به جهش های بزرگ در قیمت می شود. این به این دلیل است که ارائه دهندگان نقدینگی بزرگ، مانند معامله گران خرده فروشی، از نتیجه رویدادهای خبری قبل از انتشار اطلاعی ندارند و به دنبال جبران بخشی از این ریسک با افزایش اسپرد هستند.

در حالی که حرکات بزرگ قیمت می تواند معاملات اخبار مهم را هیجان انگیز کند، اما می تواند مخاطره آمیز باشد. با توجه به کمبود نقدینگی، معامله گران می توانند قیمت گذاری نامنظم را تجربه کنند. چنین قیمت گذاری نامنظمی پتانسیل ایجاد یک جهش بزرگ در قیمت را دارد که از طریق a توقف ضرر در یک چشم به هم زدن، در نتیجه لغزش.

علاوه بر این، گسترش گسترده تر اگر مارجین آزاد کافی برای تطبیق با آن وجود نداشته باشد، می تواند معامله گران را در تماس مارجین قرار دهد. اگر از طریق مدیریت محتاطانه پول مانند تلفیق ضررهای توقف یا توقف ضررهای تضمین شده (در صورت وجود) مدیریت نشود، این واقعیت ها می توانند منجر به یک حرفه معاملاتی کوتاه مدت شوند.

به طور کلی، جفت ارزهای اصلی اسپرد کمتری نسبت به جفت ارزهای کمتر معامله شده خواهند داشت ارزهای بازارهای نوظهور و جفت ارزهای جزئی بنابراین، معامله گران ممکن است به دنبال تجارت عمده باشند یورو/دلار آمریکا، USD/JPY، GBP/USD، AUD/USD و USD/CAD برای ذکر چند مورد

اسپردهای عمومی فارکس بین شرکت های بزرگ و بازارهای نوظهور

معامله گران باید از قبل به خوبی آماده شوند – با ایده روشنی از رویدادهایی که می خواهند معامله کنند و چه زمانی رخ می دهند. داشتن جامدادی نیز مهم است طرح معاملاتی درجا.

به این فکر نکنید که بازار قرار است چه کاری انجام دهد. شما مطلقاً هیچ کنترلی روی آن ندارید. به این فکر کنید که در صورت رسیدن به آن چه خواهید کرد. به ویژه، شما نباید هیچ زمانی را صرف فکر کردن در مورد آن سناریوهای گلگون کنید که در آن بازار مسیر شما را پیش می‌برد، زیرا در آن شرایط، کاری دیگر برای شما وجود ندارد. در عوض روی چیزهایی تمرکز کنید که کمتر می‌خواهید اتفاق بیفتند و روی اینکه چه پاسخی خواهید داشت.» – ویلیام اکهارت

کدام اخبار عمده فارکس برای تجارت منتشر می شود؟

معامله‌گران هنگام یادگیری نحوه تجارت اخبار، باید از رویدادهای خبری مهمی که بر بازار فارکس تأثیر می‌گذارند آگاه باشند، که می‌توان با استفاده از یک تقویم اقتصادی.

داده های اقتصادی ایالات متحده آنقدر در بازارهای ارز جهانی تأثیرگذار است که به طور کلی به عنوان مهمترین خبر شناخته می شود. توجه به این نکته مهم است که همه اخبار منتشر شده منجر به افزایش نوسان نمی شود. در عوض، تعداد محدودی از اخبار اصلی وجود دارد که قبلاً بیشترین پتانسیل را برای حرکت بازار ایجاد کرده اند.

جدول زیر انتشارات عمده اقتصادی ایالات متحده را در کنار برخی از مهم ترین داده های منتشر شده غیر ایالات متحده از سراسر جهان خلاصه می کند.

مانتشارات خبری مهم (ایالات متحده و سایر نقاط جهان):

انتشار داده های اقتصادی زمان (EST) شرح
حقوق و دستمزد غیر کشاورزی (NFP) 8:30 صبح – انتشار ماهانه (اولین جمعه پس از پایان ماه) نشان دهنده تغییرات خالص در مشاغل استخدامی است
ایالات متحده تولید ناخالص داخلی (GDP) 8:30 صبح – انتشار سه ماهه ارزش پولی همه کالاها و خدمات تولید شده در ایالات متحده را در یک دوره مشخص می سنجد
فدرال رزرو آمریکا بانک نرخ بودجه دولتی ساعت 13:00 – 8 بار در سال برنامه ریزی شده است نرخ بهره ای که موسسات سپرده گذاری به موسسات دیگر وام می دهند و یک شبه وام می گیرند
نرخ نقدی استرالیا ساعت 10:30 شب (اولین سه شنبه ماه به جز ژانویه) نرخ بهره برای وام های یک شبه بین واسطه های مالی
تغییر شغل استرالیا 7:30 بعد از ظهر – انتشار ماهانه (حدود 15 روز پس از پایان ماه) تغییر در تعداد افراد شاغل در ماه قبل
بانک مرکزی اروپا نرخ تامین مالی مجدد 7:45 صبح – 8 بار در سال نرخ بهره عملیات های تامین مالی اصلی که نقدینگی را به سیستم مالی ارائه می کند
بانک انگلستان نرخ رسمی بانکی 7:00 صبح – انتشار ماهانه نرخ بهره ای که BOE به موسسات مالی وام می دهد (یک شبه)
نرخ شبانه بانک کانادا 10:00 صبح – 8 بار در سال نرخ یک شبه که موسسات مالی بزرگ بین خود وام می گیرند و وام می دهند
تغییر شغل در کانادا 8:30 صبح – ماهانه (حدود 8 روز پس از پایان ماه) تغییر تعداد افراد شاغل در ماه قبل را اندازه گیری می کند
نرخ رسمی نقدی بانک رزرو نیوزلند ساعت 21:00 – 7 بار در سال برنامه ریزی شده است نرخ بهره ای که بانک ها با آن وام می گیرند و به بانک های دیگر وام می دهند، یک شبه

DailyFX برای تمام داده ها و اخبار مربوط به فارکس شما یک فروشگاه یک مرحله ای ارائه می دهد:

  • تقویم اقتصادی: بدانید که چه زمانی قرار است داده های عمده ای مانند ارقام حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده، تولید ناخالص داخلی، ISM، PPI و CPI منتشر شود.
  • تقویم بانک مرکزی: تصمیمات بانک مرکزی در مورد نرخ بهره می تواند تأثیر عمیقی بر بازارهای مالی داشته باشد. از زمان برنامه ریزی آنها مطلع شوید.
  • فید اخبار زمان واقعی: با به‌روزرسانی‌های تحلیلگران برتر ما، همانطور که اتفاق می‌افتد، از اخبار فوری به‌روز باشید. به طور مشابه، با دنبال کردن اخبار بازار ما، تمام داستان های اصلی روز به همراه تحلیل را دریافت کنید.

مدیریت ریسک هنگام معامله اخبار و رویدادها

اهمیت احتیاط مدیریت ریسک نمی توان در دوره های پرنوسانی که پس از انتشار اخبار منتشر می شود، اغراق کرد.

استفاده از استاپ ها بسیار توصیه می شود، اما در این مورد، معامله گران ممکن است بخواهند از آن استفاده کنند توقف های تضمینی (در صورت وجود) بیش از توقف های معمولی. توقف های تضمین شده با هزینه همراه هستند، بنابراین حتماً این را با کارگزار خود بررسی کنید. با این حال، این هزینه اغلب ممکن است در رابطه با میزان لغزش‌هایی که در چنین دوره‌های پرنوسانی رخ می‌دهد، ناچیز باشد.

علاوه بر این، معامله گران نیز باید به آن توجه کننداندازه تجارت عادی خود را کاهش دهید. بازارهای ناپایدار می توانند بهترین دوست معامله گر باشند، اما در صورت عدم مدیریت، پتانسیل کاهش قابل توجه ارزش ویژه حساب را دارند. بنابراین، معامله گران علاوه بر توقف های تضمینی، می توانند به دنبال کاهش حجم معاملات خود باشند مدیریت احساسات تجارت.

3 رویکرد به معاملات اخبار فارکس

تعدادی از رویکردها وجود دارد که معامله گران می توانند هنگام توسعه یک استراتژی معاملاتی اخبار فارکس اتخاذ کنند که به زمان معامله نسبت به انتشار اخبار بستگی دارد.

بسیاری از معامله گران دوست دارند در لحظه معامله کنند و در زمان و زمانی که یک اعلامیه اتفاق می افتد تصمیم بگیرند – با استفاده از یک تقویم اقتصادی برای برنامه ریزی از قبل. برخی دیگر ترجیح می دهند قبل از انتشار یا اعلام در شرایطی که نوسانات کمتری دارند وارد بازار شوند. به طور خلاصه، تجارت اخبار فارکس در یکی از دسته بندی های زیر قرار می گیرد:

  1. معامله قبل از انتشار خبر
  2. معامله بر اساس انتشار خبر
  3. معامله پس از انتشار خبر

1. معامله قبل از انتشار خبر

تجارت اخبار فارکس قبل از انتشار برای معامله گرانی که به دنبال ورود به بازار تحت شرایط کم نوسان هستند مفید است. به طور کلی، معامله گرانی که ریسک گریزتر هستند، به سمت این رویکرد گرایش پیدا می کنند و به دنبال سرمایه گذاری در دوره های آرام قبل از انتشار اخبار با محدوده معاملاتی یا صرفاً معامله با روند هستند. قبل از انتشار اخبار، استراتژی‌هایی را در مورد نحوه تجارت کشف کنید.

2. معامله در حین انتشار

این استراتژی‌های معاملاتی اخبار فارکس برای افراد ضعیف مناسب نیست، زیرا شامل ورود به معامله در هنگام انتشار اخبار یا در لحظاتی است که بلافاصله پس از آن منتشر می‌شود. این در زمانی است که بازار در بی ثبات ترین حالت خود قرار دارد و این امر بر اهمیت داشتن یک استراتژی روشن و مدیریت ریسک به خوبی تعریف شده تاکید می کند. خود را به استراتژی هایی مجهز کنید تا نوسانات مرتبط با معاملات اخبار فارکس در زمان انتشار را کنترل کنید.

  

3. معامله پس از انتشار خبر

معاملات پس از انتشار شامل ورود به معامله پس از اینکه بازار مدتی برای هضم اخبار داشت. اغلب بازار، از طریق اقدام قیمت، سرنخ هایی را در مورد جهت آینده خود ارائه می دهد – فرصت های عالی را به معامله گران ارائه می دهد. با مقاله ما در مورد تجارت پس از انتشار خبر، نحوه معامله اخبار را در زمانی که بازار در حال گذار است بیاموزید.

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

علاقه مند به تکنیک های تجارت اخبار پیشرفته تر

3 چیز مهمی که باید هنگام تجارت اخبار به خاطر بسپارید

  1. آماده سازی کلیدی است: برای معامله ناگهانی اخبار با قیمت های پیشنهادی و درخواستی روی صفحه که به سرعت چشمک می زند، فریفته نشوید. به اندازه کافی منضبط باشید که بتوانید کنار بروید، دوباره ارزیابی کنید و یک استراتژی ایجاد کنید که به موقع برای انتشار اخبار مهم بعدی اجرا شود.
  2. گسترش گسترده تر: این کاملاً طبیعی است که اسپردها در طول انتشار اخبار اصلی گسترده شوند. اطمینان حاصل کنید که مارجین آزاد کافی برای جذب این افزایش موقتی در اسپرد وجود دارد که به حاشیه بیشتری نیاز دارد.
  3. نوسان: سینوسانات بازار ارز یک عامل مرکزی است که باید هنگام معامله اخبار در نظر گرفت. معامله گران باید کاهش حجم معاملات را در نظر بگیرند و اطمینان حاصل کنند که فواصل توقف برای نوسانات پیش بینی شده کافی است و در عین حال از هر گونه نزولی بیشتر محافظت می کنند.

تجارت سوالات متداول اخبار

اخبار مهم چه تاثیری بر تجارت فعلی من خواهد داشت؟

این عمدتا به جفت ارز و داده ها/ارقام واقعی منتشر شده بستگی دارد. داده ها بر ارزی که مستقیماً درگیر است تأثیر می گذارد، یعنی تغییر در نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا (ECB) بر هر صلیب یورویی که در اختیار دارید تأثیر خواهد گذاشت.

با این حال، ارزها به صورت جفت معامله می شوند، بنابراین مهم است که به قدرت/ضعف ارز همراه توجه داشته باشید. داده هایی که برخلاف تخمین ها به دست می آیند، بیشترین تأثیر را در بازار دارند و اینها می توانند بیشترین تأثیر را بر معاملات باز شما بگذارند (خوب یا بد).

با نگاهی به این موضوع از دیدگاه معامله گر نوسان، ممکن است بخواهید قبل از انتشار اخبار، در نظر بگیرید که بازار چقدر به توقف یا محدودیت شما نزدیک است. اگر بازار به هر یک از این سطوح نزدیک باشد، ممکن است بهترین کار این باشد که معامله را هر چند وقت یکبار تعطیل کنید. هنگامی که بازار به هدف نزدیک است، بهتر است ریسک زیادی نکنید تا کمی به دست آورید و زمانی که قیمت فعلی به توقف شما نزدیک است، ممکن است بخواهید ضررهای خود را قبل از افزایش احتمالی در نتیجه لغزش کاهش دهید.





منبع