قیمت نفت خام به دلیل عدم تعادل بازار کاهش یافت، WTI در معرض خطر با باز شدن بازارهای آسیا و اقیانوسیه


نفت خام، WTI، کنتانگو، ریسک گریزی – بازار آسیا و اقیانوسیه باز است

  • قیمت نفت خام با ورود بازارهای آتی در روز جمعه کاهش یافت
  • ریسک گریزی محتاطانه در وال استریت لحن بدی را برای تجارت آسیا ایجاد می کند
  • شکست مثلث صعودی WTI همچنان به شتاب خود ادامه می دهد

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

جلسه توجیهی بازار آسیا و اقیانوسیه

با شروع هفته معاملاتی جدید، قیمت نفت خام آسیب پذیر به نظر می رسد. در روز جمعه، اسپرد ماه اول در معاملات آتی WTI برای اولین بار در حدود یک سال گذشته وارد بازار شد – نمودار زیر را ببینید. این همان چیزی است که زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت آتی بالاتر از سطح نقطه‌ای باشد، که اغلب به دلیل عدم تعادل عرضه و تقاضا در کوتاه‌مدت است. برای بازار نفت، این بسیار نزولی است.

در هفته گذشته، شاهد عبور تعداد زیادی از فدسپیک های شاهین بودیم. پیام‌هایی که از سوی مقامات می‌رسد بسیار ساده بوده است. در حالی که احتمالاً سرعت انقباضات در آینده کاهش می یابد، فدرال رزرو همچنان متعهد به افزایش نرخ بهره است. جیمز بولارد، رئیس جمهور سنت لوئیس، خاطرنشان کرد که حداقل نرخ ها را بین 5 تا 5.25 درصد می بیند.

در واقع، در هفته گذشته، جریان اخبار مقامات بانک مرکزی به کاهش کاهش بازدهی خزانه داری و تقویت دلار کمک کرده است. ترکیبی از انقباضات پولی جهانی و افزایش ارزش پول سبز در کنار هم برای کاهش قیمت نفت کار می کنند. این به رغم تلاش‌های اخیر اعضای اوپک پلاس برای کاهش تولید پیش‌رو است.

انتشار معاملات آتی نفت خام در ماه اول

انتشار معاملات آتی نفت خام در ماه اول

نمودار ایجاد شده در TradingView

جلسه معاملاتی روز دوشنبه آسیا و اقیانوسیه – مراقب احساسات باشید

جلسه معاملاتی روز دوشنبه آسیا و اقیانوسیه نسبتاً سبک به نظر می رسد. مخارج کارت اعتباری نیوزلند در ساعت 2 به وقت گرینویچ به پایان خواهد رسید، اما NZD/USD احتمالا منتظر تصمیم این هفته نرخ RBNZ برای حرکت بزرگ بعدی خود است. ریسک گریزی محتاطانه از جلسه جمعه وال استریت ممکن است لحن بدی را برای بازارها ایجاد کند تا کارها را شروع کنند. این ممکن است قیمت نفت خام را در معرض خطر قرار دهد.

تحلیل فنی نفت خام

قیمت نفت خام به روند نزولی زیر شکل گیری نمودار مثلث صعودی ادامه داده است. هدف نهایی مثلث می تواند WTI را در مسیری قرار دهد که از پایین ترین سطح سپتامبر در 76.281 عبور کند و سطح اصلاحی فیبوناچی 100% را در 72.249 نشان دهد. در غیر این صورت، یک برگشت به عقب بالاتر تمرکز را روی نقطه میانی پسوند در 82.934 قرار می دهد.

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

نحوه تجارت نفت

نمودار روزانه WTI

نمودار روزانه WTI

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع