مقامات ژاپنی در حال مشاهده نوسانات ین، رای سقف بدهی ایالات متحده


قیمت، نمودار و تحلیل ین ژاپن

  • کاندا از وزارت مالیه می گوید که مقامات ژاپنی “مناسب” عمل خواهند کرد.
  • Ueda از BoJ تکرار می کند که سیاست پولی تطبیقی ​​باقی خواهد ماند.
  • پیشنهاد سقف بدهی آمریکا به رای گذاشته می شود

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله USD/JPY

بر اساس اظهارات امروز اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، به نظر می رسد بانک ژاپن (BoJ) به سیاست پولی فوق العاده سست خود برای آینده قابل تصور ادامه خواهد داد. رئیس کل بانک مرکزی گفت: تا زمانی که تورم دو درصدی پایدار نشود، سیاست تطبیق‌پذیر خواهد بود و پیش‌بینی کرد که فشار قیمت‌ها تا اواسط سال آینده به شدت کاهش یابد.

این اولین باری نیست که رئیس اوئدا از موضع سست بانک مرکزی حمایت می کند. هفته گذشته بانک مرکزی اعلام کرد که تسهیلات پولی در مقیاس بزرگ از جمله کنترل منحنی بازده را تا رسیدن تورم به هدف خود ادامه خواهد داد.

ین ژاپن (JPY) آخرین: USD/JPY بازی با 140.00 در بازده حمایتی ایالات متحده

در نشانه ای از اینکه مقامات ژاپنی تضعیف اخیر ین ژاپن را مشاهده می کنند، یک مقام ارشد وزارت دارایی، ماساتو کاندا، گفت که آنها از نزدیک بازار ارز را زیر نظر دارند و “نرخ ارز باید به طور پایدار و منعکس کننده اصول بنیادی حرکت کند”. که “نوسانات بیش از حد نامطلوب است”.

بانک ژاپن (BoJ) – مداخله در بازار ارز

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به یک توافق اولیه برای سقف بدهی دست یافته‌اند که اکنون برای اجرایی شدن آن به تصویب کنگره نیاز دارد. انتظار می‌رود که این قرارداد فردا، چهارشنبه اول ژوئن به رای گذاشته شود و در حالی که انتظار می‌رود تصویب شود، احتمالاً قبل از رأی‌گیری، کمی عقب‌نشینی اولیه وجود دارد.

بازده اوراق قرضه و اوراق خزانه داری ایالات متحده پس از اعلام، به ویژه در پایان بسیار کوتاه در حال کاهش است. هفته گذشته در مرحله‌ای، اسکناس‌های یک ماهه ایالات متحده بازدهی بیش از 6 درصد را ارائه کردند، زیرا سرمایه‌گذاران برای ریسک‌های احتمالی مرتبط با نکول بدهی‌های بیشتری مطالبه کردند. در معاملات اولیه امروز، بازده یک ماهه با بیش از 30 واحد کاهش به 5.27 درصد رسید. کاهش بازدهی کوتاه مدت، دلار آمریکا را تضعیف می کند.

بازده صورت حساب یک ماهه ایالات متحده – 30 مه 2023

image1.png

USD/JPY به زیر 140.00 بازگشت که عمدتاً ناشی از ضعف دلار آمریکا است. سطوح اولیه که باید به آن توجه کنید عبارتند از 139.36 جلوتر از 137.92، در حالی که ممکن است بازدید مجدد دوبله اخیر کمتر از 142.00 در پس زمینه ماکرو فعلی دشوار باشد.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY – 30 مه 2023

image2.png




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 8% 0% 2%
هفتگی -8٪ 2% -1٪

احساسات خرده فروشی مختلط است

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 29.13 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 2.43 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 8.70 درصد بیشتر از دیروز و 10.71 درصد کمتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 2.26 درصد کمتر از دیروز و 1.48 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تعصب تجاری USD/JPY بیشتر شد.

نمودار از طریق TradingView

نظر شما در مورد ین ژاپن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع