قیمت طلا برای ردیابی SMA 50 روزه در صورت عدم پاکسازی محدوده افتتاحیه آگوست


قیمت طلا نکات قابل بحث

به نظر می رسد که بهبود اخیر قیمت طلا متوقف شده است زیرا در محدوده باریکی معامله می شود و این فلز گرانبها ممکن است به دنبال کردن شیب منفی SMA 50 روزه (1786 دلار) ادامه دهد. اگر این شکست می خورد برای پاک کردن محدوده باز شدن ماه اوت.

قیمت طلا برای ردیابی SMA 50 روزه در صورت عدم پاکسازی محدوده افتتاحیه آگوست

برخلاف روند قیمتی در ماه ژوئن، طلا تلاش می‌کند تا از میانگین متحرک بالاتر برود، زیرا روند کاهشی پس از آن را دنبال می‌کند گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP).و این فلز گرانبها ممکن است به سمت بالاترین قیمت ماه جولای (1814 دلار) حرکت کند و بالاترین قیمت ماهانه (1795 دلار) را کاهش دهد.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

با این حال، به روز رسانی به شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) ممکن است پیشرفت اخیر در قیمت طلا را مهار کند، حتی اگر انتظار می رود که عنوان در ماه جولای کاهش یابد، زیرا پیش بینی می شود نرخ اصلی تورم از 5.9٪ به 6.1٪ افزایش یابد. سالانه در ژوئن

تصویر CME FedWatch Tool

منبع: CME

شواهد تورم ثابت ممکن است گمانه زنی ها را برای افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو تقویت کند زیرا ابزار CME FedWatch اکنون بیش از 60 درصد احتمال افزایش نرخ بهره معیار را به 3.00٪ تا 3.25٪ در سپتامبر منعکس می کند.

به نوبه خود، انتظارات برای نرخ های بهره بالاتر ایالات متحده ممکن است قیمت طلا را کاهش دهد زیرا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در مسیر اجرای یک سیاست محدودکننده قرار دارد و این فلز گرانبها ممکن است در طول باقیمانده سال به عنوان رئیس با باد مخالف روبرو شود. جروم پاول و شرکت برای کاهش تورم تلاش می کنند.

با این اوصاف، به روز رسانی به CPI ایالات متحده ممکن است پیشرفت اخیر در قیمت طلا را تضعیف کند، زیرا پیش بینی می شود که این گزارش تورم چسبنده را نشان دهد و شمش ممکن است به ردیابی شیب منفی در SMA 50 روزه (178 دلار) ادامه دهید6) در حالی که تلاش می کند بالاتر از میانگین متحرک باقی بماند.

نمودار روزانه قیمت طلا

تصویر نمودار قیمت روزانه طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت طلا SMA 50 روزه (1786 دلار) را برای اولین بار از آوریل آزمایش می کند زیرا پیشرفت را از پایین ترین سطح سالانه (1681 دلار) افزایش می دهد، با شکست بالای محدوده باز شدن ماهانه که دامنه حرکت به سمت جولای را افزایش می دهد. بالا (1814 دلار).
  • یک شکستن/بستن بالای منطقه 1816 دلاری (61.8٪ گسترش). قیمت 1825 دلار (23.6 درصد گسترش) را به منطقه 1829 دلاری (38.2 درصد اصلاح) در رادار می رساند، اما قیمت طلا ممکن است به دنبال شیب منفی در میانگین متحرک ادامه دهد اگر نتواند بالاترین ماهانه (1795 دلار) را کاهش دهد.
  • به نوبه خود، عدم حفظ بالاتر از میانگین متحرک ممکن است قیمت طلا را به سمت همپوشانی فیبوناچی برگرداند حدود 1761 دلار (78.6٪ گسترش) تا 1771 دلار (23.6٪ اصلاح) به ارمغان آوردن 1725 دلار (38.2% اصلاح)، با شکست به پایین ترین سطح ماهانه (1754 دلار) باعث می شود 1725 دلار (38.2% اصلاح) منطقه بر روی رادار.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع