قیمت نفت از شکل گیری پرچم گاو نر خارج شد و به اوج ماهانه چشم رسید


بحث قیمت نفت خام

قیمت نفت پس از دفاع از پایین ترین سطح ماهانه (80.87 دلار) به بالای SMA 50 روزه (86.68 دلار) باز می گردد، و نفت خام ممکن است به روند کاهشی خود از بالاترین قیمت ماهانه (93.48 دلار) ادامه دهد، زیرا از شکل گیری پرچم گاو خارج می شود.

قیمت نفت از شکل گیری پرچم گاو نر خارج شد و به اوج ماهانه چشم رسید

قیمت نفت علیرغم افزایش بیش از حد انتظار در ذخایر آمریکا به بالاترین حد هفتگی (89.72 دلار) معامله می‌شود، و اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای افزایش قیمت‌های نفت افزایش می‌دهد، زیرا این سری بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها را نسبت به اوایل امسال افزایش می‌دهد. هفته

به نظر می رسد نفت خام از افزایش 2.588 میلیونی در ذخایر آمریکا ناراحت نشده است، زیرا برای سه روز متوالی افزایش یافته است، و اگر قیمت نفت دیگر به منفی پاسخ ندهد، ممکن است پیشرفت از پایین ترین سطح ماه سپتامبر (76.25 دلار) یک تغییر اساسی باشد. شیب در میانگین متحرک

در نتیجه، نفت خام ممکن است به روند کاهشی خود نسبت به اوایل ماه جاری ادامه دهد، زیرا سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) قصد دارد از ماه نوامبر تولید کلی خود را به میزان 2 میلیون بشکه در روز کاهش دهد، و باید دید که آیا این گروه به تعدیل برنامه تولید خود در نشست بعدی وزیران در 4 دسامبر ادامه خواهد داد زیرا گزارش ماهانه بازار نفت (MOMR) نسبت به کاهش تقاضا هشدار می دهد.

تا آن زمان، انتظارات برای عرضه کمتر ممکن است قیمت نفت را سرپا نگه دارد زیرا تولید ایالات متحده زیر سطح قبل از همه‌گیری باقی می‌ماند و ارقام اداره اطلاعات انرژی (EIA) چاپ هفتگی میدانی را برای هفته دوم 12000 هزار هزار تومان نشان می‌دهد.

با این اوصاف، اقدامات اخیر قیمت، زمینه را برای افزایش بیشتر نفت خام فراهم می‌کند، زیرا مجموعه‌ای از بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها از اوایل این هفته را گسترش می‌دهد و قیمت نفت ممکن است به کاهش از بالاترین قیمت ماهانه (93.48 دلار) ادامه دهد. از یک سازند پرچم گاو نر می شکند.

نمودار روزانه قیمت نفت خام

منبع: نمای معاملاتی

  • به نظر می رسد قیمت نفت پس از دفاع از پایین ترین سطح ماهانه (80.87 دلار) مسیر معکوس کرده است، زیرا از شکل گیری پرچم گاو خارج می شود، در حالی که نفت خام به بالای SMA 50 روزه (86.68 دلار) باز می گردد، زیرا یک سری بالاترین قیمت را ایجاد می کند و پایین می آید.
  • نفت خام ممکن است دیگر به شیب منفی در میانگین متحرک پاسخ ندهد زیرا همچنان به کاهش از بالاترین قیمت ماهانه (93.48 دلار) ادامه می‌دهد، اما نیاز به شکست/بستن به بالای منطقه 90.60 (100٪ گسترش) به 91.60 دلار (100٪ گسترش) دارد. تا همپوشانی فیبوناچی در حدود 93.50 دلار (61.8 درصد اصلاح) به 95.30 دلار (23.6 درصد گسترش) در رادار برسد.
  • منطقه مورد علاقه بعدی در حدود SMA 200 روزه (97.70 دلار) است، با حرکت بالاتر از میانگین متحرک، منطقه 100.20 دلار (38.2٪ گسترش) را باز می کند.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع