نت‌فلیکس در نرخ سود، نتایج بعدی تسلا ظاهر می‌شود. حال برای S&P 500 چه می شود؟


نکات کلیدی درآمد نتفلیکس:

  • نتفلیکس در روز سه شنبه نتایج بهتر از حد انتظار را گزارش کرد
  • EPS سه ماهه سوم 3.10 دلار در مقابل پیش بینی 2.12 دلار بود. درآمد به 7.78 میلیارد دلار رسید که کمی کمتر از انتظارات 7.98 میلیارد دلار بود
  • اعداد تسلا در روز چهارشنبه توجه مردم را به خود جلب خواهند کرد

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: قیمت بیت کوین (BTC) یک طرفه معامله می شود – آیا این برای ارزهای رمزنگاری شده است یا شکست؟

نتفلیکس در جلسه طولانی پس از اعلام اعداد سه ماهه قوی و ارائه پیش‌بینی‌های آینده‌نگر سازنده، اوج گرفت. در زمان نگارش این مقاله، سهام NFXL پس از عملکرد ضعیف در ساعات عادی معاملات، حدود 15 درصد افزایش یافت و به 278.00 دلار رسید.

بر اساس افشای مالی روز سه شنبه، درآمد سه ماهه سوم به 7.78 میلیارد دلار رسید که اندکی کمتر از برآوردهای 7.98 میلیارد دلاری تحلیلگران است که نشان دهنده افزایش 5.9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. با این نتیجه، EPS نرمال شده به 3.10 دلار رسید و انتظارات گذشته برای افزایش 2.11 دلاری هر سهم را از بین برد.

از نظر رشد عضویت، مدیریت اعلام کرد که 2.41 میلیون مشترک وارد شده است که پیش بینی 1.0 میلیون نفر را پشت سر گذاشته و تمام زیان های نیمه اول سال را معکوس کرده است. علاوه بر این، استریمر گفت که انتظار دارد در سه ماه آخر سال 4.5 میلیون کاربر پرداخت کننده اضافه کند که کمی بالاتر از تخمین های 3.9 میلیونی است.

نتایج نتفلیکس در یک نگاه

EPS نرمال شده: طبق گزارش بلومبرگ، 3.10 دلار در مقابل 2.12 دلار برای هر سهم

درآمد: بر اساس گزارش بلومبرگ، ۷.۷۸ میلیارد دلار در مقابل ۷.۹۸ میلیارد دلار

مشترکین خالص جهانی پولی: 2.41 میلیون مشترک جدید در مقابل انتظار افزایش 1 میلیونی

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

نمودار 5 دقیقه ای نتفلیکس (NFLX).

نمودار نتفلیکس با استفاده از TradingView تهیه شد

در حالی که نتایج تا حد زیادی مثبت بود، سرمایه گذاران اهمیت کمتری به عملکرد گذشته دادند و ترجیح دادند بر سودآوری تمرکز کنند. در این رابطه، نتفلیکس گفت که بدترین رکود به پایان رسیده است و در مسیری برای تسریع مجدد رشد قرار دارد، اما اشاره کرد که سطح حمایتی تبلیغاتی آینده سهم مهمی در عملکرد سه ماهه چهارم نخواهد داشت (نتایج ممکن است بیشتر طول بکشد تا بازی کردن).

انتشار درآمد نتفلیکس به دنبال یک روز مثبت در وال استریت است. سهام در باز نقدینگی افزایش یافت، اما به دلیل احساسات محتاطانه و گزارش‌های تایید نشده مبنی بر کاهش تولید آیفون 14 اپل در بحبوحه تقاضای ضعیف مصرف‌کننده، مقداری از رشد خود را در طول روز بازگرداند. S&P 500 پس از تمام پیچ و تاب ها در روز با 1.14 درصد افزایش به 3719 واحد رسید، در حالی که نزدک 100 با 0.77 درصد رشد به 11147 واحد رسید.

با نگاهی به آینده، هیچ داده مرتبطی در تقویم اقتصادی ایالات متحده در روز چهارشنبه وجود ندارد، بنابراین فصل درآمدهای جاری همچنان همه توجه را به خود جلب خواهد کرد. چندین شرکت فردا شماره خود را اعلام خواهند کرد، اما گزارش سه ماهه تسلا (TSLA) بدون شک مهمترین گزارش برای تماشا خواهد بود، با توجه به اینکه این سازنده خودروهای الکتریکی یکی از بزرگترین سرمایه های بازار در جهان را دارد.

از نظر انتظارات، EPS سه ماهه سوم تسلا با درآمد 22.52 میلیارد دلاری 1.01 دلار است که 63 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. با این حال، احتمالاً راهنمایی برای سرمایه گذاران مهم تر است، از جمله نظرات در مورد تقاضای مشتری، تولید و تحویل. معامله گران همچنین باید به چشم انداز فروش در چین که یک بازار برتر برای شرکت است، توجه کنند.

اگر TSLA موفق به ارائه نتایج برجسته و ارائه راهنمایی قوی شود، سهام آن می تواند افزایش اخیر خود را افزایش دهد و لحن مثبتی را برای سهام فناوری ایجاد کند. این امر ممکن است به S&P 500 و Nasdaq 100 برای بهبود بیشتر در جلسات آتی اکسیژن بدهد، اگرچه هر گونه صعودی احتمالاً با افزایش خطرات رکود اقتصادی و شرایط مالی سخت‌تر محدود می‌شود.

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع