مرحله EUR/USD اجرای دیگری در منطقه پشتیبانی سابق قبل از گزارش NFP


نقاط صحبت نرخ EUR/USD

به نظر می رسد EUR/USD در حال انجام تلاش دیگری برای آزمایش آن است منطقه حمایت سابق در اطراف پایین ترین سطح ماه مه (1.0349) از آنجایی که کاهش نسبت به اوایل این هفته را دوباره دنبال می کند، اما گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) ممکن است بر نرخ ارز تأثیر بگذارد زیرا پیش بینی می شود به روز رسانی بهبود بیشتری در بازار کار نشان دهد.

مرحله EUR/USD اجرای دیگری در منطقه پشتیبانی سابق قبل از گزارش NFP

EUR/USD نسبت به ابتدای ماه تغییر چندانی نکرده است، زیرا بازگشت از پایین ترین سطح هفتگی (1.0123) را افزایش می دهد، و نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده افزایش بیشتری داشته باشد اگر بتواند از محدوده باز شدن ماه آگوست خارج شود. .

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

با این حال، به روز رسانی گزارش NFP ایالات متحده ممکن است پیشرفت اخیر در EUR/USD را تضعیف کند زیرا پیش بینی می شود اقتصاد در ماه جولای 250 هزار شغل اضافه کند و شواهدی از بازار کار قوی ممکن است واکنش صعودی را در گرین بک ایجاد کند زیرا فدرال را بالا می برد. محدوده رزرو برای اجرای یک سیاست بسیار محدود کننده.

در نتیجه، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) ممکن است به عنوان رئیس به رویکرد فعلی خود در مبارزه با تورم پایبند باشد. جروم پاول اذعان می کند که “یک افزایش غیرعادی بزرگ دیگر می تواند در جلسه بعدی ما مناسب باشداما یک تحول ناگوار ممکن است بانک مرکزی را وادار کند که دستورالعمل‌های پیش‌رو برای سیاست‌های پولی را تنظیم کند تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (GDP) گزارش نسبت به رکود هشدار می دهد.

به نوبه خود، چاپ داده های جدید از ایالات متحده ممکن است EUR/USD را قبل از تصمیم بعدی نرخ بهره FOMC در 21 سپتامبر تحت تاثیر قرار دهد، زیرا رئیس پاول تشخیص می دهد که “احتمالاً مناسب خواهد بود سرعت افزایش ها را کاهش دهیم در حالی که ما نحوه تجمع خود را ارزیابی می کنیم. تعدیل سیاست‌ها بر اقتصاد و تورم تأثیر می‌گذارد، اما به نظر می‌رسد که شیب در تمایل خرده‌فروشی همچنان ادامه داشته باشد زیرا معامله‌گران در بیشتر طول سال این جفت ارز را خالص کرده‌اند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ EUR/USD

را گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 55.90 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی یورو/دلار آمریکا، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 1.27 تا 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 15.84 درصد و نسبت به هفته گذشته 12.99 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 19.88 درصد و نسبت به هفته گذشته 16.62 درصد افزایش داشته است. کاهش سود خالص به کاهش رفتار ازدحام کمک کرده است، زیرا 56.90 درصد معامله‌گران در اوایل این هفته در معاملات خالص یورو/دلار بودند، در حالی که جهش در پوزیشن خالص-شورت به دلیل نرخ ارز رخ می‌دهد.

با این گفته، EUR/USD ممکن است مرحله بندی شود تلاش دیگری برای آزمایش منطقه حمایت سابق در حول و حوش پایین ترین سطح ماه مه (1.0349) زیرا کاهش نسبت به اوایل این هفته را دنبال می کند.اما بهبود بیشتر در بازار کار ایالات متحده ممکن است پیشرفت اخیر در نرخ ارز را تضعیف کند زیرا فدرال رزرو قصد دارد سیاستی محدودکننده را اجرا کند.

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

تصویر نمودار نرخ روزانه EUR/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • به نظر می رسد EUR/USD تلاش دیگری برای آزمایش قبلی انجام می دهد منطقه حمایت در اطراف پایین ترین سطح ماه مه (1.0349) با گسترش آنبازگشت از پایین ترین سطح هفتگی (1.0123)، با شکستن/بستن بالای 1.0370 (38.2٪ گسترش) منطقه دستگیره 1.0500 (100% گسترش) را باز کنید.
  • با این حال، EUR/USD ممکن است به ردیابی شیب منفی در SMA 50 روزه (1.0375) ادامه دهد، در صورتی که نتواند آن را آزمایش کند. منطقه حمایت سابق در اطراف پایین ترین سطح ماه مه (1.0349)، با یک حرکت زیر 1.0070 (161.8٪ گسترش) آوردن 0.9910 (78.6% اصلاح) تا 0.9950 (50% گسترش) منطقه در رادار
  • شکست در دفاع از پایین ترین سطح جولای (0.9952) ممکن است EUR/USD را به سمت پایین سوق دهد پایین ترین سطح دسامبر 2002 (0.9859)، با یک حرکت زیر کمترین میزان اکتبر 2002 (0.9685) باز کردن پایین ترین سطح سپتامبر 2002 (0.9608).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع