مسیر بالاتر دشوار اما ممکن است


چشم انداز هفتگی S&P 500: اندکی صعودی تا خنثی

  • S&P 500 و نزدک 100 ممکن است در روزها و هفته های آتی جا برای بازیابی داشته باشند
  • انعطاف پذیری اقتصادی ایالات متحده و کاهش فشارهای تورمی باید از دارایی های ریسک حمایت کند
  • معامله گران باید مراقب چگونگی تحول انتظارات سیاست پولی فدرال رزرو برای راهنمایی بیشتر در مورد چشم انداز باشند

بیشترین خوانده شده: دلار آمریکا تعصب صعودی را حفظ می کند زیرا انعطاف اقتصادی دلیلی برای چرخش به فدرال رزرو نمی دهد

پس از فروش ماه اوت، سهام ایالات متحده در ماه سپتامبر شروع به افزایش کرده است (حداقل تا صبح جمعه قبل از آخر هفته طولانی). با اينكه عوامل فصلی منفی مرتبط با آخرین ماه تابستان ممکن است تلاش مجدد را پیچیده کند. در هر صورت، تاکید بر این نکته مهم است که تحولات دلگرم کننده ای وجود دارد که همچنان می تواند از دارایی های ریسک حمایت کند و حرکات نزولی بیشتر را در نیمه دوم سال محدود کنید. برای مثال، اقتصاد به طرز باورنکردنی خوب است با وجود بادهای مخالف متعدد، با اخیر تولید و بازار کار پشتیبان نتایج این استدلال

در جبهه اشتغال، استخدام تکانه، در حالی که خنک می شود در مقایسه با قوی پس از همه گیری سرعت، برای کشوری که در آبهای متلاطم حرکت می کند و احتمالاً بسیار انعطاف پذیر است در مرحله آخر کسب و کار چرخه این موقعیت به خرج کردن ادامه خواهد داد، محرک اصلی اقتصاد مصرف محور ایالات متحده، شناور،افزایش احتمال فرود نرم. تحت این سناریو، درآمد شرکت ها ممکن است همچنان کاهش یابد، اما ضربه فاجعه بار را نمی پذیرد معمولی در رکود.

تمرکز بر قیمت مصرف کننده، تورم در بالاترین حد طی چند دهه باقی مانده است و بیش از چهار برابر بالاتر از ایالات متحده هدف بلندمدت بانک مرکزی 2.0 درصد است، اما به دلیل کاهش هزینه های انرژی، نشانه های آزمایشی خنک شدن را نشان می دهد. میانگین درآمد ساعتی نیز تعدیل می‌شود، همانطور که در گزارش NFP اوت دیده می‌شود، احتمالاً با افزایش شدید نرخ مشارکت از 62.1٪ به 62.4٪ کمک کرده است. در دسترس بودن بیشتر کارگران مطمئناً تا آنجا که ممکن است خبر خوبی است به کاهش فشار دستمزدها کمک کند، این کار را برای فدرال رزرو به رام کردن خوانش CPI بالا.

با حرکت شاخص‌های تورم در مسیر درست، ممکن است فدرال رزرو اندکی کمتر تندرو شود، اما برای موضع گیری برای “محور سیاست پولی دووی” خیلی زود است، به ویژه پس از سمپوزیوم جکسون هول، زمانی که FOMC رئیس هیئت مدیره خاطرنشان کرد که بازگرداندن ثبات قیمت مستلزم حفظ یک موضع محدودکننده برای مدتی است. هشدار نسبت به تغییر مسیر زودهنگام.

شبح نرخ بهره بالاتر برای مدت طولانی تر است دستور العمل برای نوسانات و نوسانات غیرقابل پیش بینی در بازار سهام، اما مقاومت اقتصادی به وضوح توسط داده های اخیر تایید شده است، باید حاوی بدبینی بیش از حد در وال استریت باشد و نگرانی های این کشور و در نتیجه شرکت ها را کاهش دهد. سود به سمت صخره می روند. در مقابل این پس‌زمینه، ممکن است در روزها و هفته‌های آینده فضایی برای یک بازگشت کوچک در S&P 500 و Nasdaq 100 وجود داشته باشد، اما احتمالاً بهبودی بیشتر دشوار است تا خطی.

نمودار 15 دقیقه ای S&P 500

نمودار 15 دقیقه ای S&P 500

نمودار S&P 500 با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ مبتدیان را دانلود کنید راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع