مسابقه PM در زمان موج گرما داغ می شود


پیش بینی بنیادی هفتگی پوند استرلینگ: مختلط

  • رقابت برای تصاحب نخست وزیری در کنار دمای تابستان بریتانیا داغ می شود
  • ریسک رویداد برای هفته: بیکاری بریتانیا، تورم CPI
  • پول هوشمند پتانسیل ضعف بیشتر پوند را می بیند

نمودار روزانه GBP/USD

پیش بینی هفتگی پوند استرلینگ (GBP): مسابقه PM در زمان موج گرما داغ می شود

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

مسابقه PM در کنار دمای تابستان بریتانیا گرم می شود

در حالی که بریتانیا خود را برای موج گرما آماده می‌کند، رقابت برای نخست‌وزیر بعدی پیش از مناظره تلویزیونی داغ می‌شود. 5 مدعی برتر Rishi Sunak، Liz Truss، Penny Mordaunt، Kemi Badenoch و Tom Tugendhat روز جمعه ساعت 7:30 بعد از ظهر به وقت بریتانیا در یک مناظره شرکت خواهند کرد. رقابت 5 در روز پنجشنبه هفته آینده به 2 کاهش می یابد زیرا این سوال که بعد از ظهر کی خواهد بود، روشن تر می شود.

با وجود افزایش اخیر دلار، پوند استرلینگ به طور پیوسته کاهش یافته است، که نشان می دهد ممکن است شاهد کاهشی در روایت نزولی پیرامون استرل باشیم. تولید ناخالص داخلی سال به سال مثبت در ماه می (3.5 درصد) به خوبی می تواند دلیل انعطاف پذیری پوند در برابر دلار باشد. با این حال، به نظر می رسد که یورو تا حدودی در برابر پوند بازگشت کرده است، در حالی که خطرات برای ارز بازار واحد در هفته آینده افزایش می یابد.

خطر رویداد با اهمیت بالا برای 7 روز آینده

هفته آینده ما شاهد تعداد زیادی از داده های متمرکز اتحادیه اروپا با تورم اتحادیه اروپا هستیم بانک مرکزی اروپا تصمیم گیری نرخ و موضوع جریان نامشخص گاز روسیه قرار است از روز جمعه از سر گرفته شود. با در نظر گرفتن همه این موارد، می‌توان شاهد افزایش نوسانات یورو/GBP در پایان هفته باشیم.

داده‌های متمرکز بریتانیا از طریق داده‌های بیکاری و به دنبال آن غیرقابل اجتناب ظاهر می‌شوند CPI تورم چاپی که انتظار می رود در ماه ژوئن به 9.3 درصد افزایش یابد. را بانک انگلستان همچنان پیش بینی می کند که تورم قبل از رسیدن به اوج دو رقمی شود.

پیش بینی هفتگی پوند استرلینگ (GBP): مسابقه PM در زمان موج گرما داغ می شود

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

پول هوشمند پتانسیل ضعف بیشتر پوند را می بیند

بر اساس آخرین گزارش تعهدات معاملات (CoT) توسط CFTC، موقعیت استرلینگ خالص در واقع اندکی کاهش یافت زیرا سفته بازان بزرگ، صندوق های تامینی (که اغلب به عنوان پول هوشمند از آن یاد می شود) شورت پوند را افزایش دادند.

پیش بینی هفتگی پوند استرلینگ (GBP): مسابقه PM در زمان موج گرما داغ می شود

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع