معامله گران ین ژاپن در برابر MoF و BoJ به عنوان اهداف USD/JPY 150 صعود کردند.


ین ژاپن، USD/JPY، MoF، BoJ، دلار آمریکا، چشم انداز فنی – نکات صحبت

  • با افزایش قدرت دلار، یک روز پرخطر برای بازارهای آسیا و اقیانوسیه محتمل به نظر می رسد
  • داده‌های اقتصادی ژاپن در حال افزایش است زیرا صبر BoJ و MoF فشرده می‌شود
  • USD/JPY سطح 150 را هدف قرار می دهد زیرا اوج های تازه مقاومت کمی در برابر قیمت ها ایجاد می کنند

توصیه شده توسط توماس وست واتر

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز پنج شنبه آسیا و اقیانوسیه

یک جلسه معاملاتی ضعیف در نیویورک، بازارهای آسیا-اقیانوسیه را در معرض خطر قرار می دهد و دلار آمریکا قوی تر، دارایی های حساس به ریسک را تحت فشار قرار می دهد. شاخص S&P 500 0.67 درصد سقوط کرد و ده بخش از یازده بخش آن در قرمز بسته شدند. پس از اینکه اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) از کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام در هفته منتهی به 13 اکتبر خبر داد، انرژی عملکرد بهتری داشت زیرا قیمت نفت خام WTI افزایش یافت.

شاخص DXY دلار آمریکا افزایش یافت زیرا وضعیت بهشت ​​گرین بک باعث جذب جریان هایی از دارایی های ریسک شده بود. گزارش مشاغل استرالیا در سپتامبر امروز منتشر می شود، با اجماع بلومبرگ که انتظار می رود افزایش 25 هزار شغل و نرخ بیکاری 3.5 درصد ثابت باشد. بانک مرکزی استرالیا (RBA) در اوایل ماه جاری از مسیر افزایش نرخ تهاجمی خارج شده است. گفته می‌شود، به جز یک ضربه بزرگ، احتمالاً دلار استرالیا در مسیر نزولی خود قرار می‌گیرد.

با وجود داده های استرالیا، معامله گران به شدت بر ین ژاپن متمرکز شده اند. دلار هیچ استثنایی در برابر ارز ژاپن قائل نشد و USD/JPY تقریباً 0.5% در طول ساعات معاملاتی اتحادیه اروپا/ایالات متحده افزایش یافت. تهدید به مداخله دیگری توسط بانک ژاپن به دستور وزارت دارایی، پیشرو و مرکز فعالان بازار است. معامله گران اختیار معامله، حمایت نزولی دلار-ین را افزایش دادند که این امر با کاهش ریسک معکوس مشهود است (نمودار زیر را ببینید).

نمودار، نمودار خط توضیحات به طور خودکار تولید می شود

در جاهای دیگر، با افزایش فشار بر لیز تراس و دولت جدیدش، پوند انگلیس به شدت در برابر اکثر همتایان خود سقوط کرد. منشی دوم اخراج شد و ضربه بزرگی به دوران تصدی او که تنها شش هفته از آن می گذرد وارد کرد. در حالی که نخست‌وزیر در برابر درخواست‌ها برای استعفای خود مقاومت می‌کرد، اگر جریان‌های سیاسی علیه او به زودی فروکش نکند، او احتمالاً در زمان مناسب تسلیم خواهد شد. بی ثباتی سیاسی در پوند بریتانیا منعکس شده است.

داده های تراز تجاری ژاپن در سپتامبر امروز منتشر می شود، که ممکن است احساسات اطراف ین را تغییر دهد یا نکند. نرخ‌های اولیه وام 1 و 5 ساله چین (LPRs) برای به‌روزرسانی تنظیم شده است، اگرچه پیش‌بینی اجماع نشان می‌دهد که این نرخ‌ها بدون تغییر باقی می‌مانند. پس از آن که داده‌های اعتباری در اوایل این ماه رشد سالمی را نشان داد، با افزایش کل تامین مالی اجتماعی به حدود 3.5 تریلیون در ماه سپتامبر، باید چنین باشد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

چشم انداز فنی ین ژاپن

USD/JPY با افزایش قیمت ها، سطح روانی 150 را مورد توجه قرار می دهد. با وجود مقاومت کمی که از اقدامات قبلی قیمت در اطراف این سطوح ایجاد شده است، معامله گران ممکن است سهام بیشتری را در خرید در سطوح ملموس با عقب نشینی قرار دهند. این می تواند از طریق بالاترین سطح 1998 یا افزایش میانگین متحرک نمایی 9 روزه (EMA) باشد.

نمودار روزانه USD/JPY

رابط کاربری گرافیکی، توضیحات برنامه به طور خودکار تولید می شود

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع