ناظران بانکی ایالات متحده و اتحادیه اروپا به روز رسانی را ارائه می دهند


اخبار و تحلیل EUR/USD

  • انریا ناظر بانک ECB به نگرانی دویچه بانک اشاره می کند زیرا نظارت تقویت شده در صورت لزوم ادامه دارد.
  • EUR/USD توسط تفاوت های نرخ در هفته ای که داده های اقتصادی کمی اهمیت دارد هدایت شود.
  • ریسک رویداد: داده های تورم اتحادیه اروپا و آلمان.
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله EUR/USD

آندره انریا، ناظر ارشد بانک مرکزی اروپا، از بانک های اتحادیه اروپا حمایت می کند

آندریا انریا، رئیس هیئت نظارت بانک مرکزی اروپا (ECB) با به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد سیستم بانکی اتحادیه اروپا، از نیاز به “نظارت قوی و خواستار” حمایت کرده است، که به گفته او اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. علاوه بر این، انریا بر اهمیت «تشدید ساختار یافته مداخلات نظارتی ما در جایی که پیشرفت بانک‌ها عقب مانده است» تأکید کرد.

او در ادامه به‌روزرسانی‌های بیشتری را در رابطه با Credit Suisse ارائه کرد و گفت که قرار گرفتن مستقیم در معرض وام‌دهنده محاصره‌شده مرتبط اما قابل کنترل است. وقتی از آقای انریا در مورد کاهش قیمت سهام دویچه بانک سوال شد، پاسخ داد که “ناراحتی در بین سرمایه گذاران یک نگرانی است”. سهام این بانک آلمانی تا حد زیادی برخی از سودهای دیروز را پس گرفتند، اما امروز بار دیگر با کاهش روبرو شدند زیرا سرمایه گذاران تلاش می کنند نشانه های آشکاری از ناراحتی برای بانک نسبتاً سودآور وجود داشته باشد یا خیر.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بانک های اتحادیه اروپا کاهش را متوقف کردند

سهام بانکی اتحادیه اروپا به طور کلی افزایش یافته بود، اگرچه این حرکت دقیقاً هیچ کس را با اعتماد به نفس مبنی بر اینکه بدترین وضعیت پشت سرمان است پر نکرده است. در واقع، با نگاهی به چشم انداز فنی نمودار زیر، ظهور چیزی که به نظر می رسد یک پرچم نزولی است، شوم به نظر می رسد و دری را برای ادامه حرکت تیز پایین تر در صورت اجرای الگو باز می کند.

شاخص آتی بانک های اتحادیه اروپا Stoxx

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD: خط روند در تمرکز، اکنون به عنوان مقاومت

یورو/دلار آمریکا به دلیل کاهش عمومی دلار عملکرد نسبتاً خوبی داشته است، زیرا بازارها انتظار توقف احتمالی فدرال رزرو و شروع کاهش نرخ بهره آمریکا در نیمه دوم سال را دارند.

در غیاب داده‌های مهم اقتصادی در این هفته، بازارها ممکن است توسط احساسات اساسی (که به نفع یورو است) هدایت شوند زیرا یک حس آرامش در روز دوشنبه حاکم شد که شاهد بهبود شاخص S&P 500 و نزدیک‌تر شدن به مرز 4000 بود در حالی که طلا (با پناهگاه امن) نقطه ضعفی دید.

پس از شکستن خط روند بلندمدت به سمت صعودی، EUR/USD به پایین تر از آن سقوط کرد و قبل از ارسال شارژ مجدد در مقاومت خط روند قابل توجه، حمایتی در حدود 1.0770 پیدا کرد. محورهای قبلی با رنگ بنفش مشخص شده‌اند، جایی که عملکرد قیمت خط روند را رعایت می‌کند. بنابراین، یک رویکرد دیگر می تواند معامله جفت را به سمت 1.0860 ببیند. مقاومت بلندمدت در بالاترین سطح سالانه 1.1033 ظاهر می شود، حرکتی که می تواند با واگرایی در نرخ های ایالات متحده و اتحادیه اروپا حمایت شود، زیرا کاهش قیمت ها در ایالات متحده افزایش می یابد و افزایش های ECB همچنان در کارت ها باقی می ماند. سطح حمایت 1.0767 و سپس 1.0615 باقی می ماند.

نمودار روزانه EUR/USD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک اصلی امروز

این هفته یک تغییر قابل توجه در داده‌های اقتصادی ردیف 1 را نشان می‌دهد، اما وضعیت رو به رشد صنعت بانکداری اروپا و ایالات متحده، و همچنین اظهارنظرهای نهادهای نظارتی مربوطه آنها، همچنان احتمالاً نوساناتی را ایجاد می‌کند. امروز صبح از آندریا انریا از بانک مرکزی اروپا شنیدیم که بعد از ظهر امروز توسط مایکل بار، نایب رئیس فدرال رزرو برای نظارت، در حالی که به‌روزرسانی‌ها را ارائه می‌کند، دنبال می‌شود.

در همان زمان (15:00 به وقت انگلستان)، داده های اعتماد مصرف کننده ایالات متحده قرار است برای دریافت ایده ای از نحوه درک اتفاقات اخیر از سطح مصرف کننده منتشر شود. اعتماد مصرف کننده بر فعالیت های اقتصادی تأثیر می گذارد و بنابراین باید به دقت مراقب آن بود.

image3.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای نمودار تحلیل تکنیکال

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع