مناقصه برنت پیش از گزارش اوپک و CPI آمریکا


تجزیه و تحلیل و نکات گفتگوی نفت خام برنت (LCOc1)

  • گزارش‌های اوپک و API تحت الشعاع اعلام تورم ایالات متحده قرار می‌گیرند، زیرا دلار امروز بر حرکت‌های بازار جهانی تسلط دارد.
  • داده‌های بالاتر تورم می‌تواند منجر به کاهش قیمت نفت خام برنت شود، در حالی که نادیده گرفتن تخمین‌ها ممکن است منجر به شکست بیش از ۸۰ دلار شود.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

پس زمینه نفت خام WTI

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نفت خام برنت امروز صبح با حمایت از کاهش ارزش دلار آمریکا که احتمالاً محرک اصلی قیمت‌گذاری بازار امروز خواهد بود، پیشنهاد شد. از منظر نفت خام، اوپک قرار است اواخر امروز گزارش ماهانه بازار خود را منتشر کند که شامل چشم انداز آنها برای بازار می شود و جالب است که ببینیم آیا بازنگری های قابل توجهی در پیش بینی های تقاضا/ عرضه انجام شده است یا خیر. در پایان روز معاملات، گزارش هفتگی نفت خام API مورد توجه قرار خواهد گرفت و کاهش دیگری که در هفته گذشته مشاهده شد می‌تواند قیمت نفت را افزایش دهد.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

همانطور که گفته شد، موضوع اصلی امروز از طریق انتشار CPI ایالات متحده خواهد آمد که انتظار می‌رود کمی نرم‌تر باشد. با این حال، بسیاری از تحلیلگران بازار و مقامات فدرال رزرو خاطرنشان کرده‌اند که نرخ کاهش به اندازه پیش‌بینی‌ها قابل توجه نبوده است و من را به این باور می‌رساند که هر چیزی مطابق یا بالاتر از تخمین‌ها می‌تواند منجر به انحراف به داده‌ها شود و قیمت نفت خام را در معرض نزولی قرار دهد. پس از انتشار، سخنرانان فدرال رزرو برنامه ریزی شده اند و دیدن واکنش آنها به داده های تورم جالب خواهد بود.

تقویم اقتصادی ایالات متحده

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت خام برنت

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

قیمت روزانه نفت خام برنت اندکی پایین تر از قیمت روانی است 80 دلار در هر بشکه فعالان بازار که از طریق شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان داده شده اند، مقاومت را با احتیاط انجام دهند. کاتالیزورهای بنیادی فوق‌الذکر که بین SMA 50 روزه (زرد) و حمایت خط روند میان‌مدت (مشکی) قرار می‌گیرند، می‌توانند نوسانات بازار را برای آزمایش یکی از این مناطق کلیدی هدایت کنند و به طور بالقوه از الگوی محدوده اخیر رهایی یابند.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • مقاومت خط روند
  • 80.00

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی روی نفت خام، با 68% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما به یک رویکرد مراقبتی کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع