معاملات آتی سهام ایالات متحده توسط سود علی رغم فدرال رزرو Hawkish پشتیبانی می شود


جدیدترین NASDAQ، DJI، S&P 500

  • معاملات آتی سهام ایالات متحده مثبت می شود در حالی که حجم کاهش می یابد
  • نزدک به دلیل نظارت بر محدودیت‌های چین توسط سهام‌های فناوری عقب مانده است
  • داو جونز بالاتر می ریزد

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

Nasdaq 100، S&P 500 و Dow Jones علیرغم افزایش ریسک های بنیادی در حال افزایش هستند. علیرغم اخباری مبنی بر دست نخورده ماندن محدودیت‌های چین در آینده قابل پیش‌بینی، درآمدهای مثبت از دستگاه‌های آنالوگ (ADI) و افزایش حاشیه سود برای Best Buy (BBY) تا حدودی برای نزدک که از همتایان آمریکایی خود عقب مانده است، کمک کرد.

با تعطیلات روز شکرگزاری که هفته معاملات ایالات متحده را کوتاه می کند، سفارشات کالاهای بادوام، احساسات میشیگان و دقیقه FOMC همچنان می تواند کاتالیزوری برای شاخص های سهام ایالات متحده باشد.

image1.png

تقویم اقتصادی DailyFX

با پیش‌بینی نرخ بهره که احتمال 81 درصدی افزایش 50 واحدی نرخ بهره در نشست دسامبر فدرال رزرو را پیش‌بینی می‌کند، عوامل بنیادی برای ارزیابی انعطاف‌پذیری اقتصاد ایالات متحده کلیدی هستند.

تحلیل فنی نزدک 100

برای Nasdaq 100 سنگین فناوری، حرکت قیمت همچنان در برابر فیبوناچی اصلاحی حرکت 20-21 مقاومت در حدود 11700 ایجاد می کند. همانطور که در نمودار هفتگی زیر نشان داده شده است، شمع های کاملی که در طول ماه ژوئن و جولای توسعه یافته اند، نشان دهنده یک قدرت قوی هستند. منطقه مقاومت که به بازی برگشته است.

پس از اینکه چاپ 10 نوامبر CPI به یک رالی گاوی دامن زد، رد فتیله بالایی در 12118 باعث شد تا پیش از باز شدن هفته در 11723، معاملات آتی نزدک 100 کاهش یابد.

نمودار هفتگی نزدک 100

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

برای حفظ شتاب صعودی، شکست 17000 و 11728 می‌تواند قیمت‌ها را به سمت اوج نوامبر در 12118 برگرداند. با کاهش حجم، افت به زیر 11500 می‌تواند حرکت نزولی را تقویت کند.

نمودار روزانه نزدک 100

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

با افزایش قیمت آتی داوجونز، دسته 34000 می تواند ثابت بماند در حالی که یک حرکت بالاتر راه را برای رسیدن به اوج 34246 در آگوست هموار می کند.

نمودار روزانه آینده داوجونز

نمودار، نمودار خط توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

— نوشته شده توسط Tammy Da Costa، ​​تحلیلگر DailyFX.com

با تامی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @Tams707





منبع