مهم ترین هفته برای تست ادغام اتریوم


اتریوم، تجزیه و تحلیل ادغام و نقاط گفتگو

  • هفته مهم برای راه اندازی ادغام
  • آیا Merge Another شایعه را بخرید، واقعیت را بفروشید؟

راهنمای معاملات روزانه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

هفته مهم برای راه اندازی ادغام

یک هفته بزرگ در فضای کریپتو و به طور خاص اتریوم. در حالی که گاوهای اتریوم برای ادغام آماده می شوند، احتمالاً مورد انتظارترین رویداد برای ارز دیجیتال در سال جاری، ادغام سومین و آخرین آزمایش محیط شبکه آن، انتظار می رود Goerili در این هفته برگزار شود. اگر آزمایش موفقیت آمیز باشد، اساساً تاریخ راه اندازی Merge برای 19-20 سپتامبر تأیید می شود.

برای جزئیات بیشتر در مورد اتریوم 2.0، در توضیح ما بیابید. اتریوم 2.0: تغییر به اثبات سهام (PoS)

همانطور که ما به سمت این تست نهایی Merge پیش می رویماتریوم به بالای مقاومت کلیدی 1700 بازگشته است تا اوج های اخیر را آزمایش کند. علاوه بر این، این ارز دیجیتال در هفته های اخیر از بیت کوین نیز بهتر عمل کرده است. در صورت موفقیت آمیز بودن آزمایش، می توان انتظار داشت که اتریوم تا تاریخ راه اندازی Merge روند بالاتری داشته باشد، با حرکت به سمت 200DMA (2270)، در حالی که اتریوم احتمالاً به عملکرد بهتر خود نسبت به بیت کوین ادامه خواهد داد، با توجه به اینکه Merge کاملاً قیمت ندارد. در حال حاضر وارد اتریوم شده است.

نمودار اتریوم: بازه زمانی روزانه

چشم انداز قیمت اتریوم (ETH): مهم ترین هفته برای تست ادغام اتریوم

منبع: Refinitiv

آیا Merge Another شایعه را بخرید، واقعیت را بفروشید؟

همانطور که گفته شد، با توجه به انتظاراتی که در مورد Merge وجود دارد، من انتظار دارم که آن چیز دیگری باشد “شایعه را بخر، واقعیت را بفروش”. در حالی که من انکار نمی کنم که Merge نکات مثبت قابل توجهی برای اتریوم داشته باشد. در طول عمر کوتاه خود، روانشناسی بازار در فضای کریپتو مشهود بوده است، زیرا بارها و بارها شاهد بودیم که رویدادهای تبلیغاتی اغلب منجر به تجمع کریپتوها در رویداد شده و مدت کوتاهی پس از عرضه به فروش می‌رسند. نمودارهای زیر این موضوع را برجسته می کنند. به نوبه خود، با در نظر گرفتن این موضوع، بهترین زمان برای قرار گرفتن در معرض، زمانی است که به تاریخ راه اندازی Merge بروید. اگرچه، کاهش نوردهی شاید روز قبل یا روز پرتاب ارزشمند باشد.

چشم انداز قیمت اتریوم (ETH): مهم ترین هفته برای تست ادغام اتریومچشم انداز قیمت اتریوم (ETH): مهم ترین هفته برای تست ادغام اتریوم

منبع: Refinitiv





منبع