قیمت طلا پس از ناکامی در آزمایش اوج ژوئیه، ماهانه پایین می آید


نکات قابل بحث قیمت طلا

قیمت طلا پس از ناکامی در آزمایش بالاترین قیمت ژوئیه (1814 دلار) به پایین ترین حد ماهانه (1754 دلار) تهدید می کند و عدم دفاع از محدوده آغازین ماه آگوست ممکن است منجر به کاهش بیشتر این فلز گرانبها شود زیرا این سری از اوج های پایین تر را گسترش می دهد و پایین می آید.

قیمت طلا پس از ناکامی در آزمایش اوج ژوئیه، ماهانه پایین می آید

قیمت طلا به زیر SMA 50 روزه باز می گردد (1776 دلار) همانطور که پیش پرداخت را پس از آن پس می دهد صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC).و شمش ممکن است شیب منفی در میانگین متحرک را دنبال کند تا تا حد زیادی منعکس کننده عملکرد قیمت از ژوئن باشد.

به نظر می رسد تا زمانی که فدرال رزرو به چرخه صعود خود پایبند باشد، ضعف در قیمت فلزات گرانبها ادامه خواهد داشت، و باید دید که آیا بانک مرکزی در تصمیم بعدی خود در مورد نرخ بهره در 21 سپتامبر، دستورالعمل آینده را تعدیل خواهد کرد یا خیر. رئيس هیئت مدیره جروم پاول و شرکت قرار است خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) را به روز کنند.

تا آن زمان، انتظارات برای نرخ‌های بهره بالاتر ایالات متحده ممکن است همچنان بر قیمت طلا تأثیر بگذارد زیرا FOMC اصرار دارد که «حرکت به سمت یک موضع محدودکننده نرخ سیاستی در کوتاه مدت از منظر مدیریت ریسک نیز مناسب خواهد بود، زیرا اگر تورم بالاتر از حد انتظار باشد، کمیته را بهتر می‌کند تا نرخ سیاستی را بیشتر و به سطوح محدودکننده مناسب افزایش دهد.

تصویر CME FedWatch Tool

منبع: CME

با این حال، گمانه زنی برای تغییر رویکرد فدرال رزرو برای مبارزه با تورم ممکن است جذابیت طلا را افزایش دهد زیرا ابزار CME FedWatch یک احتمال 60 درصدی را برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در ماه سپتامبر منعکس می کند، و ممکن است طلا تا حد زیادی پیشرفت را از پایین ترین سطح سالانه (1681 دلار) حفظ کند. ) همانطور که FOMC اذعان می کند که “احتمالاً در برخی مواقع کاهش سرعت افزایش نرخ سیاست مناسب خواهد بود

با این اوصاف، کاهش انتظارات برای افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو ممکن است خطر کاهش قیمت طلا را محدود کند، اما فلز گرانبها ممکن است ردیابی شیب منفی در SMA 50 روزه (1776 دلار) ذیل تلاش ناموفق برای آزمایش بالاترین سطح جولای (1814 دلار).

نمودار روزانه قیمت طلا

تصویر نمودار قیمت روزانه طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • به نظر می‌رسد قیمت طلا پیش از این روند معکوس کرده است بالاترین قیمت جولای (1814 دلار) همانطور که آن را به زیر SMA 50 روزه باز می گردد (1776 دلار)و فلز گرانبها ممکن است شیب منفی را در میانگین متحرک دنبال کند زیرا محدوده باز شدن ماه اوت را تهدید می کند.
  • عدم وجود تکانه برای نگه داشتن بالاتر از فیبوناچی حدود 1761 دلار (78.6٪ گسترش) تا 1771 دلار (23.6٪ اصلاح) همپوشانی دارد. ممکن است قیمت طلا را به سمت بالا سوق دهد 1725 دلار (38.2% اصلاح، با منطقه مورد علاقه بعدی در اطراف 1690 دلار (61.8٪ اصلاح) تا 1695 دلار (61.8٪ گسترش) منطقه
  • با این حال، اگر قیمت طلا بتواند از قیمت طلا بازگردد، ممکن است سری قیمت نزولی را برطرف کند حداقل ماهانه (1754 دلار)، با حرکت بالاتر از همپوشانی در حدود 1761 دلار (78.6٪ گسترش) تا 1771 دلار (23.6٪ اصلاح) بالا بردن ماهانه (1808 دلار) در رادار.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع