قیمت طلا پس از ناکامی در دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه آسیب پذیر است


نکات قابل بحث قیمت طلا

قیمت طلا از پایین ترین سطح ماهانه (1643 دلار) باز می گردد زیرا تلاش می کند تا کاهش را پس از به روز رسانی شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) دنبال کند، اما ممکن است طلا برای حفظ بازگشت از پایین سالانه (1615 دلار) تلاش کند. نمی تواند از محدوده افتتاحیه ماه اکتبر دفاع کند.

قیمت طلا پس از ناکامی در دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه آسیب پذیر است

به نظر می رسد قیمت طلا منعکس کننده روند قیمت از ماه اوت است زیرا شیب منفی SMA 50 روزه (1711 دلار) را دنبال می کند، و این فلز گرانبها ممکن است در روزهای آینده به تضعیف خود ادامه دهد زیرا بازده خزانه داری به بالاترین حد سالانه صعود می کند.

به نظر می‌رسد که انتظارات برای نرخ‌های بهره بالاتر ایالات متحده همچنان بر قیمت طلا تاثیر می‌گذارد زیرا چسبندگی قیمت‌های مصرف‌کننده فدرال رزرو را تشویق می‌کند تا رویکرد موجود خود را در مبارزه با تورم حفظ کند و ممکن است طلا در آستانه سود بعدی فدرال رزرو با باد مخالف بیشتری روبرو شود. تصمیم نرخ در 2 نوامبر، زیرا کمیته بازار باز فدرال (FOMC) را برای دنبال کردن یک سیاست بسیار محدودکننده تحت فشار قرار می‌دهد.

منبع: CME

با نگاهی به آینده، ابزار CME FedWatch اکنون با احتمال بیش از 90 درصدی برای افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره در بحبوحه رشد مداوم قیمت در ایالات متحده نشان می دهد و FOMC ممکن است در طول باقیمانده سال، در حالی که بانک مرکزی در تلاش برای رسیدن به این هدف است، به یک دستورالعمل رو به جلو دست نخورده دست یابد. مهار تورم

با این گفته، قیمت طلا ممکن است به دنبال شیب منفی در SMA 50 روزه (1711 دلار) ادامه دهد، زیرا در تلاش برای نگه داشتن بالاتر از میانگین متحرک است، و ممکن است شمش از پایین ترین سطح سالانه (1615 دلار) بازگردد. نمی تواند از محدوده افتتاحیه ماه اکتبر دفاع کند.

نمودار روزانه قیمت طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت طلا پس از تلاش برای نگه داشتن بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه (1713 دلار) به پایین ترین حد ماهانه (1643 دلار) رسید و این فلز گرانبها ممکن است به دنبال شیب منفی در میانگین متحرک مانند عملکرد قیمتی که در ماه آگوست مشاهده شد، ادامه دهد.
  • برای رساندن همپوشانی فیبوناچی در حدود 1601 دلار (38.2 درصد انبساط) به 1618 دلار (50 درصد اصلاح) در رادار، با شکست زیر 1584 دلار (78.6 درصد بازگردانی) که در آوریل 2020 باز می شود، به نزدیک شدن به زیر منطقه 1648 دلاری (50 درصد گسترش) نیاز دارید. کم (1568 دلار).
  • با این حال، فقدان حرکت برای بسته شدن به زیر منطقه 1648 دلار (50 درصد گسترش) ممکن است شرایط محدودی را در قیمت طلا ایجاد کند، با حرکت بالای 1690 دلار (61.8 درصد اصلاح) به 1695 دلار (61.8 درصد گسترش) که دامنه را افزایش می دهد. برای تست دیگری از میانگین متحرک.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع