قیمت نفت خام با ثابت ماندن دلار آمریکا با رای معامله بدهی معلق کاهش می یابد. برای WTI کجا؟


نفت خام، دبلیو تی آی، برنت، دلار آمریکا، قرارداد بدهی، اوراق قرضه، دلار استرالیا/دلار آمریکا، دلار آمریکا/ین – نکات قابل بحث

  • را قیمت نفت خام امروز پس از تلاش بالاتر در محدوده عقب نشینی کرد
  • به نظر می رسد توافق سقف بدهی در مسیر درستی برای حل و فصل است
  • دلار آمریکا حرکات ممکن است جهت خام را تعیین کنند. آیا معامله بدهی تضعیف خواهد شد دلار آمریکا?

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه تجارت نفت

قیمت نفت خام روز سه‌شنبه کاهش یافت، اما با وجود چشم‌انداز حل مشکل سقف بدهی در این هفته، همچنان در محدوده‌ای باقی می‌ماند.

گزارش شده است که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، به طور فعال قانونگذاران را تشویق می کنند تا به توافق سقف بدهی در روز چهارشنبه که به صحن ارائه شود، رای مثبت دهند.

بازارها نفس راحتی کشیدند، به ویژه در پایان بسیار کوتاه بازار بدهی. صورتحساب T-Bill که در 6 ژوئن سررسید می شود، به جایی که قبل از سقف بدهی بود، مربوط به بازارهای نگران کننده است. هفته گذشته تا 7.10 درصد معامله شد اما امروز حدود 5.15 درصد است.

دلار آمریکا امروز تا کنون ثابت بوده و در برابر دلارهای استرالیا و کیوی پیشرفت کرده است.

تاییدیه‌های ساختمانی استرالیا در ماه آوریل با 8.1- درصد در ماه به ماه یک اشتباه بزرگ بود، در حالی که نرخ بیکاری ژاپن در همان ماه به 2.6 درصد کاهش یافت که از 2.8 درصد قبل و برآورد 2.7 درصد کاهش یافت.

کازوئو اوئدا، رئیس بانک ژاپن امروز در پارلمان حاضر شد و گفت که موضع سیاست پولی بسیار سست فعلا باقی خواهد ماند، اما در صورتی که تورم در اواخر سال جاری به 2 درصد کاهش یابد، به تغییر رویکرد اشاره کرد.

USD/JPY از پیک 6 ماهه دیروز عقب نشینی کرد و در زمان چاپ نزدیک به 140 معامله شد.

فضای ژئوپلیتیکی این هفته تا حدودی مبهم است، زیرا چین دعوت واشنگتن برای دیدار وزرای دفاع مربوطه خود را رد کرد.

شاخص های سهام APAC به طور کلی قرمز هستند، اگرچه شاخص KOSPI کره جنوبی به رنگ سبز است. معاملات آتی وال استریت با بازگشت از تعطیلات روز یادبود دیروز به سمت شروع کمی مثبت برای جلسه نقدی خود اشاره می کند.

معامله گران بازار نفت خام شروع به تمرکز بر نشست اوپک پلاس کرده اند که در چهارم ژوئن آغاز می شود.

برخی از پیام های متناقض از سوی کشورهای عضو وجود دارد، اما گمانه زنی هایی وجود دارد که کاهش دیگری در تولید ممکن است در عرضه باشد. هنگامی که آنها در اوایل آوریل کاهش دادند، قیمت نفت افزایش یافت. نمودار زیر را ببینید.

امروز، قرارداد آتی WTI کمتر از 72.50 دلار بشکه است در حالی که قرارداد برنت کمی بالاتر از 76.50 دلار است. در جاهای دیگر، طلای نقطه ای اندکی نرم تر است و نزدیک به 1940 دلار آمریکا معامله می شود.

با نگاهی به آینده، پس از ارقام تولید ناخالص داخلی سوئیس، منطقه یورو و ایالات متحده اطلاعات اعتماد مصرف کننده را مشاهده خواهند کرد.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

مبانی تجارت محدوده

تجزیه و تحلیل فنی WTI

نفت خام WTI به مدت سه هفته در محدوده 69.41 تا 74.73 باقی مانده است که به خوبی در محدوده وسیع تری است که در شش ماه گذشته مشاهده شده است.

این محیط معاملاتی محدوده برای معامله گران با چندین شکست کاذب مشکل بوده است. این زمانی است که یک بالا یا پایین جدید ایجاد می شود، فقط برای اینکه قیمت به طور ناگهانی به داخل محدوده بازگردد.

مقاومت می تواند در قله های قبلی 74.73، 76.92 و 79.18 باشد. در جهت نزولی، پشتیبانی ممکن است در پایین ترین سطح قبلی یعنی 69.41، 66.82، 66.12، 64.36، 63.64 و 62.43 باشد.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCarthyFX در توییتر





منبع