قیمت PLC خرید پی ال سی + 10 مدل پرفروش PLC در ایران سال 1401

اتصالات و سیم بندی بین اجزای مختلف سیستم در صورت استفاده از PLC بسیار ساده تر از حالتی‌ است که از سیستم‌های کنترل plc زیمنس رله‌ای استفاده شود. این موضوع پیچیدگی تابلو و وزن و ابعاد آن را نیز به میزان چشمگیری کاهش داده است. در حرفه و تخصص خود همیشه آرزو داشتیم وب‌سایت مرجعی در بین فارسی‌زبانان باشد که تمامی اطلاعات حوزه اتوماسیون صنعتی را درون خود جای داده باشد؛ ایران اتوماسیون تحقق این آرزو است… هر کدام از این 3 سری، خود به دسته‌های دیگری نیز تقسیم بندی میشوند و بسته به نیاز کاربر و قیمت میتوانند در پروژه‌های مختلف به کار روند.

سری های کامپکت مانند LOGO، S7-200 و S جهت پروژه های ساده تر قیمت مناسب تر استفاده می شود. نویز حرارتی و صوتی ایجاد نمی‌شود و این ویژگی است که کیفیت و روند کار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد. دانشجوی گرامی محصول خریداری شده توسط شما با موفقیت بروز رسانی شد. این PLC ها از زبان های سطح بالا مثل خانواده زبان های C هم پشتیبانی می کنند. شما مشتریان عزیز، می توانید با کلیک کردن بر روی نماد اعتماد الکترونیکی که در بخش انتهایی صفحه نخست وب سایت واقع شده، از اعتبار این نماد اطمینان حاصل کنید.

CPU زیمنس CPU 1214FC-DC/DC/RLY

درصد بالایی از سهم PLC در اختیار برند زیمنس است و به علت کیفیت بالایی که دارد سبب شده که در صنایع کوچک و بزرگ از مارک زیمنس برای PLC خود استفاده کنند. در ضمن به دلیل فراوانی قطعات این محصول به راحتی قابل تهیه است، به عنوان برند تاپ کشور در حال فعالیت است؛ البته پی ال سی زیمنس انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. سیگنال ماژول خروجی دیجیتال زیمنس SM 1222 با کد 6ES7222-1XF32-0XB0 دارای 8 خروجی رله ای بصورت Changeover با مشخصات، حداکثر قدرت سوئیچینگ 2 آمپر برای Resistive load و 200 وات برای Lamp load. قابلیت سوئیچ کردن ولتاژ 5 الی 30 ولت DC و ولتاژ 5 الی 250 ولت AC.

پی ال سی زیمنس مدل S7-200

قیمت PLC خرید پی ال سی + 10 مدل پرفروش PLC در ایران سال 1401

شرکت پرشیاسرو با در دست داشتن انواع پکیج آموزشی و کلاس های مجهز به انواع plc ، اقدام به آموزش پی ال سی زیمنس در مدل های متفاوت نموده است. این کلاس های آموزشی به صورت کاملا پروژه محور بوده و کارآموز می تواند تمامی مدل ها صنعتی را روی پکیج های آزمایشی پیاده سازی کند. کمپانی زیمنس برای کاربری های عمومی و ساده ایی که نیاز به پیچیدگی و دقت عمل بالایی ندارند اقدام به تولید پی ال سی لوگو نموده است .

به خاطر سرعت عملکرد در حد میلی ثانیه زمان لازم برای هر سیکل کاری کاهش می‌یابد و میزان تولید افزایش یافته و بازدهی بالا می‌رود. که در نتیجه در کل 32 ماژول سیگنال و پروتکل شبکه مدباس RS485 را بصورت Built in و استاندارد پشتیبانی کند. کنترل دقیق فرآیندهای تولید، بالا بردن سرعت و دقت عملیات، تحلیل، پردازش و ذخیره ی اطلاعات ورودی. تفاوت مدلهای مختلف این سری در سرعت پردازش، تعداد کانالهای IO و پشتیبانی از شبکه توسط اترنت است.

فروش تجهیزات و آموزش اتوماسیون صنعتی

البته مواردی مانند تحریم و کم شدن محصول در بازار نیز در مواردی باعث بالا رفتن قیمت می‌شود. ما در این مجموعه با عرضه محصولات متنوع و با قیمت‌های مختلف، کاتالوگ کاملی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار داده‌ایم. قیمت‌های ارائه شده شفاف هستند و با توجه به قیمت‌های بازار بورس و بازار آزاد مشخص شده‌اند. اگر در جست‌وجوی محصولی هستید که علاوه بر کارایی خوب، مقرون به صرفه هم باشد لطفأ کاتالوگ محصولات را در سایت مشاهده کنید.

  • با توجه به اين ويژگي فروش plc زیمنس رک برای پروژه‌های بسیار بزرگ است.
  • یکی دیگر از برند هایی که امروزه مورد توجه بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا قرار گرفته است ؛ برند معتبر زیمنس می باشد.
  • وجود دو پورت PROFINET به‌عنوان رابط استاندارد، که در جاهای متفاوتی مانند جداسازی شبکه، اتصال دستگاه‌های PROFINET بیشتر و یا برای ارتباط پرسرعت به‌عنوان یک دستگاه I-device استفاده دارد از مزایای سری پی ال سی زمینس S به‌شمار می‌رود.
  • در این پست میخواهیم به صورت جامع به بررسی و ارائه قیمت plc در ایران بپردازیم.

این کنترل‌کننده‌ها ورودی‌ها و سایر مقادیر متغیر را دریافت و کنترل می‌کنند، سپس با توجه به برنامه‌ای که به آنها داده می‌شود، تصمیم می‌گیرند کدام خروجی را داشته باشند. این خروجی توسط PLC برای اجرای یک فرآیند یا خودکار کردن یک دستگاه کنترل می شود. یکی از پرکاربردترین برندهای پی ال سی زیمنس plc می باشد که مدل های مختلفی دارد .زیمنس محصولات خود را در دو گروه کامپکت و ماژولار تولید می کند. طراحی فشرده محصول کامپکت به گونه ای است که ماژول های ورودی/خروجی، منبع تغذیه و پردازنده کاملاً یکپارچه، به هم متصل شده و به صورت یکپارچه کار می کنند. اما برخی دیگر از PLC های زیمنس ماژولار هستند، یعنی بسته به نیاز کاربر می توان ماژول های مورد نظر را از این گروه انتخاب کرد. طبق طبقه بندی محصولات زیمنس، کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی زیرمجموعه ای از محصولات SIMATIC هستند.

PLC S زیمنس به دلیل مقرون به صرفه بودن، بروز بودن قابلیت ها و محیط برنامه نویسی و کاربری راحت و روان، امروزه یکی از پر کاربردترین CPU های موجود در صنعت اتوماسیون می باشد. در نتیجه با توجه به type سی پی یو اس 7 زیمنس تعدادی I/O روی خود CPU قرار دارد و می توان از آن ها استفاده کرد. مدل‌های مختلفی از لوگو برای کاربردهای متفاوت توسعه داده شده‌اند. لوگو ماژولار در نسخه‌های متفاوتی با ولتاژهای ورودی متفاوت در دسترس است.

در زمان خرید از فروشنده درخواست کنید از تستر برای ایجاد اطمینان جهت سالم بودن محصول استفاده کند. استفاده از محتوای آموزشی تولید شده در این سایت با ذکر منبع بلامانع است. ولتاژ تغذیه CPU319 3PN/DP از پاور dc ازمحدوده ولتاژ 20 ولت تا 28 ولت می باشد و حداقل جریان مصرفی برابر با 2امپر است.